2023-04-10, 14:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Så Besara klagade alltså på att planen inte vattnades innan matchstart igår? Det vore förvisso korrekt att klaga på om det hade varit sant. 🤡🤣

Tror han på fullaste allvar att vi som regerande mästare, serieledare och snart cupmästare skulle behöva ta till sådana tricks mot ett deltagarlag? Vore ju även rätt dumt eftersom vi är klart bäst i Sverige på att flytta bollen snabbt.
Sade han att det var ett trick som ni tog till, eller ville du bara få det att framstå så, så du har en väderkvarn att slåss mot?

Dom nämnde något om att det var dåligt vattnat i sändningen, och att det blir extra dåligt på konstgräs. Så Besara kan ha haft en poäng någonstans oavsett om du vill erkänna det eller inte...?
Citera
2023-04-10, 14:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Sade han att det var ett trick som ni tog till, eller ville du bara få det att framstå så, så du har en väderkvarn att slåss mot?

Dom nämnde något om att det var dåligt vattnat i sändningen, och att det blir extra dåligt på konstgräs. Så Besara kan ha haft en poäng någonstans oavsett om du vill erkänna det eller inte...?
Om någon försöker skylla sina egna tillkortakommanden på en konstgräsplan i toppklass (så bra nu konstgräs kan vara) så måste det lyftas och ifrågasättas.
Citera
2023-04-10, 15:05
Medlem
Citat:
Om någon försöker skylla sina egna tillkortakommanden på en konstgräsplan i toppklass (så bra nu konstgräs kan vara) så måste det lyftas och ifrågasättas.

Du får fortsätta med din jargong om att erat anfall kommer jogga hem allsvenskan osv men Bravida Arena har en usel matta (jag tränade/spelade på den i helgen) då den ägs av kommunen. Div 7-6-5-4-3 lag lag tränar där. Varje dag. Sen ska vi inte ens tala om alla flicklag. Finns många mattor i Gbg som inte är lika slitna kan jag direkt säga.
Citera
2023-04-10, 15:06
Avslutad
Citat:
Kan du citera honom, eller ännu hellre länka?
Citera
2023-04-10, 15:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Liminnen
Du får fortsätta med din jargong om att erat anfall kommer jogga hem allsvenskan osv men Bravida Arena har en usel matta (jag tränade/spelade på den i helgen) då den ägs av kommunen. Div 7-6-5-4-3 lag lag tränar där. Varje dag. Sen ska vi inte ens tala om alla flicklag. Finns många mattor i Gbg som inte är lika slitna kan jag direkt säga.

Det där gäller ju dock för dom flesta konstgräsplanerna att många lag tränar där. Bravidas konstgräs är också relativt nylagt.

Citat:
Kan du citera honom, eller ännu hellre länka?

Såg det på twitter, orkar inte leta upp det.
Citera
2023-04-10, 15:16
Avslutad
Citat:
Såg det på twitter, orkar inte leta upp det.
Varför blir jag inte förvånad. Forumets överlägset största skitsnackare.
Citera
2023-04-10, 15:19
Avslutad
Citat:
Varför skall jag fylla dina kunskapsluckor jämt? Om du vill se när han gnäller så är det bara att plocka upp matchen från D+ igår och leta.

Märkligt att du svarar överhuvudtaget utan att veta vad du pratar om? Men det är klart. Annars skulle du aldrig få något sagt..
Citera
2023-04-10, 15:36
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Det där bygger mest på okunskap och förhoppningar.

Detta är alltså våra backupspelare när vi går in i europakvalet i sommar.

VB. Hodzic
HB. Totland, Sandberg.
MB. Tebo (tillbaka i maj tror jag), Sandberg.
CM Romeo, Dahbo (minst lika stor talang som Bergvall), Sana, Lars Olden Larsen
LW Sonko, Youseff
RW Uddenäs
A Kamara, (Youseff, funkar här också)

Det är omöjligt att klaga på den bredden. Det är idioti i sin renaste form.

Sedan har vi det där andra "förhoppningsargumentet" som folk kör, samma argument som dom körde i vintras. "Men Häcken kommer ju förlora massa spelare i nästa fönster ju"! Vi klarade vinterfönstret fint och skulle vi sälja ett par spelare för fina pengar i sommar så är det ju inte så att vi inte kommer värva nytt? Och Martin har ju en störd hit rate på sina värvningar.
Hodzic? Och Sandberg!?

Ojojoj, bara att pudla då!
Citera
2023-04-10, 15:42
Medlem
AIK blir årets flopp?
Citera
2023-04-10, 15:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Hodzic? Och Sandberg!?

Ojojoj, bara att pudla då!
Återigen gör du missen att jämföra häckens bänkspelare mot Häckens startspelare. Jämför du med andra klubbars bänkspelare blir det en helt annan sak.
Citera
2023-04-10, 16:00
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Återigen gör du missen att jämföra häckens bänkspelare mot Häckens startspelare. Jämför du med andra klubbars bänkspelare blir det en helt annan sak.
Skönt att du är tillbaka i gammalt slag!
Citera
2023-04-10, 16:02
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Men vafan. Han står i i halvtidsintervjun och klagar på dåligt vattnad matta. Att bollen inte går så snabbt som han/de skulle vilja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in