2023-04-10, 23:04
Medlem
Någon som kollat paren på mer info eller ratsit så man kan få besked om de fortfarande är gifta?

Svara i spoiler.
Citera
2023-04-10, 23:12
Medlem
Varför kan de inte para ihop folk utifrån lite andra värderingar i stället för:

- Jag älskar verkligen kombinationen pasta och vin.

I stället: Johnny är en ytlig person som mest går på identitet.
- För mig är det viktigt att min man tjänar bra och har status, då jag vill bara en traditionell hemmafru.
- Min blivande fru ska vara oskuld.
Citera
2023-04-10, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Någon som kollat paren på mer info eller ratsit så man kan få besked om de fortfarande är gifta?

Svara i spoiler.

Jag har bara hittat det ena parets efternamn:

Citera
2023-04-10, 23:24
Medlem
Avskyr fortfarande hon Märta från förra året. Vara 30 år och inte veta hur man knullar med en kille som hon hamnat i säng med trots att det kanske inte var tänkt så från början.

Hoppas innerligt att årets par fattar att det är deras BRÖLLOPSNATT det är fråga om! En gång i livet upplevelse, att sumpa den pga petitesser är rent ut sagt skandal. Vi får väl se i nästa avsnitt hur det gick kan tänka. Men är det någon som börjar bygga kuddväggar i bingen så slänger jag ut tv:n!
Citera
2023-04-10, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brodertoent
Carro, bara jag som känner igen henne från diverse knull-sidor?
Nä, jag har sett henne på en massa knullsidor. Fast jag tycker inte att hon är sig lik. Alls. Så det är nog inte hon utan någon helt annan.
Citera
2023-04-10, 23:31
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Nu hittade jag efternamnet på Ida. Men hur hittade du efternnamn på de andra deltagarna?

Sökte på Arvid och Djursholm, filtrerat på ålder, sen såg man därifrån. Han heter Arvid Stark
Citera
2023-04-11, 03:47
Medlem
ST4L3M4T3s avatar
Min gissning

Arvid+Ida - Årets huvudpar aka "storstadsparet".(liknande Jonas+Louise, Emil+Maxim.) Båda hyfsatt snygga, trygg livssituation, mentalt stabila och säkert matchade. Absolut bäst chans att klara sig.
Chans: 8/10

Agust+Caroline - Årets gamble.
De båda verkar ha en viss "artistisk" och kreativ/kulturell sida, vilket de verkar ha matchats på. Kan gå bra om de skulle klicka på det planet, men sådant är svårt att förutse.
Agust överaskade possitivt. Han verkar ändå trygg i sig själv, och har en glad energi.
Chans: 5/10

Alexander+Lina - Påminner om bodil+hans. Lätt psykiskt instabil kvinna som behöver en trygg man med fingertoppskänsla. Det hela kommer bära eller brista på om han kan bidra med det.
Chans: 6/10

Stina+Fredrik - årets katastrof.
Man hörde på experterna att de själva inte trodde på matchningen, och redan innan brölloppet så är de i försvarsläge.
De gemensamma delarna verkar vara dels generiska intressen så som vin (är detta en tinderbio..?), samt vaga formuleraingar så som "liknande värderingaer". Jag tyckte stina var söt, desvärre så verkar inte alla hålla med. Men tycker ändå de är jämnsnygga så det är väl något possitivt.

Chans: 2/10
Citera
2023-04-11, 07:36
Medlem
Hon med hjärtfelet har en hund som avlats fram genom korsning mellan pudel och ett lamadjur.

Arvid är essensen av vad som är felet med försvarsmakten. Mest metrosexuella teoretiker. Tänk er honom i skarp situation. Brrrr.
Citera
2023-04-11, 07:46
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Avskyr fortfarande hon Märta från förra året. Vara 30 år och inte veta hur man knullar med en kille som hon hamnat i säng med trots att det kanske inte var tänkt så från början.

Hoppas innerligt att årets par fattar att det är deras BRÖLLOPSNATT det är fråga om! En gång i livet upplevelse, att sumpa den pga petitesser är rent ut sagt skandal. Vi får väl se i nästa avsnitt hur det gick kan tänka. Men är det någon som börjar bygga kuddväggar i bingen så slänger jag ut tv:n!
Du kan ju inte på riktigt mena att detta går att jämföra med ett vanligt bröllop?
Citera
2023-04-11, 08:18
Medlem
Roligaste var ju när läkaren hade peppsnack med sin kollega(inga vänner?) och det enda hon kunde komma på var att han har ett bra jobb och riktigt bra kollegor(partisk much?). Han känns som en tioåring i vuxen kropp. Men kan säkert bli bra.
Citera
2023-04-11, 08:26
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ST4L3M4T3
Min gissning

Arvid+Ida - Årets huvudpar aka "storstadsparet".(liknande Jonas+Louise, Emil+Maxim.) Båda hyfsatt snygga, trygg livssituation, mentalt stabila och säkert matchade. Absolut bäst chans att klara sig.
Chans: 8/10

Agust+Caroline - Årets gamble.
De båda verkar ha en viss "artistisk" och kreativ/kulturell sida, vilket de verkar ha matchats på. Kan gå bra om de skulle klicka på det planet, men sådant är svårt att förutse.
Agust överaskade possitivt. Han verkar ändå trygg i sig själv, och har en glad energi.
Chans: 5/10

Alexander+Lina - Påminner om bodil+hans. Lätt psykiskt instabil kvinna som behöver en trygg man med fingertoppskänsla. Det hela kommer bära eller brista på om han kan bidra med det.
Chans: 6/10

Stina+Fredrik - årets katastrof.
Man hörde på experterna att de själva inte trodde på matchningen, och redan innan brölloppet så är de i försvarsläge.
De gemensamma delarna verkar vara dels generiska intressen så som vin (är detta en tinderbio..?), samt vaga formuleraingar så som "liknande värderingaer". Jag tyckte stina var söt, desvärre så verkar inte alla hålla med. Men tycker ändå de är jämnsnygga så det är väl något possitivt.

Chans: 2/10

Tror Ida är en tickande bomb. Skulle höja Lina istället.
Citera
2023-04-11, 09:47
Medlem
DeValeras avatar
Roligt att det finns folk som vågar bjussa så mycket på sig själva som deltagarna i programmet.

Hittills så har expertpanelen en dålig historik på att få ihop par, men urvalet av sökande är förmodligen litet. Finns det några fler som har blivit ihop förutom PK-paret och Taco-paret?

Denna säsongen så kanske de lyckas bättre. Deltagarparen matchar i alla fall varandra utseendemässigt och åldersmässigt. Sedan om den personliga kemin stämmer är en annan sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in