2023-04-21, 18:03
Bannlyst
Vad tros om denna? tankar/förhoppningar?
Citera
2023-04-22, 07:00
Medlem
Har för mig att Jaggermeister(?) skrev för nåt år sen att 3M förmodligen är väldigt bra
Citera
2023-04-22, 10:52
Medlem
Någon ny substans eller gammal? på ingående inrikes kanske eller bara något som dykt upp utomlands?
Citera
2023-04-22, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Någon ny substans eller gammal? på ingående inrikes kanske eller bara något som dykt upp utomlands?

Kommer snart inrikes 😃
Citera
2023-04-24, 15:04
Medlem
Kommer den till våran struliga vendor eller till den nygamla vendorn?
Citera
2023-04-26, 13:25
Medlem
Erhållit test på denna om 500 mg vit substans, konsistensen är stenig. Ingen konkret aning eller nån som helst svar från kundtjänst ang dosering så har testat 77 mg nu som administrerats i baken och inväntar i skrivande stund effekt. 77 mg blev jag rekommenderad av en kemist från USA jag brukar skypa med. 77 mg är baserat på min längd och vikt som är 173cm och 75kg, normalt byggd med ytterst liten kula under naveln, och relativt god kosthållning så min tarmflora bör vara god. Tillför även bakterier. 15 min in nu och ännu ingenting, besviket nog. Inte snabb rektalt iaf för på t.ex a-pvp erhöll jag effekt oerhört snabbt.

Men kanske min dos är alldeles för blygsam..
Jag vågade inte ta mer som förste man till rakning.

Återkommer..
Citera
2023-04-26, 13:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsstyrelsen
Erhållit test på denna om 500 mg vit substans, konsistensen är stenig. Ingen konkret aning eller nån som helst svar från kundtjänst ang dosering så har testat 77 mg nu som administrerats i baken och inväntar i skrivande stund effekt. 77 mg blev jag rekommenderad av en kemist från USA jag brukar skypa med. 77 mg är baserat på min längd och vikt som är 173cm och 75kg, normalt byggd med ytterst liten kula under naveln, och relativt god kosthållning så min tarmflora bör vara god. Tillför även bakterier. 15 min in nu och ännu ingenting, besviket nog. Inte snabb rektalt iaf för på t.ex a-pvp erhöll jag effekt oerhört snabbt.

Men kanske min dos är alldeles för blygsam..
Jag vågade inte ta mer som förste man till rakning.

Återkommer..

Bra att du börjar försiktigt, men rektalt kan jag tänka mig är 150-200mg ungefär.
Verkar den gå att röka? Tycker det eller IV slår bäst på rc men är ju mina preferenser bara.

Tack för att du skrev, väntar på din fortsatta testning. Var försiktig bara
Citera
2023-04-26, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Bra att du börjar försiktigt, men rektalt kan jag tänka mig är 150-200mg ungefär.
Verkar den gå att röka? Tycker det eller IV slår bäst på rc men är ju mina preferenser bara.

Tack för att du skrev, väntar på din fortsatta testning. Var försiktig bara

Jag upplever en vakenhet, men bara mentalt, som ett band spänns åt runt huvudet. Och tankarna som annars är tusen har blivit en och jag känner mig väldigt samlad. Jag får samma känsla av lisdexamf från elvanse. Men fysiskt ingenting, hjärtat slår inte snabbare eller så.
Jag svettas inte heller, något jag brukar göra av t.ex vanligt "gatutjack" dom ytterst få gånger jag testat det. Det gör jag dock egentligen bara på väldigt höga doser centralstimulantia så det vore konstigt om 77 mg hade gett mig någon svettdusch.

Att röka den här substansen måste jag tyvärr överlämna i händerna på någon annan av er modiga själar, då enbart den pyttelilla mängden av fjuttiga 77 mg av detta gett mig ett rött blodigt papper vid torkning efter ett toabesök. Om tarmen börjar blöda bara typ 1 timma efter intag (intogs ju också där bak..) så är jag rädd för vad som händer i lungorna om man andats in ångan av vaporiserad nämnd substans.. Hmm..
Nä det vågar jag fan inte.

Återkommer. Testar 200mg oralt nu.
Citera
2023-04-26, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsstyrelsen
Jag upplever en vakenhet, men bara mentalt, som ett band spänns åt runt huvudet. Och tankarna som annars är tusen har blivit en och jag känner mig väldigt samlad. Jag får samma känsla av lisdexamf från elvanse. Men fysiskt ingenting, hjärtat slår inte snabbare eller så.
Jag svettas inte heller, något jag brukar göra av t.ex vanligt "gatutjack" dom ytterst få gånger jag testat det. Det gör jag dock egentligen bara på väldigt höga doser centralstimulantia så det vore konstigt om 77 mg hade gett mig någon svettdusch.

Att röka den här substansen måste jag tyvärr överlämna i händerna på någon annan av er modiga själar, då enbart den pyttelilla mängden av fjuttiga 77 mg av detta gett mig ett rött blodigt papper vid torkning efter ett toabesök. Om tarmen börjar blöda bara typ 1 timma efter intag (intogs ju också där bak..) så är jag rädd för vad som händer i lungorna om man andats in ångan av vaporiserad nämnd substans.. Hmm..
Nä det vågar jag fan inte.

Återkommer. Testar 200mg oralt nu.
Hur gick det?
Citera
2023-04-27, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deegottde
Hur gick det?

Jag har, sedan jag klev av ett långt och högt doserat metadonmissbruk lidit, ja lidit skriver jag, av en alltigenom frånvarande sexlust, den var såklart totaaaalt obefintlig under den tid mitt missbruk pågått men då bekom och berörde det mig föga då metadon dödar din själ och vilja till liv.

Då jag tidigare tagit break från opiaterna (då typ suttit häktad och illa tvingats gå cold turkey) så har sexlusten visat sig såpass tidigt som dag 4 i min avtändning (givetvis beroende på vilken då alla har olika långhalveringstid) men då Metadon är ruggigt seglivad i kroppen och klamrar sig fast bra länge så kan det ta så länge som 2 veckor innan man vaknar med det obligatoriska morgonståndet. Denna gång har lusten vägrat komma tillbaka öht, om så bara för en kort "runk"

Oooch nuuuu äääntligen 😴😴😴 - - - - - - ----> till poängen och det roliga! Jag avslutade precis en mycket pervers, lång och riktigt _riktigt_ snuskig stund med min fru. Vi gjorde massa saker vi bara gör då vi äter typ 200mg elvanse var, det var önskemål om både kuk och tunga i rumpan och då vet jag att hon är vild. Och det funkar ju uppenbarligen då jag hakade på, lätt över 1 timma konstant pumpande utan att komma.
Valde sen själv när jag ville komma och det var så skönt att de gjorde lite ont, typ som öppningen på ollonet sprack haha 😂 Jag märkte solklart när det verkligen nådde peaken för henne för aldrig tidigare har hon sagt Slå på flygplansläge och filma nära som fan när du knulla mig i räven jag mååååstee se, och sen höll hon i telefon och tittade och zooma in som fan på skärmen medans jag knullade henne bakifrån.

Jag tycker att denna substans fungerar utöver mina förhoppningar som var oerhört låga då deras 2 senaste stimulanter inte fallit mig i smaken alls pga outhärdlig oro och fysisk ångest i bröstet, något denna inte ger ens pyttelite av, denna är nog fanimig snällare mot själen ångest mässigt än attentin 🙄 när jag tänker på det nu i skrivande stund är detta första gången jag tar nåt centralstimulerande och inte behövt äta en Halcion eller XANOR för att inte accelerera oron till en fullskalig ångestattack som kan paja hela ruset för mig. Men hittils tills jag skrev om det har tanken på benso inte ens slagit mig. Det är ett jävla poäng i min bok, som alltid behöver ångestdämpande av vaket. Alltid. Felar aldrig.

--- Iaf denna batch var onekligen väldigt potent. Hoppas på kontinuerlig kvalitet för en gång skull, att den hålls JÄMN OCH PÅLITLIG.
277 mg gjorde mig, typ 70-nånting vägande man, till ett frustande och pustande djur. Såhär nån timma efteråt mår jag fortfarande oförskämt bra. Har NOLL ångest, oro eller livsleda utan känner en mental klarhet, fokus och lugn. I små doser är den nog säkert bra för t.ex studier.

Påfyllnadsbehovet är meeegasuperstorttttttt! Både jag och min käresta konstaterade illa kvickt att: hade vi haft mer - hade vi garanterat också tagit mer, och inte helt omöjligt Tills påsen är helt tom och skall "sköljas" i sann, tragisk pundaranda. Har lyckats hamna i ett skönt zen-mode men min fru hade desto svårare att komma till ro, såpass att hon mailade 2 gånger för att försäääkra sig hon kunde reservera en 10'a så det inte säljer slut 🙄&👎, det ledde till en minidispyt, och det säger en hel del eftersom vi aldrig bråkar: men hon ville just då vara helt jävla säker på hon kommer kunna ta det här igen.

Hon hann tillochmed föreslå nåt skitgirigt pga suget. Hon sa "Kan du ringa Jens (en vän som fick typ 100-nånting mg då han hälsade på när jag precis fick posten) och fråga om ha tagit det än och du annars vill ha tillbaka det. Jag sa bara pinsam för du vara själv. I kanske 15 min satt hon och stirrade argt i tomma intet innan hon kom på sig själv och garva åt vilket starkt påfylladsbegär denna måste ha när hon ber mig göra nåt så både banalt och minst sagt tattigt jävla beteende.

Såna här upplevelser är trevliga, men man bör va på sin vakt. Att röka cola i fribas, sa min fru var ungefär samma behovskänsla och vilja/tankar på att "ta mer, mer mer meeeer mer, fylla på igen, bara lite.." Beskrev hon när jag frågade. Hon har haft beroende av speed och cola många år och kan centralstimulantia utan och innantill.

Ja, ni ser väl av denna neverending story aka - wall of text- till synes aldrig verkar vilja ta slut, så vi tvingar fram en summering här i så få ord som möjligt i detta tillstånd: Potent. Trevlig. Stabil i ruset. Ingen noja, oro, ångest eller stissighet - naaada av allt det som jag _HATAR_ me gatutjack. Väldigt glad och pratglad, och som garanterat framgått redan... KÅT. FARLIGT KÅT.

😂😂
Avslutningsvis saxar jag in lite från min och polarens sms konversation under kvällen, han som alltså också har intagit denna men han vågade sig tillochmed på IV. Lite drygt 120mg sa hans lite dåliga våg.
_________
"Om man som jag går på prepp och tränar och blir kåt av testot redan kan nog denna göras bäst i att verkligen inte rekommenderas till singelkillar då det hade förvandlat vem som helst till en primitiv jävla våldtäktsman kan jag fan nästan lova! Är så kåt att jag messat alla tjejer i telefon 'Händer ikv och ivrigt inväntar åtminstone eeeeettt ynka svar annars blir det väl lur passa i nån buske, skämtåsido 😂😂"
________

Är nog galet mkt mer påtänd än jag själv nog inser, begriper och ens märker
NU.... SLUTAR JAG SKRIVA! NU!!!
Säger jag, men fortsätter maniskt.

Drar kabeln ur datorn å kastarfrån balkongen 😂😂😂

Gott folk.. Hahaha shit.. Ja va säger man?! Vi hörs ooom och näääär jag landar. Frun har ätit 2 Halcion för att somna, brukar annars räcka med en HALV. Själv ska jag lägga mig och kika på filmen vi knåpade ihop under rusets härliga gång 😎😉

EDOT: Sorry, skulle ju sluta skriva. Glömde säga de roligaste ikväll, det var att jag blev så vild och bet ihop tänderna så hårt när jag pumpade min fru att jag BET av/sönder en tand på mig själv. Spottade ut en hyfsat stor bit av tanden på golvet, och tittar jag nu i spegeln fattas fan en stor halvmåne av en synlig framtand. Vad vill jag säga med detta då? Drogen funkar. Du blir så påtänd att du biter av dina egna tänder.

Beställ med gott samvete, ingen lär bli besviken 😂👍🙄😎
Senast redigerad av Skogsstyrelsen 2023-04-27 kl. 03:37.
Citera
2023-04-27, 03:52
Medlem
Går det att se antal gånger man redigerat ett inlägg? Det vore isåfall ett utmärkt betyg på denna drog, då jag ÄNNU såhär många timmar senare, sitter och skriver om och ändrar nåt ord här och där i ett inlägg, och jag blir inte förvånad om nån admin skriver att jag redigerat inlägget ovan 100 gånger. Det är nog minst 100 redigeringar.

Den här drogen kommer jag ta när jag verkligen inte får sova och har mycket att göra. Hur kan man redigera ett inlägg om och om igen, i TIMMAR? Eeeasy peeeaaasy bromigo! Man tar 277mg 3MPVP sen kan du skriva oändliga inlägg sålänge din påse inte tar slut. Så se till å köpa en riktigt stor.. Ni som handlat där en tid känner till den ojämna kvaliteten, potensen, renhet, ja ALLT.. mängd t.om har varit dåligt skött. Hoppas på en nystart iochmed lanseringen av den kanske bästa stimulant jag tagit 😯

Den pvanalog dom senast sålde i shoppen gillade jag jättemycket första syntesen, den batchen var ett flaggskepp. Sen tror jag dom böt till en billigare, men ack så mkt sämre, kvalitet - renhet, etc etc.. Det var som natt och dag fan, många skrev att det kändes t.om som en helt annan drog vissa batcher. Sen några få, ytterst få, glada inlägg om en "ganska" potent batch enligt några seglivade optimister men majoriteten har sagt sitt och det har lytt: "SKIT Å DYNGA!" "BOJKOTTA *****!! "

Så snälla, byt inte kemist stup i kvarten. Denna batch kommer göra er rika som jävla troll. Högst lukrativ bransch då jag antar kilopriset för en custom synth om hmmmm ~1kg, från valfritt fattigt asiatiskt land inte är nämnvärt hög. Fortsätt såhär så kommer hela forumet lovsjunga dessa stenar. My chemical romance 😎

Hoppas 10an frugan paxade blir postad illa kvickt, det här vill jag uppleva igen 😍 Någon med kunskaper inom kemi och biologi och har något att delge ang toxikologin ämnet besitter, för jag gissar det inte är någon hälsokost direkt men den gav åtminstone inga fysiska biverkningar öht, inte ens den klassiska tjackledvärken gnolar i bakgrunden som den jävlat Alltid gör av samtliga amfetaminsorter jag testat. Mycket behagligt att slippa frysa och ha ont i knäna bara för att bli piggelin 😂

Vet inte om de är drogen i sig som är väldigt skonsam och snäll mot kroppen eller om dom ville briljera lite extra med en ytterst ren och potent batch vid lanseringsstarten för att frälsa folk så dom blir lika jävla överväldigade som jag av hur liiiitee som tog 3 pers så välmående. Det återstår att se.

Men då håller vi alla tummar och tår att denna batch räcker sommaren igenom och ut, och blir en given kompanjon vid fest och nöjen då den klår både cola (enligt frugan som är erfaren av de) och enligt mig alla amfetaminsorter jag testat vilka är: adderal, attentin, metamina, amfetamin 5mg, och elvanse. Denna var bättre än alla dom ihop.

Kan ännu inte sluta skriva. Sjukt. Ska skriva brev till vänner på anstalt hahaha, passa på nu då man orkar 😂
Senast redigerad av Skogsstyrelsen 2023-04-27 kl. 04:29.
Citera
2023-04-27, 06:05
Medlem
Förlåt för förvirringen. Frugan har vaknat och förfasat sig över mina milslånga inlägg och påpekat vad jag virrat ihop det. Detta sample kom inte alls från H så bortse dom delar av texten som behandlade säljaren ifråga 🙄
Det kommer från helt annat håll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in