2023-04-18, 18:17
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
"Politiet fortsat til stede på sigtedes bopæl: Undersøger have og anneks"

"Nu er størstedelen af afspærringen dog atter taget ned, ligesom også antallet af personer i uniformer er svundet ind. Til gengæld arbejder politiets teknikere stadig intenst med at sikre eventuelle beviser på bopælen.
Det er særligt fra terasseområdet i baghaven, at politiet har sat ind tirsdag eftermiddag.
»Da vi var der, var det særligt annekset og haven, der var fokus omkring,« lyder meldingen.
»Der er 10-15 mennesker på arbejde, hvor det særligt er teknikere i hvide dragter, der render rundt,« fortæller han."
https://www.bt.dk/krimi/politiet-fortsat-til-stede-pa-sigtedes-bopael-undersoger-have-og-anneks

Översatt till svenska,

"Polisen är fortfarande närvarande vid den anklagades bostad: Utreder trädgård och annex"

"Nu har dock merparten av avspärrningen tagits ner igen, precis som antalet uniformsklädda personer har minskat. Däremot arbetar polisens tekniker fortfarande intensivt med att säkra eventuella bevis på boendet.

Det är framför allt från terrassområdet på bakgården som polisen har ingripit på tisdagseftermiddagen.

"När vi var där låg fokus på annexet och trädgården", står det i rapporten.

– Det är 10-15 personer på jobbet, främst tekniker i vita kostymer som springer omkring, säger han.
Citera
2023-04-18, 18:21
Medlem
zhypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gonzoflens
Ja och även att det var väldigt respektlöst av han grabben som tog tjejen. Väldigt respektlöst att bara slita in någon i en bil och köra hem till sig och knulla med utan tillåtelse.

Man borde kunna förvänta sig mer av en nyhetssajt vars halva existens bygger på att vara "bättre" än MSM på vissa saker, ganska enkelt självmål att hänga ut våldtäktsoffer. En sån "god journalistisk sed" som faktiskt är just det..
Citera
2023-04-18, 18:21
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Så sent som för två dagar sedan hade han sex med lilla pigen. Så fortfarande simmar det förmodligen runt en massa spermier i henne och letar efter ett ägg att befrukta. Känns inget bra alls säkert.

Skärp dig, hon har fått vård på sjukhus och jag kan lova dig att inga spermier simmar omkring där längre.
Citera
2023-04-18, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linkinsuperstar
Rimligtvis bör han väl använt kondom för att minimera sitt dna.

Det är jag inte så säker på. Den här gärningsmannen visar på ett högt risktagande och hade förmodligen avsett att ta livet av flickan och göra sig av med kroppen.
Citera
2023-04-18, 18:32
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Så sent som för två dagar sedan hade han sex med lilla pigen. Så fortfarande simmar det förmodligen runt en massa spermier i henne och letar efter ett ägg att befrukta. Känns inget bra alls säkert.

Jag är rätt så övertygad om att både läkarpersonal och polis resonerat kring de riskerna redan. Det problemet är givetvis redan ur världen.

Gottar du dig?
Citera
2023-04-18, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Jag är rätt så övertygad om att både läkarpersonal och polis resonerat kring de riskerna redan. Det problemet är givetvis redan ur världen.

Gottar du dig?

Gottar sig absolut, han kallar det inte ens för vad det är, våldtäkt.
Citera
2023-04-18, 18:51
Medlem
Citat:
Han hade knullat med henne flera gånger. Jag tror att han kanske tyckte att det var skönt att knulla bara.

Hej. Jag rycker också om att knulla. Jag har ändå aldrig kidnappat och våldtagit en livrädd trettonårig pojke och hållt honom mot hans vilja i mitt hem.

Jag har aldrig ens fantiserat om att göra det. Och då har jag ändå en väldigt livlig fantasi.

Jag tänker mig att det här handlar om någonting annat än att " han kanske tyckte att det var skönt att knulla bara?"
Jag tänker mig att det är det här som är ondska, inte kåthet
Citera
2023-04-18, 19:09
Medlem
Citat:

Nu tror jag ju att de förhört sig grundligt om det hela och skulle det vara så att möjligheten till en graviditet finns så har hon givetvis blivit erbjuden dagenefterpiller för att minimera den risken.
Citera
2023-04-18, 19:13
Medlem
Citat:
Han hade knullat med henne flera gånger. Jag tror att han kanske tyckte att det var skönt att knulla bara.

Dummaste jag hört. De flesta tycker om att knulla men letar inte upp en minderårig flicka, rövar bort och våldtar. Det handlar om betydligt mer än så. Vidrigt är vad det är!
Citera
2023-04-18, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangladesh
Det är jag inte så säker på. Den här gärningsmannen visar på ett högt risktagande och hade förmodligen avsett att ta livet av flickan och göra sig av med kroppen.
Det tror jag också han tänkt. Dna finns dock kvar även om han gör sig av med kroppen.
Citera
2023-04-18, 19:19
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
"Opdatering kl. 19.00: Den 12-årige dreng er blevet fundet."
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/efterlysning-12-aarig-fundet/9725515

Bra! Då kan man släppa det.

När det gäller F. så sade jag redan från början i tråden.

Nu har polisen 24 timmar på sig att hitta henne.
Enligt statistik (även GW´s statistik).

Oftast efter 24 timmar är BO dödat efter färdigt värv.

Danska polisen (heder åt dem!) Fixade på 27 timmar.
Annars hade F. inte överlevt.

Jag får känslan av at danska polisen är mycket bättre än den svenska polisen.
I Danmark tog man hit t.o.m Norska (NATO land) försvarets helikopter som har en väldigt bra utrustning.
Senast redigerad av Fibonaccital 2023-04-18 kl. 19:25.
Citera
2023-04-18, 19:28
Medlem
Citat:
Att han ikke spruta i henne igen menar du? Nej det kommer han nog inte kunna göra. De har säkert sett till att han inte kan spruta i henne flera gånger nu.
WOW! sista gangen jeg svarer på din offtopic kommentar: angrepille har du hørt om det ? ingenting svømmer rundt i henne for å befrukte noen egg, hun er undersøkt, vasket, fått mediciner for ev hindra svømmande sper, hiv etc och inget å oroa seg over BTW discusting to think about anyway just keep thos fantasies for your self please.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in