2023-04-10, 21:00
Avslutad
Alltså, det är verkligen inte svårare än att bara ta exakt den texten du postade här och köra i google så har du svaret direkt. Varför startar du en tråd om det?
Citera
2023-04-10, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Forthenord
Minns från lilla Jönsonligan innan engwall fick tårta på sängen i sin födelsedag så sjöng den feta butlern något liknande men inte så jätte korrekt

en tulipin, en tulipan och på vår markelsedag, så får vi äran, så får vi äran, att gratilera...

Det verkar vara en folk sång och klassiker. Har hört den flera gånger. Vad heter denna? Kan någon förklara? Vill gärna se den officiella på Youtube. Vore as schysst!
Är det en enkel tulpan vi pratar om, eller vadå?
Citera
2023-04-10, 21:19
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jguendorbuln
Är det en enkel tulpan vi pratar om, eller vadå?
Ja inte fan var det en svår tulipan iallafall..
Citera
2023-04-10, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw

Lite off topic , men det går utmärkt att äta tulpanlökar!
Citera
2023-04-10, 21:26
Medlem
Jag undrar alltid samma sak när någon imbecill tjomme ställer en fråga han eller hon fått svar på direkt bara han eller hon googlat.

Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Alltså, det är verkligen inte svårare än att bara ta exakt den texten du postade här och köra i google så har du svaret direkt. Varför startar du en tråd om det?
Citera
2023-04-10, 21:26
Medlem
vallpojkens avatar
Citat:

En svart och svår tulipan
Citera
2023-04-10, 21:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BjornAfCelius
Jag undrar alltid samma sak när någon imbecill tjomme ställer en fråga han eller hon fått svar på direkt bara han eller hon googlat.
Varför har ni ens dialoger med människor här. Chatgpt kan ta över hela jävla forumet och ge er alla varsitt eget forum.
Google är så jävla omänskligt.
Men aa jag hade fan googlat om jag visste att det gick. Måtte jag inte glömma google ändå!!!!!
Citera
2023-04-10, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Lite off topic , men det går utmärkt att äta tulpanlökar!
Är inte gula tulpaner giftiga, eller är det en myt?
Citera
2023-04-10, 21:34
Bannlyst
Citat:
Jag trodde bara inte svaret skulle vara så uppenbart.

Jag letar efter sången som sjungs i *film* och texten går typ "mama mia, here I go again".
Citera
2023-04-10, 21:58
Medlem
auruns avatar
Citat:
Varför har ni ens dialoger med människor här. Chatgpt kan ta över hela jävla forumet och ge er alla varsitt eget forum.
Google är så jävla omänskligt.
Men aa jag hade fan googlat om jag visste att det gick. Måtte jag inte glömma google ändå!!!!!
Detta är ett diskussionsforum. Vi diskuterar saker här människor emellan, det gör du inte med ChatGPT eller Google.
Citera
2023-04-10, 23:46
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Minns från lilla Jönsonligan innan engwall fick tårta på sängen i sin födelsedag så sjöng den feta butlern något liknande men inte så jätte korrekt

en tulipin, en tulipan och på vår markelsedag, så får vi äran, så får vi äran, att gratilera...

Det verkar vara en folk sång och klassiker. Har hört den flera gånger. Vad heter denna? Kan någon förklara? Vill gärna se den officiella på Youtube. Vore as schysst!

Det här kanske hjälper dig.

Be Google-assistenten om namnet på en låt.
Tryck länge på hemknappen på telefonen eller säg ”Hey Google”. Fråga ”Vilken låt är det här?” Spela upp en låt eller nynna, vissla eller sjung låtens melodi. Nynna, vissla eller sjunga: Google-assistenten identifierar eventuella matchande låtar
Citera
2023-04-10, 23:47
Avslutad
Lugna er. Första inlägget med Youtube url gjorde jobbet. Tack, lås gärna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in