2023-04-15, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justice.Hackerz
Det finns inga premisser för att bura in MH nån längre tid, förutom gravfridsbrott. Men inte grovt

Neeeej. Är det sant? Hon var väl med i skogen och eldade på TS?
Citera
2023-04-15, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagmottelassie
Neeeej. Är det sant? Hon var väl med i skogen och eldade på TS?

Hon var inte med på det, finns inga bevis.
Tror att hon kommer friad för det.
Finns inget uppsåt heller ..
Citera
2023-04-15, 03:24
Medlem
Citat:

Och inget hon berättar heller, jävla advokater…. Så skevt hela systemet….. hon kanske vill berätta sanningen men så avböjer advokaten det.. blir bara trött jag tänker på det…..
Citera
2023-04-15, 03:28
Medlem
Citat:

Va? Hon hade ju massa gran barr i jackan. Så visst var hon där men JJ var väl där en andra gång och lekte brandman? Vår det då inte M var med? Oavsett så är M as skyldig. Enkel mattematik
Citera
2023-04-15, 03:28
Medlem
Citat:
Och inget hon berättar heller, jävla advokater…. Så skevt hela systemet….. hon kanske vill berätta sanningen men så avböjer advokaten det.. blir bara trött jag tänker på det…..

Vi får se på onsdag. Med jag kommer bli mäkta överbevisad om MH får nån dom på sig, grovt gravfridsbrott.. Nej de tror jag inte.
Hon ville inte det här..
Citera
2023-04-15, 03:30
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:

Det blir nog ett kännbart straff för lilla negress-Maja också.
Oavsett dina privata fantasier.
Citera
2023-04-15, 03:30
Medlem
Citat:
Vi får se på onsdag. Med jag kommer bli mäkta överbevisad om MH får nån dom på sig, grovt gravfridsbrott.. Nej de tror jag inte.
Hon ville inte det här..

Hon vill inte vad? Vad menar du? Hänger inte med dig nu.
Citera
2023-04-15, 03:32
Medlem
Citat:

M hade inget uppsåt. Det tror jag kommer fram.
Citera
2023-04-15, 03:33
Medlem
Citat:

Aha du menar M ville inte att det skulle bli mord? Men ändå åker hon till skogen för att dumpa TS? tror du JJ tvingade henne? INGEN skulle kunna tvinga mig till något så korkat. Och jag tror M bara kunde stuckit om hon hade velat
Citera
2023-04-15, 03:36
Medlem
Citat:
Aha du menar M ville inte att det skulle bli mord? Men ändå åker hon till skogen för att dumpa TS? tror du JJ tvingade henne? INGEN skulle kunna tvinga mig till något så korkat. Och jag tror M bara kunde stuckit om hon hade velat

Tror inte det hjälper så länge hon håller fast vid att hon sov. Rätt eller fel...
Citera
2023-04-15, 03:40
Medlem
Citat:
Tror inte det hjälper så länge hon håller fast vid att hon sov. Rätt eller fel...

Ja, men hon vaknade väl nån gång? Hon måste ju stå försvars för sina handlingar.

”jag kör och dumpar en död kropp i skogen” men jag är inte skyldig. Neeeej, det går inte ihop. Hon kanske sov, men då kunde hon ringt polisen på morgonen och berättat. Ehhh hon är as skyldig. Bura in skit ungen
Citera
2023-04-15, 03:44
Medlem
Citat:
Ja, men hon vaknade väl nån gång? Hon måste ju stå försvars för sina handlingar.

”jag kör och dumpar en död kropp i skogen” men jag är inte skyldig. Neeeej, det går inte ihop. Hon kanske sov, men då kunde hon ringt polisen på morgonen och berättat. Ehhh hon är as skyldig. Bura in skit ungen

Jag fattar vad du menar, hon kanske inte är skyldig till ”mordet i sig” men det är nästan lika illa det, att dumpa en kropp sen inte säga något. Då är man fan medskyldig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in