Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
2021-08-20
J skriver ” Ja, men d klart du ska säga vad du tänker o känner! Men ja har såklart kollat runt o frågat om vi kan va hos nån annan först, julie macke Tobbe o några men de kunde nt så d drf d fick bli hos mig som vanligt o då fick ja tänka om lite eftersom d e så trångt här 😑 imorn har ja sagt t tove att ja ska med ut, får se vad som händer men hoppas du ska med ut!”
M svarar ”Nej jag vet men det är ba en känslig sak för mig ❤️ men Aa vi kan ju försöka undvika Tove så mycket som möjligt imon 😑
J svarar ”Ja asså hon skrev t mig o sa att hon hade fått me några av grabbarna o ja vill verkligen träffa dem samt att ja ksk nt just vill gå ut imorn men ja vill hitta på nått, så d fick
Alla är så säkra på att all skuld ligger på J . Visst hon har mkt som pekar mot henne , både vittnen , bevisning och eget erkännande . I vissa artiklar har det bara varit bild på ” 20-åringen ” och vad 20-åringen har sagt .
Enligt ockhams kniv tycker jag att det man ser att de har gjort det gemensamt .
Men sedan undrar jag om det alltid är det mest uppenbara .
Jag får inget grepp på M ..
Jag läste några kommentar i början på denna tråd innan någon visste vad som hänt , någon skrev om M att hon verkade riktig konstig och hade ” orten - attityd .
Någon annan skrev om J att hon var så blåst så personen skulle inte bli förvånad om hon blivit manipulerad till att kidnappa T.
Jag funderar på när det var som det började skära sig mellan J och T . Blev det värre efter att J började hänga med M ?
Någon kompis sa att J började dra sig undan från sina gamla vänner för något år sedan , jag tänker om det har med M att göra .
Om M är kär i J och vill ha henne för sig själv . J har kanske haft känslor för T , som M har märkt av .
Alla skriver att M inte har något motiv . Men alla som som J påstås ha velat döda är det bara M av alla som har hört om . Och det var bla Ms bror , Ms dejt och Js ex .
Har M starka känslor för J och J kanske verkade tycka för bra om T , men kanske känns sig ratad , så kan M mkt väl haft motiv och velat få bort sin rival .
I de smsen så känns det som att J måste förklara sig och ursäkta sig