Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
Eller att ingen av de 2 MGMs har några som helst skador.
Man kan ju egentligen ta JJs berättelse om händelserna i badrummet med en rätt stor nypa salt. OM TT var helt medvetslös.......fy sjutton vad fegt att misshandla och strypa en helt medvetslös person i så fall, och fullständigt onödigt.
Undrar om JJ försöker att rädda sin image lite grann, med sin berättelse om "slagsmålet" med TT?
Jaa, men jag tror inte det. MH och JJ testades för GHB (jag hoppas att det var hårtest) att de var "rena", så inget missbruk av just den drogen verkar ha förekommit hos dem.
Men jag tror att JJ är så sjuk så att hon "gillar" att hennes vänner blir jättefulla och påverkade på hennes fester (vittnen berättar om att det förekom droger på just JJs fester), så att hon sedan kan snacka skit och skvallra om dem. Om JJ hade tillgång till drogen så tror jag att hon fått tag på det från hästsporten på något sätt, eller de äldre "vännerna" hon brukade umgås med.
Men det är min hypotes.
Dina hypoteser har gång på gång motbevisats.
Ändå fortsätter du mala på, trots att du är motbevisad.
Sluta delge dina hypoteser, dom är motbevisade flera gånger om.
Johanna hade märken på huden, det har återgetts med sidhänvisningar flera gånger.
Det är idiotiskt att hävda att dödsorsaken är en annan, än vad två rättsläkare kommit fram till.
Clea Dumbom försökte så tvivel, men blev överbevisad gång på gång. Tillochmed domaren sa ifrån, att hon helt enkelt fick acceptera det slutiltiga tvåförfararutlåtandet om dödsorsaken.
Ändå så försöker Clea hävda och så tvivel, som inte ens en treåring skulle tro på, efter rättsläkarens utomordentliga redogörelser för vad dom kommit fram till, efter att noga undersökt om det som GM påstått under förhör, dvs frågeställningar från åklagaren, för att utröna om det är möjligt att det gått till som GM påstått.
Tydligen tycker Clea att det är "för mycket text" i utlåtandet...uppenbarligen så kan hon inte ta in de fakta som rättsläkarna slagit fast är orsak till döden.
Det spelar ingen roll, Clea har gjort bort sig och lär ha det lite knepigt med att få nya uppdrag efter denna pinsamma show i tingsrätten..
Clea hävdade med en dåres ihärdighet hur döden inträffat, nämligen att Tove drunknat i sina egna spyor.
Konstigt att det inte fanns spyor i lungorna då..
Ifrågasättande av det preliminära utlåtandet jämte det slutgiltiga resultatet är pinsamt.
Drottningen av ingenting alls får helt enkelt finna sig i vad som kunnat fastställas, nämligen att Tove INTE var drogad.
Hade du läst fupen, så framkommer det väldigt tydligt vilka tester som gjorts gällande spår av droger/substanser.
Det har eftersökts i hår, urin och blod.