Citat:
Jaa, jag fixar inte kunder som är entitled redan i första kontakten. Nekade en sån för ett tag sedan och hans svar på det var ”oj, det förvånar mig verkligen. Hur kommer det sig?”. Om han hade varit någorlunda intelligent så hade han ju kunnat räkna ut att han ville ha tjänster som jag uttryckligen skriver att jag inte erbjuder, plus att han verkade vara allmänt krävande som person. Han avslutade också med typ ”ser fram emot att träffa dig på lördag!”. Det är ju en sak att skriva ”hoppas att vi ses!”, men att bara utgå ifrån det… 🙄
Nåt jag tror att de flesta sexarbetare har svårt för är de som direkt bara framstår som sjukt entitled. Visst är det kunden som köper en tjänst och då är man kravställaren på ett sätt men det är ju en annorlunda bransch det här och förstår man inte att providern också ställer krav -- för sin egen säkerhet och välmående!! -- så ska man inte köpa sex. IMO. Vill man ha en bra upplevelse ska man få sexarbetaren att känna sig trygg och säker och bra bemött, inte börja kräva än det ena och än det andra, pusha gränser, fråga om saker som sexarbetaren redan sagt nej till, pruta, vara dryg osv. Jag träffar som sagt inga nya kunder nu men det händer ändå att nya personer hör av sig och för ett tag sen fick jag mail från nån som skrev typ: "Hej Sokoke.Cute! När vi träffas vill jag att du gör det här och det här, har på dig det här och det här, jag utgår från att vi ses på lördag kl 23!". Öhh...? Sånt ger mig så dåliga vibes att jag aldrig skulle komma på tanken att träffa en sån person. Det är klart att jag tillmötesgår önskemål om kläder och aktiviteter på en träff men när nån direkt köra den där dryga stilen och så totalt utelämnar basic info så är det ett stoooort no no för mig.
Håller inte räkningen för det raderas alltid p.g.a. OT och låg kvalitet. Som vanligt så, ditt inlägg kommer raderas inom 3... 2... 1...

Hon har lagt massvis av tid på chattande töntar, folk som försöker förhandla om priset osv. Men hon är lär komma in i det efter ett tag.