2016-09-25, 11:33
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Jag har skrivit en förfrågan om till lab och frågar hur mycket det skulle kosta!

Och svar finns sedan tidigare lär dig bläddra då det bara rör sig om högst 2-4 sidor bakåt i tråden där även du själv har varit delaktig i diskussionen.
Citera
2016-09-25, 11:49
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Sluta klanka ner på TI att vi är lata och gör ingenting.

Fast det är exakt det vissa av er är, spocck är ett ypperligt bevis för att det finns de som troligtvis stenhårt tror på GS utan minsta lilla pardon men som även har fått för sig att det ska kosta tiotusentals kronor.

När även Reklam- som anser sig vara utsatt för GS säger att vissa svar från de som tror sig vara utsatta befinner sig på ett fantasiplan så bör man uppmärksamma att det inte är gröna skogar för de som tror på det.

Att du och spocck tjafsar om årskostnaden är bara rent trams då det är månadskostnaden ni skall räkna och inte årskostnaden eller menar du/ni att du får pengar en gång om året?

Om ett larm kostar låt oss säga 129 kr/Månaden så spelar det ingen roll vad det blir om året då det inte är årskostnaden som ni betalar, det är samma med mobilabonnemang, hyra och andra fasta räkningar man räknar inte på årskostnaden förens man börjar jämföra de olika tjänsterna eller varorna och då är det enbart för att se om man tjänar pengar på att gå från A till B.

Sedan rörande vilken typ av larmsystem som man skall ha så säger även Reklam- att om man vill absolut undvika att någon ändrar på vad ditt larm spelar (om du har ett med övervakningskameror) så skall du ha analoga kameror som ingen utifrån kan komma åt såvida denna individ inte bryter sig in i lägenheten samt knäcker den kod som du har valt ha (och som han även säger så skall man inte ta koder som ens egna personnummer eller andra kombinationer som man nästan alltid tar för om man är utsatt för GS så kan dem troligen dessa koder osv) för att sen gå in och antingen byta DvD/Kasset eller aktivt redigera i inspelningen.

I den länk som Hallowen hänvisade till ursprungligen: http://livsmedelsanalys.alcontrol.se (hänvisar till den igen)

Så har du de exakta priserna, du lägger en beställning, får hem ett kitt för att samla ihop de prover du vill pröva för att sen skicka in dem på analys, det bör funka på exakt samma sätt som när du vill testa dig själv för klamydia vilket sker genom att du beställer hem ett kitt som består av allt du behöver för att skicka in ditt urin för att prövas inklusive ett kuvert med rätt adress.

Det absolut dyraste testet på sidan är ett näringsvärde test som ligger på 3311 sKr (Svenska Kronor) men det är inte ett sådant test du skall göra när du vill testa om din mat är förgiftad då detta test endast mäter av det exakta näringsvärdet i det du skickar in.

Utan du skall med största sannolikhet göra ett sådant här test: http://livsmedelsanalys.alcontrol.se/products/misstankt-matforgiftning där du testar om din mat är giftig eller innehåller bakterier eller kemikalier som inte skall vara där vilket kostar 958 sKr (Svenska Kronor) vilket fortfarande blir en stor summa om man är 100% arbetslös eller låginkomsttagare men då Livsmedelanalys använder sig av Klarna så kan man ta det på avbetalning vilket skulle dra ner månadskostnaden till cirka: 320 sKr (Svenska Kronor) på 3 månader såvida du inte har skulder sedan tidigare osv.
Citera
2016-09-25, 13:05
Medlem
Citat:
Startpaket 1979 kr Extra HD-kameror 1289 kr/st
"Klarar man sig på en kamera bli alltså kostnaden för första året 4007 kr"
Lägsta kostnad år 1 4 007 kr
Lägsta kostnad år 2 2 028 kr

Där till tillkommer en mobil som kan ta emot HD Kamera 1000-2000 till!

Jag ser ingen länk, men hur som helst nu kan du köpa den för 170 Kr/mån och göra en bra affär.
Citera
2016-09-25, 13:10
Medlem
Citat:
Hur fan tror dem att man ska sköta sig när man hör glåpord efter sig hela jävla tiden
Hur fan tror dem att man ska sköta sig när man under ständig övervakning mer än humant!?
Hur fan tror dem att man ska sköta sig när man får sperma i maten?

Jag vet inte hur ni skulle ställt er eller hur ni skulle fungera
För mig blir det alla fall att jag vill döda någon
Det blir en ond spiral!

Vem vill du döda och på vilket sätt gör det saken bättre.

Förstår att du är förbannad över sperma i mat och ansikte, men jag kan inte sätta mig in i situation.
Citera
2016-09-25, 16:03
Medlem
Ett tips till den som inte har den bästa ekonomin -

- http://www.ice-shop.se/videoovervakning/paketlosning.html

Där finns övervakningssystem kompletta och man kan även plocka ihop sitt egna kitt och köpa enbart de man behöver. Jag har själv använt mig av dessa system och dom funkar väldigt bra med bra upplösning även på det billigaste alternativet. Koppla dock aldrig upp dig trådlöst igenom dessa system!

Ett tips är att ej beställa i sitt egna namn eller till sin egna adress -
Beställ igenom vänner/familj eller nån du kan lita på.
Senast redigerad av Reklam- 2016-09-25 kl. 16:11.
Citera
2016-09-25, 16:13
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Ett tips till den som inte har den bästa ekonomin -

Där finns övervakningssystem kompletta och man kan även plocka ihop sitt egna kitt och köpa enbart de man behöver. Jag har själv använt mig av dessa system och dom funkar väldigt bra med bra upplösning även på det billigaste alternativet. Koppla dock aldrig upp dig trådlöst igenom dessa system!

Ett bättre tips är att köpa varorna kontant på plats, då lämnar man inte några dataspår alls, beställer du via nätet eller köper med kort så lämnar du spår efter dig.
Citera
2016-09-25, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Ett tips till den fattige -

Där finns övervakningssystem kompletta och man kan även plocka ihop sitt egna kitt och köpa enbart de man behöver.

Hur går det för dig Reklam och mat & dryck som de förgiftade, har du skickat till analys.
Citera
2016-09-27, 10:53
Bannlyst
Det hela är ett stort missförstånd av ordet "han ska sköta sig" Mina övervakare har trott att jag ska sköta hygienen eller lägenheten! Eller inte tänka dåliga tankar! Men det är Han ska sköta sig som menas han ska inte begå några brott! Vilket jag inte har på tre år!

För minsta lila har dem börjat övervaka mig gång på gång! Det finns ingen umber människa!
Alla har dåliga tankar eller orkar inte städa!
Ingen är perfekt
Citera
2016-09-27, 11:27
Medlem
Citat:
Det hela är ett stort missförstånd av ordet "han ska sköta sig" Mina övervakare har trott att jag ska sköta hygienen eller lägenheten! Eller inte tänka dåliga tankar! Men det är Han ska sköta sig som menas han ska inte begå några brott! Vilket jag inte har på tre år!

För minsta lila har dem börjat övervaka mig gång på gång! Det finns ingen umber människa!
Alla har dåliga tankar eller orkar inte städa!
Ingen är perfekt

Du verkligen en komplex person. Nu har vi talat om
1. Mattester & bevakningskameror
2. Du har hotat med att döda, jag frågade vem/vilka och varför och det har du inte svarat på utan du tycker att detta inlägg är viktigare
Citera
2016-09-27, 11:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Du verkligen en komplex person. Nu har vi talat om
1. Mattester & bevakningskameror
2. Du har hotat med att döda, jag frågade vem/vilka och varför och det har du inte svarat på utan du tycker att detta inlägg är viktigare
Vad menar du läs mina tidigare inlägg i denna tråd!
Citera
2016-09-27, 13:24
Medlem
Citat:
Nej det har jag inte skrivit!

Och jag förstår inte hur dem tänker bara spyr galla och förväntar sig att man ska sköta sig eller!
Det blir en ondspiral och jag vill döda! Toppen då har dem förstört flera liv!

Detta inlägg 3236 skriver du om att döda.

Behöver jag även lägga upp ett inlägg från dig med matförgiftning eller kan du själv gå tillbaks några inlägg.
Citera
2016-09-27, 14:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Detta inlägg 3236 skriver du om att döda.

Behöver jag även lägga upp ett inlägg från dig med matförgiftning eller kan du själv gå tillbaks några inlägg.
Ja men dem trakasserar mig dagligen och begår så många brott! Så att en advokat och när man har inga pengar känns inte lovande! Jag kan inte ta lån! Och skulle jag stämma dem tar dem livet av mig! Ibland känns det mörkt så man vill döda men tror att jag aldrig skulle göra det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in