2023-04-17, 21:28
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Haha, det är inte för hur mina ögon ser ut utan för hur bra dom ser . Idas normala ansiktssymmetri handlar inte om objektivitet för mig, rent objektivt är hon vacker. Det är bara när assymetri verkligen syns, tex som på en viss fd boxares ex-flickvän, som det stör. Alltså så att vem som helst ser det för det är så påtagligt. Lite asymmetri har alla, det finns inte en enda känd person som är känd för sin skönhet som har exakt likadana ansiktshalvor.
Haha nästa livslögn, merparten av alla människor på jorden har symmetriska halvor, sedan om halvorna är snygga eller fula är en annan fråga
Citera
2023-04-17, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Vi som skulle fixa ett special Gift vid första ögonkastet för Fredric Bohm. Arvids mormor skulle vi kunna ha som aspirant, om hon nu blir lämnad för Ida.

Hon bor ju ändå i ett radhus för 16,4 miljoner.
Jag tycker Fredric Bohm ska vara glad att vi hittat en match till honom.

Stackars Arvids mormor. Tycker han måste få smaka på sin egen medicin, det får ju vara något dominant psykfall som misshandlar honom psykiskt dagarna i enda samtidigt som andra ”experter” uppmuntrar honom att stanna kvar och låta partnern utvecklas med hjälp av honom.
Katrin Zytomierska kanske?
Citera
2023-04-17, 21:29
Medlem
Macchiatos avatar
Jehupp! Då var det igång igen. Jag hade inte så mycket att säga om första avsnittet eftersom alla kändes som beiga garnnystan utan personlighet, men som vanligt mejslas det ut en profil av alla.

Ida och Arvid: Här finns definitivt kåtheten och ytligheten som gör att det kommer fungera åtminstone i fem veckor. Orosmoln är att Ida inte vill prata om något djupt och mormorspussaren Arvid ibland behöver moraliskt stöd som han inte kommer att hitta hos Ida. Han kommer bli sårad och sen blir fnurran värre.

Lina och Alexander: Också en fysiskt bra match. Båda har en sårbarhet som kan bli en tillgång, men också leda till missförstånd. Lite varning att Lina börjar säga direkt att hon inte har något att erbjuda honom. Det skulle kunna vara en förklädd signal att hon känner sig väldigt tveksam och behöver testa honom. Alexander klarar inte uppgiften jättebra när han säger att jobb o sånt inte är viktigt för honom. Haha! Var det bara jag som trodde att Alexander började klämma på Linas bröst direkt efter vigseln? "Nu är vi gifta lilla stumpan! Kom får jag känna på tvillingarna va!" Sen såg jag att han gnuggade henne på ryggen bara. Det var en konstigt skuren klänning och hon ser väl ungefär lika dan ut på framsidan.

Stina och Fredrik:Nej, nej, nej. Stelt och orockigt. Hon är för bossig och han för servil. Ingen tar för sig och han pustar verkligen ut av befrielse när hon självmant till slut ger honom en puss mot slutet av kvällen. De är alldeles för mycket på sin vakt eller för nervösa ihop med kamerorna. Ytligt sett checkar han hennes boxar, men han är nog bättre på Powerpoint än att vara en spänningsskapare. Stina är alltför dömande och avvaktande och han har direkt börjat bli reaktiv på hennes agerande. Helt fel energi. Detta par tror jag inte på.

Caroline och Agust: Här är det så ovanligt som pärlor för svin till mannens fördel. Man må håna Agusts alternativa barfota livsstil, men han äger den ändå och verkar jävligt fiffig och ha en positiv energi som inte känns lika påklistrad som hos vissa andra. När man ser Caroline sitta med en belarusisk överskottsmake-up och svettas som en märr i bilen undrar man om det inte är sminkmiffot som totalt ödelade Louise uppenbarelse i förra säsongen som varit framme igen. Nosring - så helvetes avtändande! Hennes personlighet är antingen så kass som den verkar eller så är hennes personlighet kass som går i baklås och vägrar bjuda till. "Du luktar väldigt mycket svett, men det är ok" var det finaste hon sa på hela kvällen framstod det som. Hon kommer bli en crazy cat lady och det är skrivet i stjärnorna.
Senast redigerad av Macchiato 2023-04-17 kl. 21:32.
Citera
2023-04-17, 21:31
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Vilka posörer Arvid & Elin är, "det är en frihetskänsla att bada naken" säger dom och visar demonstrativt rumpan för TV-tittarna, mig lurar ni inte, dom var osäkra på varandra & ville visa sina fortplantningsorgan för varandra för att reda ut att inga besvikelser kan störa nattens begivenheter
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-17 kl. 21:36.
Citera
2023-04-17, 21:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Haha nästa livslögn, merparten av alla människor på jorden har symmetriska halvor, sedan om halvorna är snygga eller fula är en annan fråga

Det var ren fakta. Att du uppfattar vissa ansikten som symmetriska betyder inte att dom är det. Du kan enkelt kolla själv genom att ta ett foto på nån du tror är symmetrisk, dela fotot i två delar och sätt ihop varje halva med sig själv. Vissa har mer assymetri än andra.
Citera
2023-04-17, 21:36
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Tycker August verkar väldigt rar och hans utseende är tilltalande. Sen skulle våra personligheter krocka totalt så jag är ingen match

Håller med, Agust är så snygg. Och verkligen en fin personlighet, varma ögon, varmt leende, en kanonkille.
Citera
2023-04-17, 21:39
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Det var ren fakta. Att du uppfattar vissa ansikten som symmetriska betyder inte att dom är det. Du kan enkelt kolla själv genom att ta ett foto på nån du tror är symmetrisk, dela fotot i två delar och sätt ihop varje halva med sig själv. Vissa har mer assymetri än andra.
Sitt du med ditt spetroskåp och förstora upp bilden, det beror då på att assymetrin är så liten att den inte stör någon, och jag är referensramen för när assymetri börjar uppfattas för allmogen, att du inte kan ta in Linas dito beror på att du har ett holistiskt fokus där andra saker kompenserar för dig vilket mörklägger en större assymetri, skönt för dig då!
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-17 kl. 21:43.
Citera
2023-04-17, 21:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Macchiato
Jehupp! Då var det igång igen. Jag hade inte så mycket att säga om första avsnittet eftersom alla kändes som beiga garnnystan utan personlighet, men som vanligt mejslas det ut en profil av alla.

Ida och Arvid: Här finns definitivt kåtheten och ytligheten som gör att det kommer fungera åtminstone i fem veckor. Orosmoln är att Ida inte vill prata om något djupt och mormorspussaren Arvid ibland behöver moraliskt stöd som han inte kommer att hitta hos Ida. Han kommer bli sårad och sen blir fnurran värre.

Lina och Alexander: Också en fysiskt bra match. Båda har en sårbarhet som kan bli en tillgång, men också leda till missförstånd. Lite varning att Lina börjar säga direkt att hon inte har något att erbjuda honom. Det skulle kunna vara en förklädd signal att hon känner sig väldigt tveksam och behöver testa honom. Alexander klarar inte uppgiften jättebra när han säger att jobb o sånt inte är viktigt för honom. Haha! Var det bara jag som trodde att Alexander började klämma på Linas bröst direkt efter vigseln? "Nu är vi gifta lilla stumpan! Kom får jag känna på tvillingarna va!" Sen såg jag att han gnuggade henne på ryggen bara. Det var en konstigt skuren klänning och hon ser väl ungefär lika dan ut på framsidan.

Stina och Fredrik:Nej, nej, nej. Stelt och orockigt. Hon är för bossig och han för servil. Ingen tar för sig och han pustar verkligen ut av befrielse när hon självmant till slut ger honom en puss mot slutet av kvällen. De är alldeles för mycket på sin vakt eller för nervösa ihop med kamerorna. Ytligt sett checkar han hennes boxar, men han är nog bättre på Powerpoint än att vara en spänningsskapare. Stina är alltför dömande och avvaktande och han har direkt börjat bli reaktiv på hennes agerande. Helt fel energi. Detta par tror jag inte på.

Caroline och Agust: Här är det så ovanligt som pärlor för svin till mannens fördel. Man må håna Agusts alternativa barfota livsstil, men han äger den ändå och verkar jävligt fiffig och ha en positiv energi som inte känns lika påklistrad som hos vissa andra. När man ser Caroline sitta med en belarusisk överskottsmake-up och svettas som en märr i bilen undrar man om det inte är sminkmiffot som totalt ödelade Louise uppenbarelse i förra säsongen som varit framme igen. Nosring - så helvetes avtändande! Hennes personlighet är antingen så kass som den verkar eller så är hennes personlighet kass som går i baklås och vägrar bjuda till. "Du luktar väldigt mycket svett, men det är ok" var det finaste hon sa på hela kvällen framstod det som. Hon kommer bli en crazy cat lady och det är skrivet i stjärnorna.

Hahahaha, spot on! Håller helt med om det paret. Det är verkligen ovanligt med en ung kille med den livsstilen som inte är en ”posör”, han verkar så genuin och mogen! Jag är så charmad av Ida så har inte ens registrerat om hon verkar djup eller inte, det är ju så korta klipp. Tycker hennes prat om att han ska komma i sin fulla prakt osv var jätteroliga. Men hon är väldigt ärlig och modig, på det sättet tycker jag inte hon är ytlig för hon säger inte saker för att se cool ut utan vågar vara sig själv. Är mer orolig för att han ska visa sig vara obehagligt självupptagen.
Citera
2023-04-17, 21:45
Avslutad
Citat:
Sitt du med ditt spetroskåp och förstora upp bilden, det beror då på att assymetrin är så liten att den inte stör någon, och jag är referensramen för när assymetri börjar uppfattas för allmogen, att du inte kan ta in Linas dito beror på att du har ett holistiskt fokus där andra saker kompenserar för dig vilket mörklägger en större assymetri, skönt för dig då!

Lol, det är ju exakt det jag säger! Att skillnaden är så liten att man inte uppfattar den. Det var du som började stetoskop-studera Idas ögon.
Citera
2023-04-17, 21:46
Medlem
Ledarens avatar
Lina är fin, men hoppas fan hon inte kommer tjata om sin sjukdom i varje avsnitt som hon med hjärnblödningen gjorde.
Citera
2023-04-17, 21:48
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Lägg ner det förledande Kärleksrådet, det är ju enbart Kalle & Fredrik File-bom bom boms feta försvarsadvokat som sitter & lägger ut dom enklaste dimridåerna för dom dummaste tittarna i hopp om att kunna hålla liv i illusionen att det kanske kommer gå bra för alla paren, pinsamt

"Det blir alldeles för intimt och alldeles för mycket"

Och varför blir det för mycket ihop med person X enbart, rätt földfråga kommer aldrig

Kvinnor & Kalle spekulerar "Anknytningstyp"
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-17 kl. 21:56.
Citera
2023-04-17, 21:55
Medlem
Citat:
Det är för att du inte tittat tillräckligt noga och heller inte är intresserad av det objektiva https://image.elle.se/gvfo_2023_deltagre2-9361610.jpg?imageId=9361610&x=0&y=0&cropw=100&crop h=100&width=1600&height=1803&compression=80

Jag kan åtm se att Caroline våndas med sina ledsna ögon och hon vill inte titta åt sidan &
möta halvalven Augusts Glupsk's (med Ernst Hugo Järegårds röst) blick

Jag vet inte hur falkögon ser ut, förmodligen är dom lite uppåtsnea, men jag reserverar mig från att recensera dina ögon utförligare, men tack för förtroendet

Ögonens placering är viktig, dom måste vara tätsittande nog, så Stina går ju fet bort

Du kan aldrig övertyga mig, it takes one to know one jag har en annan typ av ögon asymmetri som jag är övertygad om att tjejer också tänker på, så jag kommer ha den goda smaken att plastikopererera mina ögon tids nog, tillskillnad från Lina som inte kan hö hö

Plastikoperera ögonen? Jag tror ärligt talat inte att det är så lyckat. Det fungerar kanske på bröst eller näsa, men inte för att få mer symmetriska ögon. Mina ögon sitter lite olika högt, jag tror de flesta har asymmetrier och det gör en intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in