Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-17, 23:03
Medlem
mendokses avatar
Zeki och Elin är jobbiga att titta på. Elin försöker desperat att mäkla fred och försvara sig själv men Zeki har redan bestämt sig för att hon är en hemsk människa och fortsätter med att trycka ner henne.

Elin gjorde absolut inget fel i att välja Christina till duell. Ska man inte få välja någon till duell som inte valde en själv? Jättekonstigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Det var inte riktigt det jag sa, va?
Otroligt märklig feltolkning. Marcus ska givetvis inte uttala sig - med riktigt ofräscha generaliseringar dessutom - för en grupp han inte ens tillhör. Osmakligt och motbjudande.

Därutöver är det otroligt korkat rent taktiskt.

Vadå feltolkning?
Jag sa att det Marcus sa var sant angående att kvinnor uppskattar att mannen betalar för dem på första dejten.
Du svarade att detta stämmer extremt illa d.v.s. inte alls.
Jag frågade då om du själv hellre skulle betala för mannen på första dejten än att mannen betalar för dig, en fråga du inte verkade vilja svara på utan kallar det istället feltolkning. Tröttsamt.

Marcus gör helt rätt i att inte spela med i kvinnors vanföreställningar.
Senast redigerad av mendokse 2023-04-17 kl. 23:07.
2023-04-17, 23:04
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Linn

Bifoga gärna källa, för som jag minns det så gick hon ner i vikt och inte upp i vikt, om än inte speciellt mycket. Och eftersom hon nu (förmodligen) inte gick upp i vikt - vilka andra hade du på lager?
2023-04-17, 23:05
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Markerar det du vill ha spoilat och trycker på pratbubblan med fyra prickar i.

tackar
2023-04-17, 23:05
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vadå, han snackade om sin medverkan i Robinson direkt när han kom hem? Känns inte så troligt. Det hade varit kontraktsbrott och flera hundratusen i böter.

Tidningsutklipp från forna deltagare:

https://www.hant.se/noje/sa-mycket-kraver-tv4-i-boter-fran-robinson-deltagarna/5227555

Att säga att man paktade svinmycket och att alla kommer att hata en är ju inte så avslöjande. Det räknas nog inte som kontraktsbrott.
2023-04-17, 23:07
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Dennis den yngre påstår sig inte ta Amandas parti nu när han byter lag, men det lär bara dröja en dag innan han kärar ner sig i henne igen. Att han blev så sårad av hennes snabba välanpassande i lag nord tyder väl om något på hans förälskelse.

Det som man kan se på lag syd (enligt mig) som negativt är brist på självständighet. Troligen pga att de är så unga. Mycket prat om trygghet och rädslan att förlora sina vänner. Ingen lyster och glädje och nyfikenhet kring vilka som är i det andra laget. Helst vill de sammanslå sig med dem, så att de har sina trygga befintliga vänner att ty sig till.

Cred till Amanda här, som verkligen är självständig. Bajs till Chris, han är en av de mest osjälvsäkra

Oxå...Alvas oro för att hamna med Erik, för att han är "läskig"..
JA, hon är ett barn.

Alltså hon lät som en 10åring när hon sa det. Herregud
2023-04-17, 23:07
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Att säga att man paktade svinmycket och att alla kommer att hata en är ju inte så avslöjande. Det räknas nog inte som kontraktsbrott.

Lol.

Nu vet jag inte vad som exakt står i kontraktet, men regel nummer 1 lär vara:
§1. Nämn inte för folk, utöver din familj, att du ska vara med i Robinson.
2023-04-17, 23:10
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Lol.

Nu vet jag inte vad som exakt står i kontraktet, men regel nummer 1 lär vara:
§1. Nämn inte för folk, utöver din familj, att du ska vara med i Robinson.

Läste inte ordentligt. Trodde du menade när det väl var bekräftat att han skulle vara med.
2023-04-17, 23:11
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
ALLT som händer Alva är nog läskigt: att ta egna beslut, att öppna munnen och prata osv. så ärligt talat jag är mycket förvånad att hon inte har åkt hem självmant vid det här laget. Vad hon tycker är läskigt med Erik är obegripligt för han har nog inte ens pratat med henne vad jag har sett, fast just ja: Han skrek visst lite i tävlingen när lagen jagade varandra i vattnet. Det var kanske därför han var läskig enligt Alva

Hahaha. Hon borde sökt till Wild Kids istället
2023-04-17, 23:12
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
ALLT som händer Alva är nog läskigt: att ta egna beslut, att öppna munnen och prata osv. så ärligt talat jag är mycket förvånad att hon inte har åkt hem självmant vid det här laget. Vad hon tycker är läskigt med Erik är obegripligt för han har nog inte ens pratat med henne vad jag har sett, fast just ja: Han skrek visst lite i tävlingen när lagen jagade varandra i vattnet. Det var kanske därför han var läskig enligt Alva

Och förresten..
Alva vågar inte ta ett eget beslut om att åka hem och hon vägar absolut inte flyga hem osv utan någon av sina nya tjejkompisar.
2023-04-17, 23:13
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Men han har ändå humor..? Inte helt hundra på att han tänker så, ändå. Han verkar vilja ha god stämning i laget mest..?
Vetifan, jag tyckte han var bara för mycket när han höll på om Erik och Amandas förhållande (vad det nu än är). Dennis som skröt om att det var han av alla deltagare som hade haft flest kärlekspartners. Jo visst var det lägligt i ett inslag i nån löjlig tävling men han var heller inte tvungen.......den svartsjuke jäveln. Precis som ett förskolebarn som retar sin kamrat för att någon flicka vill bli kompis med honom.
2023-04-17, 23:15
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Du är inte så lite lustig. Har du någonsin varit gift? OCH skiljt dig?
OM du har varit det (gift) och lagt in om skilsmässa så bore du begripa att den genomförs INTE på en och samma dag som man lämnar in skilsmässoansökan på Tingsrätten. Har man dessutom omyndiga barn i familjen tar det ytterligare en tid än om man inte har omyndiga barn

Nu tänker jag inte diskutera detta urbota tråkiga ämne som du tjatar om något mera för du har tydligen fått lika mycket hack i CD:n som Fabian och Zeki - du vet de andra omtalade gammelgubbarna i Robinson.

Fast mamman till Eriks omyndiga barn är han ju redan skild ifrån så det borde inte ta så lång tid att skilja sig från någon man inte har barn med.

Det är dock helt onödigt att spekulera. Det enklaste är att ringa skatteverket så att vi får rätsida på detta. Ska fan göra det imorgon.
2023-04-17, 23:22
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Vetifan, jag tyckte han var bara för mycket när han höll på om Erik och Amandas förhållande (vad det nu än är). Dennis som skröt om att det var han av alla deltagare som hade haft flest kärlekspartners. Jo visst var det lägligt i ett inslag i nån löjlig tävling men han var heller inte tvungen.......den svartsjuke jäveln. Precis som ett förskolebarn som retar sin kamrat för att någon flicka vill bli kompis med honom.

Nog för att jag inte har något direkt emot Fabian, men jag tror absolut han kände sig hotad när Amanda kom in i bilden. Han tappade ju kontrollen över Erik

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in