Citat:
Ursprungligen postat av
kukpasta
Har du haft den sen 2015 kan du likväl knapra livet ut... Finns direkta biverkningar bara positivt. Känner du inte att då fått kortare stubin eller liknande then you`re good.
Vi får se. Inte kortare stubin än vanligt. Inga större biverkningar vad jag märkt av iaf. Men känner själv innerst inne att jag helst skulle vilja vara "clean" från Ikto och speciellt när jag nu påbörjat Metadon-behandling mot svår kronisk smärta att jag helst inte vill stå på två tunga mediciner samtidigt. Men. Måste man så måste man. Vi får se med tiden helt enkelt men lär inte sluta inom dessa 6 mån (minst) iaf. Det är jag rätt säker på.
Sedan har Iktorivil även under en längre period nu varit resnoterat så har man otur så blir man utan sin medicin... Dom skriver isåfall ut droppar men krig om det med och dropparna räcker klart mindre med jämfört med tabletter vilket betyder att du hela tiden, eller väldigt ofta iaf, måste ha kontakt med Apoteket och din läkare vilket är smått jobbigt. Får hoppas Ikto snart är på lager som vanligt igen men tvivlar....