2023-04-23, 07:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Har du bevis så tipsa Dumpen.

Vad skulle Dumpen kunna göra i det fallet, menar du?
Citera
2023-04-23, 07:54
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Vad skulle Dumpen kunna göra i det fallet, menar du?

Hänga ut honom?
Citera
2023-04-23, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PundarSara
Måste bättre sätt att rädda baaaarn än att hänga ut folk och förnedra dem. För att inte tala om att de förlorar sin familj och precis allting.Vad vinner man på det? Hur mnga barn räddas av dumpen och liknande organisationer? Hade gärna velat se statistik på det,jag gissar på att det måste vara en minimal % baaaarn som räddas av den här metoden..

S&P vill ha en powertripp det är vad det handlar om. Det sjuka är att man kan komma undan med att massmörda,misshandla,råna pensionärer och i vissa fall till och med tortera oskyldiga stackars djur till döds. Fast ingen grupp människor är så hatade som de som raggar på fjortisar som dessutom redan har börjat sin sex debut. Är man mer än ett par år äldre än en fjortis och raggar på henne så är man mer hatad av samhället än någon som dödar torterar, även om de skulle ha skett via samtycke. Svaret är lixom " De hade sina anledningar" och låter de vara fast fjortis raggande är inte acceptabelt.
Istället för att gnälla om hur fel Patrik och Sara gör
Kom med ett bättre alternativ som fungerar bättre
Sluta gnäll
Berätta för oss andra om hur dessa jävla as ska ge fan i våra barn och barnbarn, berätta mer om hur du agerar på ditt ansvarsfulla sätt för att lösa problemet
Är uppriktigt intresserad
Citera
2023-04-23, 08:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Hänga ut honom?

Förutsatt att Kulturmarxist har några handfasta bevis: varför inte vända sig till Polisen i stället?
Citera
2023-04-23, 08:29
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Förutsatt att Kulturmarxist har några handfasta bevis: varför inte vända sig till Polisen i stället?

Bevis, ja. Som jag skrev.
Ja, varför inte.
Citera
2023-04-23, 08:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ulmenkotten
Sluta gnäll
Berätta för oss andra om hur dessa jävla as ska ge fan i våra barn och barnbarn, berätta mer om hur du agerar på ditt ansvarsfulla sätt för att lösa problemet

Varför vill ingen på dumpensidan berätta, hur många av deras "fångster" (de är väl drygt 200 nu?) som har dömts som förövare? Resten går ju fortfarande fria – efter uthängning för ökad swishbenägenhet hos Dumpens tillskyndare, förvisso – men försiktigare i sin hantering.
Citera
2023-04-23, 08:58
Medlem
Citat:
Varför vill ingen på dumpensidan berätta, hur många av deras "fångster" (de är väl drygt 200 nu?) som har dömts som förövare? Resten går ju fortfarande fria – efter uthängning för ökad swishbenägenhet hos Dumpens tillskyndare, förvisso – men försiktigare i sin hantering.
Eftersom det bara har skrivits ca 28,000 inlägg om exakt detta så ska jag skriva det en gång till så att du kan förstå. Det sker inget brottsligt på Dumpen. Alltså kommer ingen att dömas.
Citera
2023-04-23, 09:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Eftersom det bara har skrivits ca 28,000 inlägg om exakt detta så ska jag skriva det en gång till så att du kan förstå. Det sker inget brottsligt på Dumpen. Alltså kommer ingen att dömas.

Jag har själv påpekat några gånger, att det inte är brottsligt att "prata skit med Dumpen" och vad är det i mitt inlägg som får dig att tro, att jag inte förstår det?
Citera
2023-04-23, 09:08
Medlem
Citat:
Jag har själv påpekat några gånger, att det inte är brottsligt att "prata skit med Dumpen" och vad är det i mitt inlägg som får dig att tro, att jag inte förstår det?
Kanske för att du själv skriver det?

"Varför vill ingen på dumpensidan berätta, hur många av deras "fångster" (de är väl drygt 200 nu?) som har dömts som förövare?"
Citera
2023-04-23, 09:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Kanske för att du själv skriver det?

"Varför vill ingen på dumpensidan berätta, hur många av deras "fångster" (de är väl drygt 200 nu?) som har dömts som förövare?"

Ja, som reaktion på att någon vill beskriva Dumpen som "barnens frälsare". Ingen, som inte har blivit dömd i domstol, kan betecknas som "förövare", och antalet sådana av de uthängda är tydligen inte smickrande nog för Dumpen att redovisa.
Citera
2023-04-23, 09:26
Medlem
Citat:
Ja, som reaktion på att någon vill beskriva Dumpen som "barnens frälsare". Ingen, som inte har blivit dömd i domstol, kan betecknas som "förövare", och antalet sådana av de uthängda är tydligen inte smickrande nog för Dumpen att redovisa.
Men vilken tur då att jag kunde förklara för dig hur Dumpen fungerar, var så god
Citera
2023-04-23, 10:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ulmenkotten
Sluta gnäll

Inte hänga ut folk i alla fall och leka hjälte. Folk tror ju att det bara är för en 50 åring att ge en ung tjej lite komplimanger så kommer hon falla direkt trots att han ser ut som skit. Väldigt osannolikt scenario som dumpen skapar. Frågan är vad statistiken säger om liknande organisationer som Dumpen? Räddar det verkligen några barn överhuvudtaget? Jag kan inte se att det skulle göra det.

Är det verkligen ett problem det här? Om en 14 åring nu vill ligga med någon som är 25+ och vi hade haft en 100% garanti att det är frivilligt ser jag inte ens problemet. Måste finnas massa andra alternativ till att rädda unga än låta pöbeln härja och tjäna pengar på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in