Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-16, 22:02
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
nej, men där står singel, i senaste intervjun med "hänt" nämner han att varit gift, men skild. sen att han hade ett förhållande som tog slut innan inspelningarna började. Skulle han ha gift sig efter denna säsongen spelades in?
Det sista i den artikeln, handlade om tiden innan Robinson. "Sedan skilsmässan har Erik haft en relation men denna tog slut precis innan han klev in i Robinson."
Erik har gift sig igen efter att han varit med i Robinson. Erik och hans fru är skrivna på samma adress, de äger en bostadsrätt. Där har båda bott sedan 28 december 2022, före dess då var de skriva på olika adresser.

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Facebook är väl typ ute??? vem använder ens det idag?
Det är nog ute. Jag har de men använder inte längre. När jag gick i skolan då vart vi tvngna att skaffa Facebook, för vi skulle kunna kommunicera lättare med skoluppgifter.
2023-04-16, 22:05
Medlem
Ingen som har allas instagram.com?
Fabbe får mysa med Zeki, sweeeet! Pernilla borde ha åkt. Hon och den andra tanten kommer sänka laget.
2023-04-16, 22:06
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Att inte få bli bjuden på en bira av vad han nu hette
2023-04-16, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambdasound3.0
Så alla som inte svansar som en hundvalp runt Amanda är bögar? Hur korkad är du? Alla blir inte kära i ett marsvin
Första meningen stämmer.
2023-04-16, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag vet inte alls vad du pratar om, för jag hoppade in i tråden för att se vem som röstades ut ikväll. Men skriver man som du så är man antingen en religiös idiot eller en sökare, som alltså också är en idiot. Förklara gärna.

Däremot förstår jag inte kritiken mot Erik. Blir man inte kär i Amanda så är man bög.

Var inte seriös chilla mannen.

Ja du har rätt Amanda måsta va sjukt karismatisk då både Erik och unga Dennis hamnade på fall. Amanda friendzona skiten ur Erik i hennes nya insta inlägg.
2023-04-16, 22:12
Medlem
Förstår verkligen inte att många här tycker att Amanda är så snygg. Som någon skriver så påminner hon om en hamster i ansiktet och framförallt munnen, och har även manliga drag. Har även svårt för hennes självgoda attityd.

Dödshotade Erik Fabian och Dennis i kvällens program? Visst, det var väl på skämt, men ändå så var det en skrämseltaktik från hans sida, vilket inte är så snyggt. Han är ju så jävla pinsam så jag finner knappt ord. Jag förstår att deltagare kan bonda rejält, men att manifestera det på ett sånt överdrivet sätt som framförallt Erik gör är så omoget gjort. Han överkompenserar något enormt. Hoppas att båda är med till sammanslagningen och att Amanda hittar tillbaka till Dennis d.y och lämnar en gråtandes Erik åt sitt öde.
2023-04-16, 22:22
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Förstår verkligen inte att många här tycker att Amanda är så snygg. Som någon skriver så påminner hon om en hamster i ansiktet och framförallt munnen, och har även manliga drag. Har även svårt för hennes självgoda attityd. .
Det är därför vi tycker hon är snygg
2023-04-16, 22:34
Medlem
orrecrists avatar
Börjar bli extremt jobbigt med fjanten Erik & hans dalt med hans nyfunna ängel. Så blev han kränkt av halta lottas ord & röstar ut en stark spelare. Alltså Fyfan vilka töntar. Hur fan ska dom vinna några tävlingar med att behålla halta fågelholken? Hade jag varit Dennis hade jag fan dragit i protest. & nej sen vågade han inget säga heller, så nu stör jag med på alla i det röda laget. Var bara Fabian som var rolig.
2023-04-16, 22:44
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Håller med om att Fabian bara skojar, t.o.m Dennis sitter ju och skrattar åt Fabian framför honom. Som tittare borde man väl då fatta att Fabian också ser det som ett skämt, annars hade han väl inte gillat Dennis.

Det var lite annat med Valentino förra säsongen, jag trodde han skämtade, men ingen av hans lagkamrater skrattade?! Som när han sa, jag ska vara lagledare, om man inte tycker att jag ska vara lagledare så är man inte redo att bli lagledare. Det tog jag som ett skämt, men hela hans lag stod där allvarligt och så blev Valle ledare
Det värsta är ju att han inte skämtar!
Dryg och falsk maktgalen människa.
Han är så ärlig som någon kan bli, men tydligen så stöddig att vissa tycks tro här att han skojar, är ironisk, knappast!
2023-04-16, 22:44
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Vinnaren av Robinson 2023 Malaysia är enligt säkra källor

Väntar fortfarande på en reflektion angående din säkra källa från föregående säsong.
2023-04-16, 22:51
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Dumt att ge bort vinnsten , och lita på någon
Erik är ju för bra att rädda
Bra? Nja det håller jag inte med om.
Finns ju ingen att jämföra med i det röda laget, alla förutom Amanda är ju urkassa.
Finns mer hot i den gula gruppen, vissa där kommer A att få svårt att slå, tror jag.
Erik är överskattad och inte vidare smart.
2023-04-16, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Wow!! Hennes taktik når ut genom rutan märker jag. Eller är du en vän till henne privat?

Amanda är inte korkad. Hon är råsmart. Hon märker hur tokkär Erik är och utnyttjar det till sin fördel. Jag tror hon har chans att gå långt och jag tror att hon kommer dumpa slem-Helge-Erik långt innan final.

Det är därför de hängt utanför robinson? För att vänskapen var falsk?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in