Citat:
Ursprungligen postat av
falsk_mekaniker
Den som lever får se hur det slutar. Jag är inte helt insatt i exakt hur stora områden ryssland kontrollerar, samt vart de önskvärda gränserna för Ryssland sträcker sig. Men en sak är säker när man ser hur skitnödiga zeleynskyj, nato och eu är, att det inte går bra.
Men jag kommer inte lägga krut på att försöka bevisa det för dig eller ovanstående skribenter som blivit hjärntvättade och tror på någon magisk våroffensiv från kiev . Jag låter nederlaget sjunka in hos er i lugn o ro, ni är just nu I förnekelsestadiumet och har enormt tunnelseende, då tjänar det inget till att försöka lägga fram verkligheten. Ukr. Är slut, omvärlden håller liv i detta men även den solidariteten har sina begränsningar. Vinner "fel" president i ett visst land så bör zeleynskyj ha sina resväskor packade och sitt flygplan fulltankat och startklart.
Härligt att du känner sådant behov av att berätta om verkligheten i Ukraina för oss 👍
Synd att du inte kan länka till denna sanning. För inte sitter du och ljuger?
Här på FB!👍
Världens centrum för påverkan.
Nu blev du viktig 🤣🤣
Det är ju nästan som om man börjar tro att Moskva inte sjönk. Att Kherson inte återtogs. Att Bahkmut har fallit, för månader sedan.
Ja, Kiev föll redan första veckan. Minns det som igår.
Kahrkiv gav upp på några timmar.
Alla dessa nacister som man tagit. Zelensky var väl förklädd nacist?
Skönt med killar som dig, så att man förstår vilken begåvningsreserv vi har.