Citat:
Ursprungligen postat av
Undringar
Hur var Expressen partisk innan och försvarade M? Någon som är partisk förutom deras advokater såklart som vill vinna alla mål dom tar sig an helst, och förutom GW är ju Oisin Cantwell på Aftonbladet. Herregud vad han stör sig på att även M hålls ansvarig.
Nej det var jag och ett annat konto som satt och tittade när de rapporterade live från rättegången. Vi tyckte båda att Expressens live-rapportering inte var okej. Det var tydligt att snubben från Expressen som rapporterade live la in sina egna värderingar som var till förmån för Maja vilket inte de andra som rapporterade gjorde på samma sätt.
Men du har helt rätt i det du skriver. Det är fel av mig att döma ut Expressen p.g a en journalist. Du har rätt i att det är (för) många som yttrat sig(?) Det stämmer att Oisin Cantwell på Aftonbladet också är en som yttrat sig till förmån för Maja.
Sedan kan man ifrågasätta om alla dessa "experter" som LGWP, Sven Alhem och Leif Silbersky ska yttra sig innan domen, det är fel tycker jag.
En vanlig Svensson som bara läser tidningen får ju faktiskt helt fel uppfattning om hur det ligger till och kanske tror att TR har dömt alldeles galet.