2023-04-12, 05:06
Medlem
KalleAnkaPartiet77s avatar
Jag har sett kvinnor ibland som verkar väldigt avslappnade med en man trots att han är anklagande till sin natur.

En person som ständigt anklagar, kan ni ändå känna er trygga och trivas med en sådan person?
Citera
2023-04-12, 05:33
Medlem
Peqqors avatar
Vet inte ens vad du menar? Något exempel?

*Person tappar bort bilnycklar*
Person 1: HAR DU GÖMT MINA BILNYCKLAR?
Person 2: Nää
Person 1: *Börjar veva*
Citera
2023-04-12, 05:36
Medlem
Gwildors avatar
Du får nog utveckla detta… Det kan ju vara du som är på tok för känslig och överanalyserar det du sett
Citera
2023-04-12, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peqqor

Citat:
Ursprungligen postat av Gwildor
Du får nog utveckla detta… Det kan ju vara du som är på tok för känslig och överanalyserar det du sett

Jag menar när personen är anklagande till sin natur och letar aktivt efter fel att anmärka på.
Citera
2023-04-12, 05:46
Medlem
Varför skulle man vara med en sån person?
Citera
2023-04-12, 05:47
Medlem
Peqqors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnkaPartiet77
Jag menar när personen är anklagande till sin natur och letar aktivt efter fel att anmärka på.

Du menar en kvinna?
Citera
2023-04-12, 05:54
Medlem
Merwinnas avatar
Jag skulle inte stanna med en sådan man. OK alla människor kan vara sura någon gång och säga saker de inte menar, men om det är ett mönster att hitta fel på mig, så får han väl hitta någon annan kvinna att leva med då. Någon som är felfri. "Lycka till", skulle jag säga...
Citera
2023-04-12, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
Varför skulle man vara med en sån person?

Du kanske är tvingad till det. Människor är ibland beroende av varandra.

Citat:
Du menar en kvinna?

Kan ju vara både kvinna och man.

Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag skulle inte stanna med en sådan man. OK alla människor kan vara sura någon gång och säga saker de inte menar, men om det är ett mönster att hitta fel på mig, så får han väl hitta någon annan kvinna att leva med då. Någon som är felfri. "Lycka till", skulle jag säga...

Jag har sett kvinnor i verkliga livet som lever med en anklagande man och de verkar konstigt nog avslappnande kring sin situation.
Citera
2023-04-12, 06:06
Medlem
Peqqors avatar
Citat:
Jag har sett kvinnor ibland som verkar väldigt avslappnade med en man trots att han är anklagande till sin natur.

En person som ständigt anklagar, kan ni ändå känna er trygga och trivas med en sådan person?

Citat:

Citat:

Citat:
Du menar en kvinna?

Citat:
Du kanske är tvingad till det. Människor är ibland beroende av varandra.

Kan ju vara både kvinna och man.

Jag har sett kvinnor i verkliga livet som lever med en anklagande man och de verkar konstigt nog avslappnande kring sin situation.

TS: Anklagande personer.
Vad menar du? Har du några exempel?
TS: Jag menar när personen är anklagande.
Du menar en kvinna?
TS: Kan vara både kvinna och man.

Bra att det blev utrett.
Citera
2023-04-12, 06:11
Medlem
Havandes avatar
Man blir väl apatisk och obrydd tillslut, därför verkar det som man kanske inte bryr sig. Tror människan kan vänja sig vid det mesta om det pågår tillräckligt länge och mycket. Tillslut kan man nog till och med bli riktigt bra på att bemöta och hantera anklagelser. Men det är ju inte skönt kan jag tänka mig, och att behöva vänja om sig till det normala efter något sånt kräver nog en del arbete.
Citera
2023-04-12, 06:58
Medlem
Har arbetat tillsammans med en sådan person. Först var jag lite på min vakt innan jag insåg att ända allt var fel och slutade bry mig. Personen blev då väldigt lömsk och utstuderad. Tålde väl inte att inte ha makt antar jag.
Citera
2023-04-12, 07:02
Medlem
Citat:

Nej verkligen inte
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in