Citat:
Ursprungligen postat av
PundarSara
Inte hänga ut folk i alla fall och leka hjälte. Folk tror ju att det bara är för en 50 åring att ge en ung tjej lite komplimanger så kommer hon falla direkt trots att han ser ut som skit. Väldigt osannolikt scenario som dumpen skapar. Frågan är vad statistiken säger om liknande organisationer som Dumpen? Räddar det verkligen några barn överhuvudtaget? Jag kan inte se att det skulle göra det.
Är det verkligen ett problem det här? Om en 14 åring nu vill ligga med någon som är 25+ och vi hade haft en 100% garanti att det är frivilligt ser jag inte ens problemet. Måste finnas massa andra alternativ till att rädda unga än låta pöbeln härja och tjäna pengar på det.
Sprid dina inlägg vidare! Vi är hundratals som vill få Sara bort från detta projekt. En människa med 33-34 domar i belastningsregistret, en människa som tagit över Dumpen och gjort det till en egen "one-mansshow" där alla strålkastarljus ska riktas mot henne och hennes selfies (patetiska selfies där hon fortfarande tror att hon är 18 år) som hon lägger ut med jämna mellanrum, en sådan människa som har mage och be folk om swish men gömmer sig undan när vi ber henne redovisa var pengarna egentligen tar vägen, en sådan människa har inget med ett sådant här projekt att göra. Den här människan är inte rumsren för fem öre. Hon går över lik för sin grej- att få synas! Allt annat är sekundärt i hennes agenda. En människa som har flera barn men som istället för att vara hemma och passa dessa är på daglig jakt efter sin uppmärksamhetsgrej. Som njuter av att sätta dit människor som den värsta sortens narcissist. Vilken förebild är det här?
Så jag menar detta: Fortsätt kriga på i det tysta- vi är många där ute som vill få bort henne som ansvarig utgivare för denna sida!