Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-17, 19:22
Medlem
Ni säger massa saker som ni inte ens tror på själva
2023-04-17, 19:25
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Kvinnor har blivit omhändertagna i flera hundratusen år och att anta att det har format dem är inte en jättekonstig tanke.
Det var det dummaste jag har hört. Tvärtom - har människan dragit hem baconet i årtusenden. Läs gärna lite historia. Ska vi hålla oss till ämnet för tråden hädanefter..?
2023-04-17, 19:27
Medlem
HVIT.s avatar
2023-04-17, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Det var det dummaste jag har hört. Tvärtom - har människan dragit hem baconet i årtusenden. Läs gärna lite historia. Ska vi hålla oss till ämnet för tråden hädanefter..?
Du motbevisar inget jag säger, du försöker istället manipulera samtalet. Som ni alltid gör fan vad jag hatar er. Jävla demon, testa att sluta vara en sån.
2023-04-17, 19:34
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Du motbevisar inget jag säger, du försöker istället manipulera samtalet. Som ni alltid gör fan vad jag hatar er. Jävla demon, testa att sluta vara en sån.
Testa du att hålla dig till ämnet. ^^

OnT;

2023-04-17, 19:42
Medlem
greta75s avatar
Många som inte gillar Fabian i tråden.

Jag tycker Fabian har varit mycket underhållande i syncarna, tex när han kritiskt utvecklar hur han skulle få tillbaka positionen som kung i laget. Även hans taktik-snack med gammel-Dennis är alltid kul. Jag tycker nästan allt han gjort och sagt var rimligt, kul och alltid med distans och glimten i ögat.

Han och gammel-Dennis är harmlösa men väldigt roliga för mig.

Det enda som jag inte fattar med Fabian var inslaget från Göteborg om hur bra han var på att dra tjejer. Det där var inte ironi - väldigt pinsamt.
Senast redigerad av greta75 2023-04-17 kl. 19:47.
2023-04-17, 19:43
Medlem
Problemet med Amanda och Erik är att de egentligen bara har varandra i sin pakt och helt kommer förlora i det sociala spelet. De körde över Dennis för att få ut starkare motstånd från Nord och Amanda har totalt gjort bort sig för forna lag Syd.
2023-04-17, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Väntar fortfarande på en reflektion angående din säkra källa från föregående säsong.
Hon var en vinnare i mina ögon. ❤️

Men detta året är det bergsäkert, hen står stadigt som berget genom hela Robinson.
2023-04-17, 19:44
Medlem
Asså zeki....Kan inte nån slänga en kokosnöt eller nått i hôvvet på han...han e ju så jävla blåst....suck...
Ingen får säga eller tycka annat...sån kvinnohatare
2023-04-17, 19:52
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Hon var en vinnare i mina ögon. ❤️

Men detta året är det bergsäkert, hen står stadigt som berget genom hela Robinson.
Haha, amen vafan... så den säkra källan har i sammanhanget alltså varit.. du själv? Såg framför mig att du hade inside info från produktionen...
2023-04-17, 19:54
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naghini
Ser ingen humor i ngt Fabian säger med tanke på hur uppblåst och egocentrisk han är. Och vad exakt har han poäng i? Varför är han så otroligt besatt och provocerad av Amanda att han måste prata om henne så fort tillfälle ges? På vilket sätt var det ett skämt att han direkt gav sig på Amanda den sekund det stod klart att han blivit utröstad?

Förstår inte öht hur man kan förminska och försvara en lättkränkt gnäll-gubbe med hängpattar...
Men visst Valentino Demina sade ju också allt med "glimten i ögat"

Fattar inte heller grejen med Fabian. Antar att han är castad för sina vilda idéer om sig själv, men blir pinsamt när man inser att han menar allvar. Precis som med Valle förra säsongen, absolut. Ocharmiga. Verkar tyvärr vara lika korkade bägge två, dessvärre. Dennis den äldre gillar jag skarpt. Söt. Glad gubbe med humor och självdistans! 😊👍
2023-04-17, 19:55
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Sjuks osexig kärringröst på Sanna Strand

Tävlande och mammor, schysst beskrivning av äldre kvinner från
Vallorin haha
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-17 kl. 20:00.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in