Citat:
Ursprungligen postat av
firmahasten
Jag skickade faktiskt ett mail till de för att höra, frågade också om att vissa ligger upp o ner. Återkommer här om/när jag får svar.
Santeria idag är väl som Tamol-X var för ett par år sen, dvs folk köper "trampulver" (hittar inget bättre ord för det ) som de sedan pressar hemma med färdigköpta blisters.
De santeria jag har just nu (med samma batchnummer) är hårda och smular ej med bra tryck i.
De jag köpte sist var som du säger, superporösa. Dessa porösa är inte alls lika bra som de hårda jag har just nu.
Oj! Kul du får gärna återkomma om du får svar på dom. Vet du vilket land dom kommer ifrån eller brukar tillverkas?
Ahaa, ja så kan de ju mkt väl va. Att de är pulver som folk pressat hemma.
Oj, vilken lyx att du fått bra santeria. Har köpt de totalt 3-4 gånger kanske och nu senaste gången ja köpte var dom rätt dåliga får ja säga. Visst man känner nått men inte mer än lite eurofori.
Vill dock inte minnas att ja fått tag i några santeria som varit as hårda som krka t3 tex.
Men absolut hårdare än dom ja fick sist så tänker inte köpa dom igen.
Kan även tillägga ja fått kramp på santeria. 300mg och de va när ja låg på 1k på en dag utan konstigheter 😬
Så äkta eller inte så tkr ja nog allt dom är lite luriga.