2023-04-15, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Säkert mycket man inte publicerat i andra ärende för att ha ett case ifall shit hits the fan. Slickshrub förekommer gällande en försäljning av 1kg kokain som aldrig blir levererat till någon i Västerås (om jag minns rätt). Sen verkar Mekky förekomma i mordet på Flamur i England på Encro.

Hej skulle du kunna skicka vilken Fup det va angående Västerås? Tack
Citera
2023-04-15, 09:49
Medlem
Im@d är den första som pangas i Malmö, så vi får väll se vart våldtäksmanen ska gömma sig
Citera
2023-04-15, 10:12
Medlem
Som någon tidigare nämnt i tråden, har det säkert från allra högsta ort kommit mycket tydliga signaler om att importerad grov brottslighet skall bestraffas med allt vad lagen ger höjd för. Spanien skall inte bli en plats för allsköns rövare och pack. Kring detta råder det dessutom politisk konsensus över hela det politiska spektrat.

Jag har väldigt svårt att tro att vi kommer få se "svenskar" sittandes i spanskt häkte promenera på gatan i Malmö inom kort.
Citera
2023-04-15, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderkulla040
Im@d är den första som pangas i Malmö, så vi får väll se vart våldtäksmanen ska gömma sig

Im@d har gott om vänner i Malmö som är redo att köra.

M*kky skulle aldrig ta första steget nu mot im@d bara ren idioti.

Däremot finns det dem som är hans ”vänner” som har f*ckat honom som kommer åka duktigt.

En av dem gömmer sig i Marocko kallas för AL, som i sin tur tog över hela m*kkys kontaktnät när det gäller (narkotika).

M*kky har länge förlitat sig på AL/Em*l Tut*c och om@r rider.

Sistnämnda namn har spelat på två sidor mellan m*kky/alliansen. Återstår att se vad slutresultatet leder till om inget annat mer än (m*kky mördas) för att undvika blodbad, alternativ är att det blir blodbad igen i Malmö.
Citera
2023-04-15, 10:50
Medlem
Jag tror så här, Spanska åklagaren har lurat samtliga åtalade om en ”strafflindring”.

Vad samtliga åtalade tror är att dem snart är hemma? Men jag tror att Spanska åklagaren/ Svenska åklagare har något i görningen!

Så fort dessa gossar ”släpps” kommer dr begäras häktade lika fort från Svenska sidan då dem antagligen har flera mord mål att genomgå i Sverige/Malmö = Encrochat.

Inte länge sedan tex: Nicol@ Gr*bsic häktades för mord som skedde 2020 = enrco mål.

Något lurt är på gång ska ni se, Los suecos lär inte se solljus på väldigt länge och det är min egna teori.
Citera
2023-04-15, 11:03
Medlem
Vilka brott skulle Los Suecos åtalas för i Sverige?

Jag är inte jätte insatt i just Malmö utan mer i Stockholm, hur stor grossist var/är Mekky/Los Suecos jämfört med Namo Stress, Dani J, Kurdiska Räven och Tyson-grabbarna?
Citera
2023-04-15, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satukhara-malmo
M*kky har starka grupperingar kvar i Malmö,Gbg,Sthlm.

Däremot är det många som blåst honom på stora summor (miljoner). Dessa personer kan lika bra se till att han dör innan att han ens hinner sätta foten i Malmö/Sverige.

Finns dock en stark gruppering i Malmö som fortfarande är fristående från alla dessa gängkrig, dem har bra relation till ”alla” i Malmö kan lika bra bli så att m*kky förvärvar den gruppen då dem har god status mellan varandra sedan förr.

Sjukt att ha så starka kontakter efter så många år utomlands.
Blir intressant hur grupperingarna blir om M*kky kommer tillbaks!

Hur kan det va att en grupp får jobba ostört utan att andra grupperingar vill åt dom?

Frågan är om det blev löst angående mordet på S*lle, eftersom Sh*hin blev klippt. Eller om det finns andra som ligger illa till.
Citera
2023-04-15, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guerra08
Vilka brott skulle Los Suecos åtalas för i Sverige?

Jag är inte jätte insatt i just Malmö utan mer i Stockholm, hur stor grossist var/är Mekky/Los Suecos jämfört med Namo Stress, Dani J, Kurdiska Räven och Tyson-grabbarna?

M*kky var en av dom stora i Malmö, men han kidnappade d*ni Judes brorson och det gjorde att de blev kaos mellan dessa.

Men D,J gjorde en hel allians med kriminella grupper bara för att få bort M*kky. Så han var rätt stor kan man säga.
Citera
2023-04-15, 11:25
Medlem
Pandalina4s avatar
Herregud vilken pilot, är som hämtat en film om AM blir fri om några veckor. Intressantaste utvecklingen i Aktuella brott och kriminalfall forumet på många år.
Citera
2023-04-15, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Sjukt att ha så starka kontakter efter så många år utomlands.
Blir intressant hur grupperingarna blir om M*kky kommer tillbaks!

Hur kan det va att en grupp får jobba ostört utan att andra grupperingar vill åt dom?

Frågan är om det blev löst angående mordet på S*lle, eftersom Sh*hin blev klippt. Eller om det finns andra som ligger illa till.

Vilka grupperingar i Stockholm? Jag vet han var nära DP från Rinkeby genom A2 men de grabbarna han var nära med sitter alla långa voltor. Han lär inte ha så bra relation till Hjulstabarnen.
Citera
2023-04-15, 12:34
Medlem
Tycker det är skrämmande om dom bara får så låga straff som den tid som redan suttit
Snacka om korruption
Citera
2023-04-15, 13:09
Medlem
Vad är Dani Jude för någon - jude eller bara ett öknamn - rik därav öknamnet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in