2023-04-19, 13:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Vilket efterblivet inlägg. En snygg tjej kommer in i huset. Det är väl inte så konstigt att hon snor alla killar?

Har du funderat på att responsen skulle bli samma för tjejerna om det kommer in en svinsnygg kille? Ärthjärna!!!

Hon som lämnar däremot. "Buuhuu nu är jag inte snyggast längre, nu lämnar jag buuhuuu"

Hold your horses, han kommer
Sen har vi helt delade meningar om vad som är snyggt. Visst några sekunder när hon passerar på gatan, men så fort hon öppnar käften slocknar allt
Citera
2023-04-19, 16:58
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hold your horses, han kommer
Sen har vi helt delade meningar om vad som är snyggt. Visst några sekunder när hon passerar på gatan, men så fort hon öppnar käften slocknar allt
Är det inte jobbigt att vara så avundsjuk hela tiden?
Citera
2023-04-19, 17:22
Medlem
Spider-Girls avatar
Jag blir så fruktansvärt generad när männen cirklar runt Sigrid i dagens avsnitt att jag nästan inte klarar att titta!! Och framför kameran påstår de att det är för att hon har så fantastiska "egenskaper"!
Vilka egenskaper har hon som de andra kvinnorna saknar? Cringe som kidsen skulle sagt.
Och alla barnen som tror att de har så djupa fina föräldrar måste ju bli än mer generade (och besvikna?)
Personligen är jag nog mest besviken på Emil som är så kristen och djup men tydligen tappar djupet när han snubblar över ett par silikonbomber.
Citera
2023-04-19, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jesper tokdissar Sigrid, från Bonde söker fru,i dagens avsnitt. Kallar henne narcissist. När Sigrid kom in i huset såg man direkt vilka som tänker med k*ken
Jag den Sigrid va de ngt fel på, har sex första kvällen i bonde söker fru, med en av deltagarna, hon ser psykotisk ut
Citera
2023-04-19, 17:43
Medlem
Spider-Girls avatar
Nu har Stefans dotter varit orolig i flera avsnitt. Precis som vi som tittar. Och de andra i huset verkar se samma sak. Detta är inget sunt förhållande!
Citera
2023-04-19, 17:48
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Jag blir så fruktansvärt generad när männen cirklar runt Sigrid i dagens avsnitt att jag nästan inte klarar att titta!! Och framför kameran påstår de att det är för att hon har så fantastiska "egenskaper"!
Vilka egenskaper har hon som de andra kvinnorna saknar? Cringe som kidsen skulle sagt.
Och alla barnen som tror att de har så djupa fina föräldrar måste ju bli än mer generade (och besvikna?)
Personligen är jag nog mest besviken på Emil som är så kristen och djup men tydligen tappar djupet när han snubblar över ett par silikonbomber.
Hade du spridit samma hat om en riktigt snygg kille entrade huset, som skapade oreda bland tanterna?
Citera
2023-04-19, 17:54
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Hade du spridit samma hat om en riktigt snygg kille entrade huset, som skapade oreda bland tanterna?

Nu handlar det inte om snygghet, för hon är inte snygg, utan snarare att de kallar henne snygg, smart etc helt enkelt pga silikon och Botox inget annat, finns flera därinne som annars är mer klassiskt snygga.

Men visst hade jag tyckt tanterna var superpinsamma om de hade halvt etablerade flirtar (som Jesper med Matilda och Emil med Annika) och sen började kretsa som hungriga hajar när det kom in en bimbo-man med pumpade muskler. Hade skämts ihjäl å deras vägnar.
Citera
2023-04-19, 18:15
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Är det inte jobbigt att vara så avundsjuk hela tiden?
Alla killar som inte gillar onaturlig plastik i kvinnan måste ha något att dölja ifall dom är resistanta mot skönhetsidealen du måste köpa, är det jobbigt att vara så avundsjuk på oss?
Citera
2023-04-19, 18:17
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Nu handlar det inte om snygghet, för hon är inte snygg, utan snarare att de kallar henne snygg, smart etc helt enkelt pga silikon och Botox inget annat, finns flera därinne som annars är mer klassiskt snygga.

Men visst hade jag tyckt tanterna var superpinsamma om de hade halvt etablerade flirtar (som Jesper med Matilda och Emil med Annika) och sen började kretsa som hungriga hajar när det kom in en bimbo-man med pumpade muskler. Hade skämts ihjäl å deras vägnar.
Vilka är mer klassiskt snygga än Sigrid tycker du? Jag som är nykter ser då verkligen inget attraktivt med tanterna överhuvudtaget.
Men jag håller med dig om att Sigrid är vacker, smart och sexig.
Citera
2023-04-19, 18:19
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Alla killar som inte gillar onaturlig plastik i kvinnan måste ha något att dölja ifall dom är resistanta mot skönhetsidealen du måste köpa, är det jobbigt att vara så avundsjuk på oss?
Som inte rakar sig under armarna? Jag tycker du och jag har behagligt avstånd mellan varandra.
Citera
2023-04-19, 18:22
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Som inte rakar sig under armarna? Jag tycker du och jag har behagligt avstånd mellan varandra.
Öh...jag är kille, så att hade jag rakat armhålorna hade du behövt vara orolig över avståndet av en annan anledning ja

Jag hade pippat Sigrid Åhs enbart om hon inte! rakade armhålorna, då hade man ju kunnat fokusera på det goda iaf

Och hade jag varit intresserad så hade det ändå varit fel approach att brottas med dom andra
brushanarna, den snubbe som hade spelat ointresserad men varit snygg hade hon kommit & sökt upp istället, så han gör helt fel, den här enda snygge vad fan han heter, och han bränner sina broar med dom andra kärri....tjejerna! när han deltar i förnedrings spelet
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-19 kl. 18:29.
Citera
2023-04-19, 18:25
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Vilka är mer klassiskt snygga än Sigrid tycker du? Jag som är nykter ser då verkligen inget attraktivt med tanterna överhuvudtaget.
Men jag håller med dig om att Sigrid är vacker, smart och sexig.

Nu förstår jag inte riktigt vad du håller med MIG om? 🤣 Absolut ingenting.

Jag tycker egentligen att de allihop ser bättre ut än henne, jag föredrar lite mer lågmäld och naturlig skönhet.
Annina tycker jag är vackrast därinne, men även Mathilda och Jessica är rätt tjusiga. Dock står jag inte ut med Jessicas personlighet, och personlighet är viktigast.

Sen tror jag (men jag kan absolut ha fel) att kvinnor går mer på charm och utstrålning än yta och att det ibland skiljer oss från männen. Kolla bara hur de nästan alla vid något tillfälle har varit intresserade av Jesper (som jag nog också hade blivit mest intresserad av) trots ganska så rejäl övervikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in