Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-10, 23:57
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Enligt min källa i produktionen (god vän) så är årets vinnare:
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Vinnaren av Robinson 2023 Malaysia är enligt säkra källor

Haha, är ni två tomtar igång igen... Förra säsongen skrev du Sinlo89 att du hade säkra källor på att Alexander skulle vinna. Och du Sarajevo hade säkra källor på att Nathalie skulle vinna...

¯\_(ツ)_/¯
2023-04-11, 01:08
Bannlyst
Två saker, Sanna 70 kg?
Alva helt osynlig, varken syns lr hörs, skumt.
2023-04-11, 02:25
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0Z8S
Tycker det är tråkiga deltagare i denna säsongen. Förra säsongen var mycket roligare.

Sen kan inte Fabian skyla sig en aning. Vet inte varför men jag väntar mig ständigt se bävrar dyka upp i ena kamerahörnet, lunka fram till honom å börja suga på hans bröstvårtor.

Haha 😃 Ja faktiskt. Rejäla tuttar han har.

Tror inte att tjejerna i lag Syd var jätteglada över att ha slemgubben med det feta matoljehåret liggandes och fisa i vindskyddet.

2023-04-11, 02:46
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Otroligt svaga karaktärer den här
Säsongen.
Fabian gör vad han kan för att vara ”lite skön” men det slår fel. Lag delar han med en 59-årig kvinna som mest bryr sig om att puta med läpparna och en 50-årig kvinna med lesbisk frisyr som ser ut som om hon var 70

Ja den tre du nämner är de värsta deltagarna denna säsong, Fabian, Camilla och Pernilla. Dom är så bittra.
2023-04-11, 03:00
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Gränslandet:

Nej det var tråkigt att höra. Men nu kommer jag hoppas Millan tar sig långt. Gränslandet tycker jag om mer att följa än Robinson i år. Inte på grund av att gränslandet är speciellt bra utan på grund av att Robinson i år är så tråkigt och det är inte trevligt att följa den vuxenmobbningen som Pernilla, Camilla, Fabian och gänget håller på med.
2023-04-11, 04:04
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Nej det var tråkigt att höra. Men nu kommer jag hoppas Millan tar sig långt. Gränslandet tycker jag om mer att följa än Robinson i år. Inte på grund av att gränslandet är speciellt bra utan på grund av att Robinson i år är så tråkigt och det är inte trevligt att följa den vuxenmobbningen som Pernilla, Camilla, Fabian och gänget håller på med.

2023-04-11, 04:19
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.

Håller med. Inte klokt att man tycker gränslandet är roligare att se än Robinson
2023-04-11, 04:40
Medlem
mendokses avatar
Dagens Robinson:
Senast redigerad av mendokse 2023-04-11 kl. 04:43.
2023-04-11, 06:42
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Vadå spelade ledsen? Spelade ledsen i synk för oss tittare, i vilket syfte? Du är uppenbarligen dum i huvudet som tror att hon spelade. Vad var syftet med hennes "teater"?

Du verkar lätt efterbliven. Hon spelade inte ledsen i synken utan när invandraren fick lämna. Så ingen skulle misstänka att hon var lagledaren och den som röstade ut honom. Hon har även nämnt att hon är bra skådespelare, men det har du också uppenbarligen missat. Du kanske ska titta och lyssna på programmet istället för att runka dig igenom det.
2023-04-11, 07:00
Medlem
Jonipoons avatar
Känns nästan mer och mer som att Marcus är castad av produktionen.
2023-04-11, 07:02
Medlem
FetFulElaks avatar
Fan vilka äckliga människor... Bögen Christopher. Rysningar av det där självgoda smilet. Fabian.. herregud. Tillbaka till hamnen och göbbarna me däj. Zeli... urtypen för arab, dessutom smygbög. Lär väl komma ur garderoben i Hänt Extra i höst. Flätan från Värnamo... hua, som Annie Rööfs efterblivna lillasyster. Och alla tanter.. nä fy fan
2023-04-11, 07:52
Medlem
LeBronThurmans avatar
Robinsons i särklass mest patetiska deltagare någonsin måste vara den helt korkade, lättstötta narcissisten Zeki (presenterad som frisör ifrån Södertälje).
En patetisk figur som ser till att idiotförklara sig själv utan att ens inse detta.🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in