Citat:
Ursprungligen postat av
Determinister
Därför forskaren rör på sig?
För att den sitter fast med resten av dräkten.
Jösses,
Man märker ju vilka som är målgrupp för programmet.
Om du har svårt att se forskarens skyltdockshårda händer och uppenbart stela ställning för att hålla upp axlar och huvud kan jag lätta ditt sinne med att h*n åker ut i program nummer:
Godnatt och tack för mig.