2023-04-17, 01:24
Medlem
Underbart att Dom finns o stoppar dessa As o in public ! Folk ska se o dessa s ..n finns i alla kategorier . Och Sverige borde skärpa till sina straff o lagar ang Pedofiler.

Dom åker antingen in ett par månader eller får samhälls tjänst..medans Narkotika brott får det högsta efter Mord i Sverige ! Är detta rättvist? Även våldtäkter Döms antigen friges till nåt år eller månader ! Helt sjukt detta land ...O frkänner även Peddos för ett ord ...Sverige e så funkat sjukt med lagar o straff så en skäms ...Hela världen skrattar åt en för våra lagar är så ...jävligt rent ut sagt sjukt ! Är narkotika brott värre än våldta kvinnor o barn ?! Eller misshandla kvinnor o barn ...

Bara vill uttrycka min förtvivlan!
Citera
2023-04-17, 01:30
Avslutad
Jag måste nog tyvärr mot säga att jag ställer mig bakom dumpen när den ger sig på samhällets institutioner, tjänstemän och maktstrukturer. Det gör mig inget att se politiker, poliser och rektorer.

I ett sunt samhälle är det inte bara viss media eller vissa myndigheter som ska ha makt. Jag har inte skrivit under lagarna som har anstiftats i det här landet inte heller har min röst räknats, gjort utslag. Tyvärr tror jag inte dumpen vågar såga av den gren de delvis sitter på.

Men den dag de gör det så ska jag komma med motorsåg och hjälpa till.
Citera
2023-04-17, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag tror som du, och jag skulle inte bli förvånad om enskilda tjänstemän på diverse myndigheter anklagas för att vara pedofiler eller hotas om Dumpen skulle få problem på grund av fiffel. Jag ser dock möjligheten att Dumpen har fått hjälp av någon med mer hjärna inom sekten, men frågan är om de är villiga att acceptera sådan hjälp. Jag är ganska säker på att Dumpen inte är vana vid att en del av kassaflödet försvinner i skatt.
De skrev en del på facebook om att någon ekonom hjälper de. Varken Putte eller Sara har väl varit svenska mästare i hantering av skatter tidigare. Säger dock inte att de inte sköter den här snurran. Intressant att se hur de hanterar all swish med "donationer". Frågan kvarstår också hur SKV ser på frågan retroaktivt. Att köra verksamheten i ett aktiebolag validerar att det hela tiden rört sig om vinstdrivande verksamhet...
Jag tror också att ekonomiska frågor är deras akilleshäl.
Citera
2023-04-17, 11:18
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Livet i min skalle är kanske enkelt och livet i din skalle kanske svårt.

Polisen är tyvärr inte effektiva på att sätta dit pedofiler. Du skriver fildela som om det bara finns ett sätt att fildela.

Du är ju troligen inte utbildad inom IT eller kunnig om ämnet men om vi låtsas du är får du tre val:

1: Jag startar ett eget företag
x : Jag tar en anställning med hög lön i ett privat bolag
2 : Jag tar anställning på polisen

För att inte komma off-topic.

Dumpen kanske inte hittar alla män som förgriper sig på barn men de alla män de hittar och publicerar minskar risker för barn att utnyttjas.

Vi kan låtsas att du är en tänkande människa!

Visst finns det flera sätt att fildela. Min poäng var att eftersom trafiken övervakas för pedofilt innehåll så måste du fildela väldigt försiktigt om du inte vill att polisen ska knacka på.

Fildelning över nätet är ett internationellt brott, det mesta av spaningen sker utanför rikets gränser, där det finns kompetent folk som gör detta. Svenska polisen är visserligen i många aspekter lata och inkompetenta. Men när de får bevisen serverade framför sig så klarar till och med dem av det.

Dumpen riktar in sig på ett segment som polisen inte fångar upp. Den gruppen som inte begår brott men ligger i riskzoonen att göra det. Skitbra grej! Du tar människor som inte begått brott, lockar dem att försöka och förstör deras liv, inklusive deras familjer.

Mer brottsförebyggande hade ju förståss varit att inte förstöra deras liv och överrtyga dem att inte gå in på brottets bana. Tänk vad mycket färre människospillror och mindre kostnader för samhället det hade blivit. Men det genrerar inte förnedrings-tv och swish.
Citera
2023-04-17, 11:36
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av star2003
Underbart att Dom finns o stoppar dessa As o in public ! Folk ska se o dessa s ..n finns i alla kategorier . Och Sverige borde skärpa till sina straff o lagar ang Pedofiler.

Dom åker antingen in ett par månader eller får samhälls tjänst..medans Narkotika brott får det högsta efter Mord i Sverige ! Är detta rättvist? Även våldtäkter Döms antigen friges till nåt år eller månader ! Helt sjukt detta land ...O frkänner även Peddos för ett ord ...Sverige e så funkat sjukt med lagar o straff så en skäms ...Hela världen skrattar åt en för våra lagar är så ...jävligt rent ut sagt sjukt ! Är narkotika brott värre än våldta kvinnor o barn ?! Eller misshandla kvinnor o barn ...

Bara vill uttrycka min förtvivlan!

Våldtäkter, rån, våld och annat skit är för djävligt.
Men om du bara visste hur djävligt det är med narkotika skulle du inte förringa det, barn som växer upp med missbrukare har det rent ut sagt fördjävligt, ständig oro för att mamma skall knarka ihjäl sig, ständig oro över vilka som kommer och går i bostaden etc.
Fullt i klass med att leva med övergrepp, minst lika illa. Så de idioter som förringar narkotika är bara att pissa på för de har ingen insikt i hur verkligheten ser ut för barn på riktigt!

Sara är väl bra underbar tycker du inte det? Hon som knarkat bort sina barns liv, hon som berövat sina egna barn en trygg uppväxt och nu hyllas den fan som om hon vore en ny Jesus.
Om hon räddade barn från missbrukare skulle hon åtnjuta mer respekt.

Patrik har ju inga barn, han har bara förstört sig själv med sitt missbruk och det är upp till honom.
Senast redigerad av goofer 2023-04-17 kl. 11:42.
Citera
2023-04-17, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer

Patrik har ju inga barn, han har bara förstört sig själv med sitt missbruk och det är upp till honom.

Patrik har en dotter.
Citera
2023-04-17, 16:24
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
De som vill hålla kvar vid pk-illusionen att "bögar är faktiskt som vilka som helst, bara med en annan sexualitet", bör nog inte gå in på Dumpen, där det numera inte går en vecka utan att någon bög försöker ragga upp en pojke på 13-14 år, ungefär som att det handlade om att köpa en liter mjölk, det är inte mer dramatiskt än så i den världen. Vad pratar vi om för grotesk överrepresentation här? Måste vara tal om tusentals procent i förhållande till hur få de är. Det här är dessutom ett fenomen som man inte får tala om i MSM över huvud taget. Det är bara locket på i alla kanaler som finns.

Dumpen diskuterar det i och för sig inte heller explicit, men man kan ju gissa vad Patrik Sjöberg tycker om den här gruppen.
Nu är det visserligen helt uppenbart, men det vore oerhört roligt om Dumpen gick ut explicit och offentligt med vad de tycker om bögar
Citera
2023-04-17, 16:28
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
De skrev en del på facebook om att någon ekonom hjälper de. Varken Putte eller Sara har väl varit svenska mästare i hantering av skatter tidigare. Säger dock inte att de inte sköter den här snurran. Intressant att se hur de hanterar all swish med "donationer". Frågan kvarstår också hur SKV ser på frågan retroaktivt. Att köra verksamheten i ett aktiebolag validerar att det hela tiden rört sig om vinstdrivande verksamhet...
Jag tror också att ekonomiska frågor är deras akilleshäl.
Om de inte fifflar så måste det kännas oerhört ovant för dem att inte kunna blåsa allt som ramlar in på kontot på snabbmat, öl, och cigg
Citera
2023-04-17, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Vi kan låtsas att du är en tänkande människa!

Visst finns det flera sätt att fildela. Min poäng var att eftersom trafiken övervakas för pedofilt innehåll så måste du fildela väldigt försiktigt om du inte vill att polisen ska knacka på.

Fildelning över nätet är ett internationellt brott, det mesta av spaningen sker utanför rikets gränser, där det finns kompetent folk som gör detta. Svenska polisen är visserligen i många aspekter lata och inkompetenta. Men när de får bevisen serverade framför sig så klarar till och med dem av det.

Dumpen riktar in sig på ett segment som polisen inte fångar upp. Den gruppen som inte begår brott men ligger i riskzoonen att göra det. Skitbra grej! Du tar människor som inte begått brott, lockar dem att försöka och förstör deras liv, inklusive deras familjer.

Mer brottsförebyggande hade ju förståss varit att inte förstöra deras liv och överrtyga dem att inte gå in på brottets bana. Tänk vad mycket färre människospillror och mindre kostnader för samhället det hade blivit. Men det genrerar inte förnedrings-tv och swish.

Så sant så sant! Tyvärr fattar inte mupparna här vad det handlar om! Skjut alla och gräv ned dem som.....inte gjort något brott! Det är riktiga ljushuvuden här som inte förstår demokrati, juridik eller mycket annat heller för den delen.

Om jag som ostraffad chattar med Patrik som utger sig för fan vet vad, och jag, som jämngammal man bestämmer träff med honom. Vad är mitt brott då? Ska man filma mig och publicera filmen, kontakta min familj, arbetsgivare, mina barn och ruinera flera människors liv då?

Har alltid tyckt att Patrik varit en översittare, mobbare och dryg jävel! Men det är bara min subjektiva åsikt!

Han verkar vara en sådan person som tycker att om du inte håller med honom så är du emot honom. Han kan inte ha två tankar i huvudet samtidigt! Precis som många här!
Citera
2023-04-17, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Nu är det visserligen helt uppenbart, men det vore oerhört roligt om Dumpen gick ut explicit och offentligt med vad de tycker om bögar

Förvisso, men fler drar korrekta slutsatser om hbtq-träsket om de bara visar upp hur de här människorna beter sig och hur perverterade de är.

En intressant grej är att de i heterovärlden som blir påkomna med fingrarna i syltburken betraktas som rent pestsmittade (med rätta), medan det i homovärlden mer verkar ses som en liten incident. "Hm, du kan väl försöka vara lite mer diskret nästa gång? Det där ser inte helt bra ut för oss."
Citera
2023-04-17, 17:09
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Förvisso, men fler drar korrekta slutsatser om hbtq-träsket om de bara visar upp hur de här människorna beter sig och hur perverterade de är.

En intressant grej är att de i heterovärlden som blir påkomna med fingrarna i syltburken betraktas som rent pestsmittade (med rätta), medan det i homovärlden mer verkar ses som en liten incident. "Hm, du kan väl försöka vara lite mer diskret nästa gång? Det där ser inte helt bra ut för oss."
Jag tror att bögar i allmänhet är mer perversa, men jag tror även att det har att göra med att det främst är vita riddare som öppet hatar män som raggar ungdomar. Vita riddare tror bland annat att de kan få kvinnor genom sitt beteende, vilket bögar av naturliga skäl inte behöver tänka på.

https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/000/452/269/15a.jpg
Citera
2023-04-17, 17:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Minns säsongen Patrik var med i Mästarnas mästare. En dryg osympatisk typ som fortfarande tror han är större för att han lyckades slå världsrekord i höjdhopp en gång. Stefan Holm vann OS Guld mot mycket tuffare konkurrens det smäller mycket högre.

Hur som helst: att någon vid något tillfälle har hoppat högre än någon av dennes/dennas medtävlare, kvalificerar ju inte denne/denna för någonting annat än att hen vid detta tillfälle har hoppat högre än medtävlarna...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in