Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-23, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoadToPerdition

2023-04-23, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Sprider falskhet? En arbetslista? Något jag hoppade över att skriva? Vad svamlar du om!?

När du "läckte" Masked Singer-listan skrev du enbart "Här är alla 97 % säkra deltagare", du nämnde INGET om någon arbetslista din lilla dåre, haha... Strax därefter ifrågasatte jag din lista, då den inte stämde överens med den andra läckta listan postad av Kreosot, då svarade du med följande; "Har en kontakt inom produktionen, så det stämmer."... Arbetslistan blev sedan en ursäkt några månader senare, då det visade sig att du hade helt fel. Innan dess var du helt säker - precis som du är nu ang. Robinson.

Åjuste... glömde nästan... Kartlbertil läckte även vinnaren av Farmen 2023 genom sin säkra källa. Spoiler!!! Personen vann givetvis inte.
(FB) Farmen 2023

Du får kolla igen, jag skrev att det var en arbetslista med deltagare som var tänkt från början! Dags att skaffa glasögon? Sluta sprid falskhet om mig!
Tro inte på peterziipen han är känd för att sprida falska saker om andra. Nu är han tydligen inte nöjd med årets robinsonvinnare!

Återkommer snart med dom två andra finalisterna!
2023-04-23, 07:53
Medlem
Varför blir det så varje år i varje program att tjejerna ska hålla ihop och ”en tjej ska vinna”?
Så fruktansvärt löjligt.
Är det nåt förprogrammerat i deras hjärnor att det ska vara såhär?

Riktigt uttjatat och tråkigt år efter år.
De vinner ju ändå inte.
2023-04-23, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Alltid detta "I år ska en tjej vinna" , typiskt kärringar och feminister.

Att de inte fattar att det inte funkar! I alla dokusåpor genom åren har man hört "i år ska en tjej vinna" "vi tjejer håller ihop" men det har aldrig funkat!
2023-04-23, 08:03
Medlem
Hur är fördelningen, fler antal flickor kvar än pöjkar?
Senast redigerad av Collecter 2023-04-23 kl. 08:23.
2023-04-23, 08:05
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Håller med. Definitivt läggmatch, men inte Fabian som åker.

Tror det är något med Dennis den äldre. Det var något med fnissandet utöver det vanliga. Inför tävlingen sa han att han kände sig 50 % skön. Medan laget i övrigt sade sig ha omfamnats av hans vingar (under mycket ståhej).

Hade hoppats på Marcus, men tyvärr tror jag att han blir kvar på bekostnad av Dennis.
Förstår inte spekulationen att Dennis skulle ha brutit mot reglerna, han är ju genomsympatisk och går hem hos alla. Jag 95% säker att det är Zeki.
2023-04-23, 08:09
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Förstår inte spekulationen att Dennis skulle ha brutit mot reglerna, han är ju genomsympatisk och går hem hos alla. Jag 95% säker att det är Zeki.

Fan kan han ha gjort? Klurigt att lista ut den här gången. Tidigare år har det ändå gått att typ räkna ut vad som skett i förväg; ex att Tommie sagt något rasistiskt, samt Operation: Ica Maxi, där några från Gränslandet i Haparanda tog sig in till centrum.

Finns det några rimliga teorier än så länge?
2023-04-23, 08:15
Medlem
Xedomes avatar
Citat:

Ja Dennis är utan tvivel den skönaste snubben på ön. Det har ingenting med hans personlighet att göra, utan lagets uttalande innan förra tävlingen, om du såg det..?
2023-04-23, 08:16
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Fan kan han ha gjort? Klurigt att lista ut den här gången. Tidigare år har det ändå gått att typ räkna ut vad som skett i förväg; ex att Tommie sagt något rasistiskt, samt Operation: Ica Maxi, där några från Gränslandet i Haparanda tog sig in till centrum.

Finns det några rimliga teorier än så länge?
Min enda teori är att det är någon på gränslandet och att Zeki är en tickande bomb som inte kan kontrollera sig med hans humör och babbe som han är.
2023-04-23, 08:19
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambdasound3.0
Att de inte fattar att det inte funkar! I alla dokusåpor genom åren har man hört "i år ska en tjej vinna" "vi tjejer håller ihop" men det har aldrig funkat!

Fast nu är det ju många kvinnor på ön i år - som inte alls har en pakt baserad på kön.

Är rätt övertygad om - att Amanda tar hem det här på ren prestation efter sammanslagningen. Skulle bli väldigt förvånad om hon inte utklassade de flesta andra deltagare i immunitetstävlingarna.
Senast redigerad av Xedome 2023-04-23 kl. 08:39.
2023-04-23, 08:29
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Min enda teori är att det är någon på gränslandet och att Zeki är en tickande bomb som inte kan kontrollera sig med hans humör och babbe som han är.

Så kan det absolut vara, han är både labil och kolerisk. Allmänt utagerande och omöjlig att ha i lägret.

Efter dagens avsnitt, tror jag såhär:

Senast redigerad av Xedome 2023-04-23 kl. 08:33.
2023-04-23, 08:43
Medlem
AKKo-Itachis avatar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in