2023-04-01, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zarrelito
Vad ska farbror blå säga om cbdolja utan thc? Och ja arktis är en bra olja.

Cbd olja med lite thc räknas som narkotika.
Cbd olja utan thc klassas som läkemedel. Och får bara säljas med recept som tex sativex.

Med andra ord båda bryter svensk lag.
Citera
2023-04-01, 12:17
Medlem
Har läst flera negativa omdömen om natural hemp life och hur är det egentligen? Gjorde en beställning därifrån igår,dumt nog innan jag läste på här och blir nu orolig om jag kommer få någon schyst cbd olja eller inte.
Citera
2023-04-04, 09:39
Medlem
Gorizia12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mycketvind
Håller med, älskar den starka smaken nu. Brukar ibland hälla ner några droppar i kvällsteet enbart i syfte av smaken😁 Testade fö en bekants olja som han var lite missnöjd med, ljus i färgen och smaklös. Tveksam om det ens var någon cbd i.

Tycker det är en kvalitetsstämpel med ordentlig smak och färg.

Håller med!

Postade några bilder tidigare i tråden på olika oljor (har testat de flesta som finns) och föredrar helt klart Qanoid

Upplever att jag får mest effekt av deras och tycker också att den starka smaken och mörka färgen är en kvalitetsstämpe. Som jag har förstått det så har CBD-extrakt en väldigt mörkbrun färg eftersom det är ett exktrakt från en växt.. Så känns kanska logiskt att en extraktbaserad olja ska vara lite mörkare.

De oljor jag testade i USA som var "top-tier" var också ganska mörka.

Tidigare post följer för er som är intresserade:

Citat:
Ursprungligen postat av Gorizia12
Jag har provat extremt många brands, antar att det är mig du menar som skriver om Qanoid men det är för att jag helt enkelt tycker att det dom som har den bästa oljan.

Jag är 1000% säker på att det inte är svartkumminolja

CBD har hjälpt mig mycket och hör ofta att folk svarar med att det bara är en fluga, vilket det inte är, vet inte varför men jag blir extremt triggad av företag som bara vill tjäna pengar och skiter i produkten och sina kunder!

Jag tänkter att en bild säger mer än 1000 ord - du kanske kan gissa vilken olja som jag köpt mer än 1 gång

https://ibb.co/wCRmBLK
https://ibb.co/TLbP1FS
https://ibb.co/q1h3YvH
https://ibb.co/SJqYbZT
https://ibb.co/x59Dzzs
Citera
2023-04-06, 08:42
Medlem
Kan en cbd olja utan thc ge positivt utslag på thc på drogsticka?
Citera
2023-04-06, 09:57
Medlem
Gorizia12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fifflarna
Kan en cbd olja utan thc ge positivt utslag på thc på drogsticka?

Nepp!
Citera
2023-04-07, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorizia12
Nepp!
Läste dock att även de som står thc free kan innehålla spår av thc och thc stickorna är jättekänsliga, att thc kunde byggas upp medans man tar cbd oljan till ett positivt test va säger du om det?
Citera
2023-04-11, 09:46
Medlem
Någon som testat arktis naturals sömn kapslar?
Citera
2023-04-11, 18:45
Medlem
Vilken sida är mest pålitlig att beställa ifrån?

jag fick tips att köpa av hampakungen. Är dom bra? Enligt dem själva på FB där dom dessutom bifogat bilder med olika tester på deras produkter så hävdar dom att deras CBD oljor är överlägset alla andras med ett innehåll på hela 7000mg Canabinoider. om man är helt ny med CBD vilken ska man då börja med? finns allt från 5% till 70%.
Citera
2023-05-06, 00:47
Medlem
Jag gjorde precis en beställning på en del olika cbd e-juicer på en hemsida från Spaninen. Det slog mig först nu att tullen kanske är så ofattbart jävla kräsna att de kommer hitta en anledning att beslagta det? De säger att det är 0.00% THC i dem men med tanke på hur hjärndöd Svensk lag är skulle det inte förvåna mig om de hittar någon anledning till att ta det ändå? Vore jävligt surt då jag gjorde en stor beställning på över 1000 kronor.
Citera
2023-05-13, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittballepung
Kan intyga att personen som driver denna sida är en jävlig oskön översittare. Han är med i en Facebook grupp som handlar om hampa. Hans plan är att med låga priser få bort ”oseriösa aktörer” som tar överpriser på sin olja. T.ex Cannabislight osv. Hampakungen tillhör ett utländskt bolag. När han blev utfrågad över labbrapporten som för övrigt ser inte det minsta riktig ut. Så fick han minsan förklarat för sig att han 5000 lyckade ordrar och att en labbrapport är som en id handling som man inte kan ge ut till vem som helst och att han i stort sett var en idiot som ifrågasatte honom.

KÖP INTE NÅTT FRÅN HAMPAKUNGEN

Citat:
Ursprungligen postat av conny85
Vilken sida är mest pålitlig att beställa ifrån?

jag fick tips att köpa av hampakungen. Är dom bra? Enligt dem själva på FB där dom dessutom bifogat bilder med olika tester på deras produkter så hävdar dom att deras CBD oljor är överlägset alla andras med ett innehåll på hela 7000mg Canabinoider. om man är helt ny med CBD vilken ska man då börja med? finns allt från 5% till 70%.

Hampakungen är en skamfläck för hela spacet. Undvik.
Citera
2023-05-13, 20:04
Medlem
Satuanuss avatar
Innan köpte jag min cbd olja av cbdguru. Bra oljor till bra priser.
Senast redigerad av Satuanus 2023-05-13 kl. 20:49.
Citera
2023-05-16, 16:47
Medlem
Funkar detta bra för någon? Isåfall, för vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in