Amanda: Sluta lipa. Säkert en vänster extremsit feminist som är gay, Inte snygg för fem öre. Skicka hem skåpet!
Oskar: Potentiell vinnare. Kunnig men, men beräknande och falsk.
Dennis: Trevlig pöjk som också är en potentiell vinnare.
Marcus: Också en potentiell vinnare. Att han gör tramp i klaveret då och då ser jag mer som att han gör iaf något. Den som inte gör ngt begår ej heller ngr misstag.
Resten i det unga laget är inte ens värda att nämna
Pernilla: töntkärring som tror hon kan leda en grupp, men hon är bara störig. Kan man inte delta i tävlingarna p.g.av skada eller ngt annat så ska man bli hemskickad.
Fabian: Rolig kille och om man tar hans snack med en nypa salt så behöver man inte störa sig på han. Ingen vinnare i längden.
Erik: Ärketönt, hundvalp, skämskudde....det räcker så. Skicka hem han.
Fetknoppen (glömt hans namn): Värdelös på tävlingar. Go home!
Resten i pensionärsgänget inte värda att nämnas.
Zeki: Ärkeblatte, otrevlig och omäjlig att ha att göra med. Skicka hem stollen, helst till ngt arabland.
Elin: Tjatkärring, menlös och karaktärslös.
Christina: Snyggast av alla, hoppas ingen kommer med båten så hon får vara kvar och få en ny chans att skicka ärkeblatten dit där pepparn växer.
Du glömde den snyggaste på ön, Sanna. Jäkla ögongodis där.
Helt otroligt - men precis nyss hittade jag en artikel som blir aningens förvillande. I slutet på artikeln skriver han att han HAR varit gift tidigare i 10 år men det var för ca 10 år sedan som han bröt upp (efter att ha varit gift då i ca 10 år) och där fick han en dotter som nu är 16 år men sedan var själv i många år SAMT att han var i en relation som han brutit upp ifrån strax innan han gick in i Robinson.
Det tyder väl på att han inte vill berätta riktigt hela sanningen kan jag tycka - å andra sidan kan han ju ha återgått till den som han bröt upp ifrån (innan Robinson) och så har de gift sig och dessutom flyttat tillsammans till nuvarande adress den som finns på Ratsit från och med 2022-12-28. Nu då som gifta.
Har du testat att kanske kolla upp saker innan du är dryg och bara skriver saker som inte stämmer?
Bemödar man sig att kolla upp Erik på tex. mrkoll så ser man snabbt att han bor tillsammans med en kvinna och längre ner på sidan står det att paret är gifta.
"Är gift - Erik är gift med sin 42-åriga maka M*ri*nne Loren* H*nson"
Helt otroligt - men precis nyss hittade jag en artikel som blir aningens förvillande. I slutet på artikeln skriver han att han HAR varit gift tidigare i 10 år men det var för ca 10 år sedan som han bröt upp (efter att ha varit gift då i ca 10 år) och där fick han en dotter som nu är 16 år men sedan var själv i många år SAMT att han var i en relation som han brutit upp ifrån strax innan han gick in i Robinson.
Det tyder väl på att han inte vill berätta riktigt hela sanningen kan jag tycka - å andra sidan kan han ju ha återgått till den som han bröt upp ifrån (innan Robinson) och så har de gift sig och dessutom flyttat tillsammans till nuvarande adress den som finns på Ratsit från och med 2022-12-28. Nu då som gifta.
Man bör ta mantalskrivningar med en viss skepsis, det fuskas mycket med skenskilsmässor och fusk med bostadsbidrag,
Även "äkta Svenskar" fuskar ibland. Dock påstår jag absolut inte att det är något mygel i detta fall.
Facebook är ingen faktasida, vanligt att folk glömmer att andra eller inte brys sig.
nej, men där står singel, i senaste intervjun med "hänt" nämner han att varit gift, men skild. sen att han hade ett förhållande som tog slut innan inspelningarna började. Skulle han ha gift sig efter denna säsongen spelades in?
Carro är så jävla vacker. Hon borde satsa mer på sin naturliga mjuka jordnära look hon visar i Robinson än den "bitch"-look hon visar mest av på sin Insta.
Alltså jag begriper inte hur de står ut med Zeki. Hans läbbiga kvinnosyn skulle ha fått mig att göra upp - ordentligt - redan första dagen på Gränslandet. Fy fan. Stenålderssnubben Marcus hade fått gå exakt samma öde till mötes. Ingen pardon. Hade blivit vansinnig på båda. Oerhört störiga människor.