Citat:
Varför skulle jag?
Du har ju hoppat tvärt in i tråden och försökt få MJ till nåt som inte stämmer.
Den enda som är pantad är du
Psykos, Borderline eller nåt ärftligt från brorsan som suttit på rättspsyk.
Du går sen all-in i att mildra hans manipulativa kapacitet som psykopat och dess emellan lägger du in länkar och ljuger.
Du är inte minsta trovärdig.
MJ betecknar sig som psykopat. Då behövs det knappast omskrivningar.
Syns mer än övertydligt hur han lurat skiten ur MB tex.
Han fattar inte han är psykopat.
Trots att hans "bror" har umgåtts i 6 år.
Han inbillar sig att han är psykiskt sjuk.
Tacka fan att det misslyckats då de försökt hjälpa honom. Att MJ inte vill.
Den psykopat är inte född än som vill ändra sig.
MJ är nämligen grandios och ser sig själv som ett vinnande koncept.
Han är helnöjd att vara den han är.
Omgivningen fattar det dock inte.
När det kommer till A*ngelica berättar han att han är psykopat.
Nu kör han en annan version om att han minsann har empati.
Han manipulerar givetvis.
Gemensamt har båda den klassiska vantolkningen att han är typ två personer, likt Killergroupies gör.
MB.
"Han är en väldigt fin människa. En snäll person när han är sig själv."
A*ngelica:
"Men när han var sig själv då var jag jättetrygg med honom.
Man hoppades att den där andra personen inte skulle komma fram."
Det största missförståndet om psykopati är:
" Den där andra personen".
Att detta är hans Sanna Jag.
Det är det inte.
De är manipulerade.
Av både okunskap och resten av psykopaten MJ själv.
Det här lägger grunden till psykopaters framgång.
Sen finns det dårar som hjälper till med resten.
Som vet att han är psykopat och fortsätter tonar ner. Trivialiserar.
De är ännu mer grundlurade och framstår rätt korkade.
Du har ju hoppat tvärt in i tråden och försökt få MJ till nåt som inte stämmer.
Den enda som är pantad är du
Psykos, Borderline eller nåt ärftligt från brorsan som suttit på rättspsyk.
Du går sen all-in i att mildra hans manipulativa kapacitet som psykopat och dess emellan lägger du in länkar och ljuger.
Du är inte minsta trovärdig.
MJ betecknar sig som psykopat. Då behövs det knappast omskrivningar.
Syns mer än övertydligt hur han lurat skiten ur MB tex.
Han fattar inte han är psykopat.
Trots att hans "bror" har umgåtts i 6 år.
Han inbillar sig att han är psykiskt sjuk.
Tacka fan att det misslyckats då de försökt hjälpa honom. Att MJ inte vill.
Den psykopat är inte född än som vill ändra sig.
MJ är nämligen grandios och ser sig själv som ett vinnande koncept.
Han är helnöjd att vara den han är.
Omgivningen fattar det dock inte.
När det kommer till A*ngelica berättar han att han är psykopat.
Nu kör han en annan version om att han minsann har empati.
Han manipulerar givetvis.
Gemensamt har båda den klassiska vantolkningen att han är typ två personer, likt Killergroupies gör.
MB.
"Han är en väldigt fin människa. En snäll person när han är sig själv."
A*ngelica:
"Men när han var sig själv då var jag jättetrygg med honom.
Man hoppades att den där andra personen inte skulle komma fram."
Det största missförståndet om psykopati är:
" Den där andra personen".
Att detta är hans Sanna Jag.
Det är det inte.
De är manipulerade.
Av både okunskap och resten av psykopaten MJ själv.
Det här lägger grunden till psykopaters framgång.
Sen finns det dårar som hjälper till med resten.
Som vet att han är psykopat och fortsätter tonar ner. Trivialiserar.
De är ännu mer grundlurade och framstår rätt korkade.
Projicera vidare. Du säger emot dig själv hela tiden. Försöker pumpa in din förenklade världsbild via tusentals inlägg. Maniskt. Och sjukligt.
Inget kommer givetvis ändra på det, men dra inte in mig i dina mentala frivolter.