2023-04-14, 22:44
Medlem
boqpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Skräll om forskaren och t-rex verkligen är Daniel och Viktoria. Han tränade på gym innan, måste vara någon stark jävel.

Är du dum på riktigt?
Har inte ens sett skiten men uppenbarligen ser man ju på fotot av masken att ”kändisen” är i dinosaurien och forskaren är bara en tom kostym.
Citera
2023-04-14, 22:45
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boqpod
Är du dum på riktigt?
Har inte ens sett skiten men uppenbarligen ser man ju på fotot av masken att ”kändisen” är i dinosaurien och forskaren är bara en tom kostym.

Spelmannen var två personer, klart dinosaurien också kan vara det.
Citera
2023-04-14, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1

Nej, det är endast en person enligt den läckta listan så tyvärr ingen dvärg i dinosauriefiguren.

Har vi ens någon känd svensk dvärg förutom Morgan Johansson........
Citera
2023-04-14, 23:00
Bannlyst
Den kändaste dvägen måste väl vara Morgan Johansson
Citera
2023-04-14, 23:01
Medlem
boqpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1

Är du svagbegåvad?
ser du inte att ”forskare” bara sitter fast på ryggen av deltagaren som är i trexen.

Skulle bara in i tråden för att se om vinnaren är ute. Sist jag kollade var det bara topp 3 utlagt av vår älskade källa.

Enda behållningen av programmet är att kolla på Nours tuttar.
Citera
2023-04-14, 23:02
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Nej, det är endast en person enligt den läckta listan så tyvärr ingen dvärg i dinosauriefiguren.

Har vi ens någon känd svensk dvärg förutom Morgan Johansson........

Kalle Moraeus är kortare - dock lika bred som lång.
Citera
2023-04-14, 23:15
Medlem
Citat:
Är du dum på riktigt?

Därför forskaren rör på sig?
Citera
2023-04-14, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Ja, gick in och kikade, det ser minst sagt ut som att publiken sitter där. Exakt hur det går till vet jag inte.

1. Baserade mitt påstående dels på en del artiklar som påstått att att publiken har fått gå när masken tas av, samt denna sida där man anmäler sig om man vill vara publik. Där står det tydligt:

2. Sen känns det också helt orimligt att produktionen skulle våga riskera hela projektet genom att ha 200 random personer i studion som potentiellt kan läcka listan.

3. Fanns också någon här i tråden som sa att hen varit på plats och tittat på programmet, och att alla i publiken fick lämna studion förutom ca 10st personer.

Visst kan det vara så att det är helt fullsatt, går väl inte att utesluta, men skulle tippa på att det är lite tv-magi som är klippt på ett snyggt sätt.

Finns det fler här inne som varit på plats, så skulle det såklart vara intressant att höra lite behind-the-scenes från er!
Om det skulle vara TV-magi så vore det väl bättre om dom klippte bort publiken än låta den vara kvar då det talar mot dom och vad som står i anmälan till programmet.
Citera
2023-04-14, 23:35
Medlem
boqpods avatar
Citat:
Därför forskaren rör på sig?

För att den sitter fast med resten av dräkten.
Jösses,
Man märker ju vilka som är målgrupp för programmet.
Om du har svårt att se forskarens skyltdockshårda händer och uppenbart stela ställning för att hålla upp axlar och huvud kan jag lätta ditt sinne med att h*n åker ut i program nummer:

Godnatt och tack för mig.
Citera
2023-04-14, 23:37
Medlem
Citat:
För att den sitter fast med resten av dräkten.
Jösses,
Man märker ju vilka som är målgrupp för programmet.
Om du har svårt att se forskarens skyltdockshårda händer och uppenbart stela ställning för att hålla upp axlar och huvud kan jag lätta ditt sinne med att h*n åker ut i program nummer:

Godnatt och tack för mig.

Så ingen rör på forskarens ben?
Citera
2023-04-14, 23:46
Medlem
boqpods avatar
Citat:

Samma person som är lilla t-rexen i ägget är benen på forskaren!
ditt jävla ägg.
Citera
2023-04-14, 23:48
Medlem
Citat:

Är du så dum på riktigt eller? Pinsamt för fan.

Alltså personen som är i dräkten har sina ben i forskarens ben och överkroppen och huvudet går upp i dinosaurien, ska detta vara så svårt att förstå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in