Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-17, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Haha, amen vafan... så den säkra källan har i sammanhanget alltså varit.. du själv? Såg framför mig att du hade inside info från produktionen...
Nä min säkra källa var av annan karaktär. I år är det en deltagare som är källan.
2023-04-17, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Nä min säkra källa var av annan karaktär. I år är det en deltagare som är källan.

Och vad har du för info att spoila då ? Jag tar gärna en spoiler!
2023-04-17, 20:03
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seleneelijah
Och vad har du för info att spoila då ? Jag tar gärna en spoiler!

Sarajevos säkra källa på vinnaren av Robinson 2023:

Ska sägas att Sara hade fel föregående år, så man får ta det med en rejäl nypa havssalt.
2023-04-17, 20:35
Medlem
Citat:

Ska sägas att Sara hade fel föregående år, så man får ta det med en rejäl nypa havssalt.

hoppas att det stämmer
2023-04-17, 20:40
Medlem
I vilken skyddad och inskränkt tillvaro har man växt upp i när en person som Erik med sina kämpavrål anses läskig? Alva och Sanna är sinnebilden för var Sverige är på väg, ivrigt påhejat av id-vänstern.
2023-04-17, 20:42
Medlem
Citat:

När spelar Robinson in? Han raggade nämligen på min kompis på ett uteställe sen sommar/tidig höst så det hade varit intressant att veta mer exakta tider för inspelning.
2023-04-17, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Men snälla. Marcus hade varit föremål för utröstning även om han inte fällt den harmlösa kommentaren. Han är mycket äldre än de andra, kom in senare och han klickar inte med dem på samma sätt som de klickar med varandra. Kommentaren om vem som betalar är bara ytterligare en ursäkt i mängden.
Precis trots att han bidrar mycket igår öppnade han lådan och ändå var dom negativa mot han.

Och så säger han att han inte kan gå emot laget! Han borde hata hela Syd
2023-04-17, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naghini
Ser ingen humor i ngt Fabian säger med tanke på hur uppblåst och egocentrisk han är. Och vad exakt har han poäng i? Varför är han så otroligt besatt och provocerad av Amanda att han måste prata om henne så fort tillfälle ges? På vilket sätt var det ett skämt att han direkt gav sig på Amanda den sekund det stod klart att han blivit utröstad?

Förstår inte öht hur man kan förminska och försvara en lättkränkt gnäll-gubbe med hängpattar...
Men visst Valentino Demina sade ju också allt med "glimten i ögat"

Han har poäng i att han blev nedputtad från tronen när Amanda blev ny drottning osv.

Han måste ju också driva med sitt bokskriveri tänker jag.

Han är också realist och säger att ja, det är ett spel att spela i Robinson.
2023-04-17, 20:49
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomkartong
När spelar Robinson in? Han raggade nämligen på min kompis på ett uteställe sen sommar/tidig höst så det hade varit intressant att veta mer exakta tider för inspelning.

Anders Lundin var fortfarande på plats 26 augusti och hemma 1 september. (Om man utgår från att han postade sina instagram-inlägg samma dag som de togs, vilket det verkligen känns som.)
2023-04-17, 20:54
Medlem
Citat:
Anders Lundin var fortfarande på plats 26 augusti och hemma 1 september. (Om man utgår från att han postade sina instagram-inlägg samma dag som de togs, vilket det verkligen känns som.)

Ok, skulle tro att han träffade henne i slutet på augusti eller september. Han ska tydligen ha sagt att han paktade svinmycket och att alla kommer att hata honom. Återstår att se 😅
2023-04-17, 21:01
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomkartong
Ok, skulle tro att han träffade henne i slutet på augusti eller september. Han ska tydligen ha sagt att han paktade svinmycket och att alla kommer att hata honom. Återstår att se 😅

Vadå, han snackade om sin medverkan i Robinson direkt när han kom hem? Känns inte så troligt. Det hade varit kontraktsbrott och flera hundratusen i böter.

Tidningsutklipp från forna deltagare:
Citat:
Deltagarna om TV4:s kontrakt
Det visar sig att det ligger en hög böter till TV4 och väntar om någon bryter mot kontraktet.

– Ja, det var ganska mycket, typ 300 000, säger Jannika varpå Klas blir förvånad:

– Va? Vad har du får kontrakt? Jag har 500 000. Det är så de får ihop allting för att kunna betala vinnaren, bara tänker att ”någon jävel kommer att försäga sig”, skojar Klas Beyer.
https://www.hant.se/noje/sa-mycket-kraver-tv4-i-boter-fran-robinson-deltagarna/5227555
2023-04-17, 21:01
Medlem
Dennis den ölmagade valde ju ett tävlingssvagt lag där han är outsidern. Dessutom ett gäng lattetjejer som hänger ihop och lär avsky hans gubbfasoner.

Inte Så smart direkt, han blir ju utröstad så fort de hamnar i öråd naturligtvis. För han har fortfarande fiskodlaren i sitt lag som kommer vinna immunitetstävlingarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in