2023-04-15, 03:48
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagmottelassie
Jag fattar vad du menar, hon kanske inte är skyldig till ”mordet i sig” men det är nästan lika illa det, att dumpa en kropp sen inte säga något. Då är man fan medskyldig.

Varför svarar du gång på gång på dina egna inlägg?
Citera
2023-04-15, 03:50
Medlem
Citat:
Jag fattar vad du menar, hon kanske inte är skyldig till ”mordet i sig” men det är nästan lika illa det, att dumpa en kropp sen inte säga något. Då är man fan medskyldig.

Jag har fest idag. Imorgon när jag vaknar ligger här 3 döda kroppar och jag hänger med mina polare och dumpar dom i skogen. Då är jag inte skyldig? Jag var inte med på morden. Men…. Jag hängde med dom och dumpade dom i skogen… 😂😂😂🤪🤓 visst så skulle det kunna vara men man har ju ändå gjort en sjuk handling som man ska straffas för. Och då snackar jag inte böter.
Citera
2023-04-15, 04:04
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Ja, JJ hade både sin egen och Ts mobil med sig till McD.
Ts mobil kastades senare ut genom bilfönstret under bilresan på natten när de dumpade kroppen. Såvitt framkommit är Ts mobil fortfarande försvunnen.

Fast det var nycklarna som kastades ut genom bilfönstret
Mobilen uppger J att hon slängde i vattnet
Citera
2023-04-15, 04:12
Medlem
Så ingen? Majas sök historik, den finns inte alltså?
Citera
2023-04-15, 04:17
Medlem
Citat:
Så ingen? Majas sök historik, den finns inte alltså?

Jag har jobbat med mobil telefoner i 30år. Jag är sugen på att gå in i Majas telefon, icloud. Men det är nog inte så populärt. Jag fattar inte varför det inte finns med i FUP:en. Nån som vet nått mer?
Citera
2023-04-15, 04:31
Medlem
sybels avatar
Citat:
Förlåt, men konvulsioner som är mer likt att kräkas ( som en katt med hårboll) ger inte riktigt sparkar det heller möjligen ryckningar.
En spark är en avslappning av flexormuskulaturen och kraftig sammandragning av extensormusklerna. - samtidigt. Det gör inte riktigt konvulsioner, det är mer oriktade, oplanerade ryckningar.
Bra att du har koll! Jag lät mig luras av en annan skribent som inte heller hade koll, tydligen.
Så det kan bli!
Citera
2023-04-15, 04:39
Medlem
sybels avatar
Citat:
Varför ska vi då straffa Ts mördare?
Vilken nytta för vem gör att sådant straff? Blir någon lyckligare?
En annan skribent, minns inte nicket, postade förklaring som svar på ditt första inlägg om straff.

De har kommit på fel spår och ska återanpassas.
Citera
2023-04-15, 04:47
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminallen
För att förtydliga kring epilepsi. Epilepsi är en sjukdom. Det som inträffar när en person stryps ihjäl är vad rättsläkaren kallar konvulsionsfas (Jag undrar om det heter så på svenska). Det är alltså inte epilepsi.

Men som rättsläkaren säger.

Det ser ut som vid epileptiska anfall.

Därav förvirringen.
Jag är den skyldige. Rätt ord försvann när jag skrev, därför skrev jag epilepsi, eftersom RL jämförde med det.
Citera
2023-04-15, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Jag är den skyldige. Rätt ord försvann när jag skrev, därför skrev jag epilepsi, eftersom RL jämförde med det.

Alltså, hur fan mår man om man stryper ihjäl nån annan? Man måste ju se ansikts uttrycket, paniken i den andra personen. Det måste ju vara fruktansvärt. Döds straff. Jag säger det igen.
Citera
2023-04-15, 05:41
Medlem
Citat:
Alltså, hur fan mår man om man stryper ihjäl nån annan? Man måste ju se ansikts uttrycket, paniken i den andra personen. Det måste ju vara fruktansvärt. Döds straff. Jag säger det igen.

Jj måste ha varit hög. Det går inte ihop annars. Man kan ju fan inte strypa sin polare och sen vara brandman. Det får inte ihop
Citera
2023-04-15, 06:06
Medlem
Citat:

Ja, förstår att du tycker dödsstraff är berättigat här.

Är man psykopat... infinner sig nog nöjdhet och tillfredställelse.

MH har beskrivit hur bra JJ verkar ha mått efteråt.

Så brutalt, rått och bestialiskt att mörda en oskyldig människa med sina bara händer, fruktansvärt på alla sätt och vis💔😢.

En normal människa hade såklart haft outhärdliga skuldkänslor, varit ledsen och varit ångerfull osv.
Citera
2023-04-15, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Ja, förstår att du tycker dödsstraff är berättigat här.

Är man psykopat... infinner sig nog nöjdhet och tillfredställelse.

MH har beskrivit hur bra JJ verkar ha mått efteråt.

Så brutalt, rått och bestialiskt att mörda en oskyldig människa med sina bara händer, fruktansvärt på alla sätt och vis💔😢.

En normal människa hade såklart haft outhärdliga skuldkänslor, varit ledsen och varit ångerfull osv.

Jag känner många psykopater, men inte FAN mördar dom. Och att 2 psykopater samma kväll, nej jag köper inte det. Tror mer att dom är helt vanliga brudar men helt fucked up. droger, sprit, bakfull, vill inte åka fast, håller ihop. Tills polisen lyckas knäcka dom. Sen att JJ är halv galen är ett säkert kort. M som jag sa har en jävla massa bokstavs kombinationer. Det ser man ju tydligt på bilderna. Men psykopater, nej så unga med, nej det finns inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in