Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Fast under den tiden intygade korrupta statstjänstemän att det var "typisk rysk desinformation" så ingen utredde detta för att inte gynna Trump i "valet".
DU har helt tappat mig nu, har detta med poltik ens och göra, eller är det hunters kuk och drogfilmer vi är på fortfarande.
Du förstår problematiken att ha en film där nån säger den rökar en drog i en domstol?
Allt de behöver säga utan fysiska bevis att det var ett skämt, fast det aldrig var det.
Och hunters kuk, ja, den är de nog knappast så besatta som ni TDS-trumpnissar var i början, jag är helt säker du titta på den.
Själv, så är enda kuken jag är intresserad av, det är min egen, andras kukar är jag ointresserade av och vad de gör med den/dom.
Och varför det tar så lång tid innan de börjar prata om att det var hunters dator, de är för allt skräp MAGA´s-trollfabriker skriver.
Det är lite som sagan om pojken som ropade varg, till slut bryr sig ingen.
Och det får ni tacka MAGA´s-trollfabriker för.
För det jag tänkte då och som alla andra, det var, jaha,samma jävla skräp igen som de tusen gångerna före.
Ni i sekten nu tror ju på allt, sen låtsas ni om att ni aldrig trott på det när MAGA´s-trollfabriker slutat prata om det.
Dock politisk konsekvens, ingen skulle jag säga.
För en sak vi lärt oss, det är att substans till påståenden om hunters laptopp aldrig kommer, och detta nu 3½ år senare så är allt ni har i handen är hunter kuk och drogfilmer.(Och drogfilmerna vet vi redan hur en advokat skulel slakta, så en åklagare skulle inte ens få sig idén att åtala utan fysiska bevis och då ifrån den tiden, och som jag vet finns inte detta, the end på den punkten.)
Men det är lugnt enock, förstår du kommer traggla mer skräp och tro dig säga nått, men det är lugnt, jag är bara här för dig.