2023-04-24, 09:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Fast det spelar väl ingen roll.
Här har du en idiot som gav ramadan skulden för att han stal

(FB) Stal åtta stekpannor - skyller på ramadan, Coop Eslöv, 2023

I övrigt har jag faktiskt svårt att tyda det du skriver.

Mannen är 100% oskyldig då jag vet vem det är dessutom finns videobevis i taxin som åklagaren har. Mannen pratade med sin fru när han hämtade psykfallet som beställde taxi

Ni är.rasister på.den.här sidan ni kallar oslyldiga människor för "gubbar" "peddo" osv därför förtjänar ni inte veta namnet på BO är.
Citera
2023-04-24, 09:13
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymp
Vad är de som är så svårt att tyda

Mannen är gift 3 barns far ostraffad och arbetande man. Psykfallet beställde taxi BO var den som fick ta taxin. Han mördades

Att han är ostraffad sen innan behöver inte betyda något alls.
Finns många ostraffade som håller på med sattyg, dom har bara inte åkt fast för det än.
Nu säger jag givetvis inte att BO har någon skuld i att han mördades, men att han är ostraffad behöver som sagt inte betyda något.

I övrigt tar jag alla spekulationer/inlägg här med en nypa salt tills mer info släpps.

Tack dock för lite tydligare förklaring.
Citera
2023-04-24, 09:14
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Mannen är 100% oskyldig då jag vet vem det är dessutom finns videobevis i taxin som åklagaren har. Mannen pratade med sin fru när han hämtade psykfallet som beställde taxi

Ni är.rasister på.den.här sidan ni kallar oslyldiga människor för "gubbar" "peddo" osv därför förtjänar ni inte veta namnet på BO är.

Jag har aldrig skrivit att han är ”peddo” så skärp dig för fan!
Dessutom är man inte pedofil om man tänder på 15-åringar.

Idiot.
Citera
2023-04-24, 09:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Nu har Du på flera ställen i tråden skrivit att Du vet vem brottsoffret är.
Kan Du då bringa oss lite klarhet i vad som hänt?

Kommer inte skriva vem bo är de finns en anledning varför åklagaren lagt secretess på BO och hans familj.

Sen förtjänar många här inte veta vem BO är pga rasistiska utalande anklaga offer för peddo
Citera
2023-04-24, 09:18
Medlem
Citat:
Vad är de som är så svårt att tyda

Mannen är gift 3 barns far ostraffad och arbetande man. Psykfallet beställde taxi BO var den som fick ta taxin. Han mördades
Jag vet inte om denna story är sann, men det låter som en trolig förklaring i alla fall. Det är så andra taximord skett. Och TikTok har ställt till en del hemskheter i andra länder.
Citera
2023-04-24, 09:20
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Kommer inte skriva vem bo är de finns en anledning varför åklagaren lagt secretess på BO och hans familj.

Sen förtjänar många här inte veta vem BO är pga rasistiska utalande anklaga offer för peddo

Det handlar alltså om en taxichaufför boendes i Stockholm (?) som hade den extrema oturen att få en dödskörning.
Men jag förstår inte varför han fick den körningen om han körde en stockholmsbaserad taxi.
Citera
2023-04-24, 09:22
Medlem
Citat:
Det handlar alltså om en taxichaufför boendes i Stockholm (?) som hade den extrema oturen att få en dödskörning.
Men jag förstår inte varför han fick den körningen om han körde en stockholmsbaserad taxi.
De kanske åkte från Stockholm? Eller någon förort, t ex Bålsta, Kungsängen, som tillhör Stockholm men ligger nära
Senast redigerad av Tokugawa 2023-04-24 kl. 09:25.
Citera
2023-04-24, 09:23
Avslutad
Citat:

Den som beställde taxin sa troligen att du ville bli körda till Stockholm.
Dessutom ringde dom väl någon Stockholm taxifirma
Citera
2023-04-24, 09:30
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
De kanske åkte från Stockholm? Eller någon förort, t ex Bålsta, Kungsängen, som tillhör Stockholm men ligger nära

Så kan det förstås vara.
Citera
2023-04-24, 09:34
Medlem
Citat:

Nog för att det är många rasister på fb men sedan när är "gubbe" eller "peddo" rasistiskt? Ingen har känt till offrets identitet eller religiösa tro.

Enda anledningen till att någon nämnt peddo i denna tråd är på grund för avsaknaden av information, massor av spekulationer på orsaker till mordet har gjort att olika teorier har dykt upp, som vanligt på flashback.

Bra att du lägger fram vad du vet så spekulationerna kan minska. Tråkigt att du så lätt blir kränkt av ovetande forummedlemmars spekulationer.
Citera
2023-04-24, 09:35
Avslutad
Citat:
Så kan det förstås vara.

Psykfallet är besatt av scuart game någon seris på netflix
Citera
2023-04-24, 09:43
Medlem
Citat:
Psykfallet är besatt av scuart game någon seris på netflix
Menar du Squid Game? Det verkar vara en hemsk serie.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in