2023-04-07, 07:28
Medlem
Norrlandsguld77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnskog99
Någon som vet vem 50-åringen är som gjort sig skyldig till misshandel av en partner samt barnfridsbrott? Sitter tydligen häktad sedan i helgen.

Funderar varför det inte kommit ut mer om det.
Citera
2023-04-07, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umebo55
Nån som har koll på L*nda El*vin? vad gömmer hon sig? sägs hon blev misshandlad av nån pundare, vräkt sen vet jag inte var hon tog vägen? Blockerade mig eftersom jag fråga satte hennes omgänge när hon skulle få mig att tro att hon var ren.. Bullskit

Hon brukar då hänga på stan med det gamla vanliga gänget. Såg henne på stan för kanske 2 veckor sedan. Undrar vilket helvete det blir nu när när hennes ex Jimmy kommer ut....
Citera
2023-04-07, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinmamma
Hon brukar då hänga på stan med det gamla vanliga gänget. Såg henne på stan för kanske 2 veckor sedan. Undrar vilket helvete det blir nu när när hennes ex Jimmy kommer ut....

Tragiskt liv.. Synd om hennes barn.. pappan till barnen å ett av barnen använder tydligen droger med vad jag fått höra.. Hon lär nog gå tillbaka till Jimmy.. varit ren i ett år nästan å sen börjat om.. Bra jobbat..
Citera
2023-04-08, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Ok, tittar man på huset i Google Maps så är alla persienner neddragna. Aldrig ett gott tecken.
Varenda muslimsk familj har gardiner för fönsterna.
Citera
2023-04-08, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinmamma
Berätta mer.
Citera
2023-04-10, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Hon har bytt namn.

kolla mest sökta på MrKoll :P

Frågar igen:
Vilken kommun? Har hon separerat från T isf eftersom han står ensam kvar på adressen. Ge mig gärna hennes maskade nya namn om det du skriver är sant.
Citera
2023-04-10, 10:57
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DemandJustice
Frågar igen:
Vilken kommun? Har hon separerat från T isf eftersom han står ensam kvar på adressen. Ge mig gärna hennes maskade nya namn om det du skriver är sant.

Jag som slarvade och blandade ihop människor, ber om ursäkt.
Jag är ganska säker hon avtjänar sitt fängelsestraff nu då det är så lång väntetid. Hon blev dömd 5/4 -22.

"Brott som den tilltalade döms för
1. Bedrägeri, 9 kap 1 § 1 st brottsbalken
2021-06-28 -- 2021-08-29 (5 tillfällen)
2. Ringa bedrägeri, 9 kap 2 § 1 st brottsbalken

Påföljd m.m.
1. Fängelse 3 månader
2. Förordnande angående tidigare utdömt fängelse.
(Skellefteå tingsrätt Rotel 2 Doha 4, 2021-03-31, B1461/20)"
Citera
2023-04-10, 11:12
Medlem
Citat:
Jag som slarvade och blandade ihop människor, ber om ursäkt.
Jag är ganska säker hon avtjänar sitt fängelsestraff nu då det är så lång väntetid. Hon blev dömd 5/4 -22.

"Brott som den tilltalade döms för
1. Bedrägeri, 9 kap 1 § 1 st brottsbalken
2021-06-28 -- 2021-08-29 (5 tillfällen)
2. Ringa bedrägeri, 9 kap 2 § 1 st brottsbalken

Påföljd m.m.
1. Fängelse 3 månader
2. Förordnande angående tidigare utdömt fängelse.
(Skellefteå tingsrätt Rotel 2 Doha 4, 2021-03-31, B1461/20)"

Det förklarar saken. Men försvinner man verkligen från folkbokföringen när man sitter i fängelse? Kan tänka mig att man får en c/o adress men inte bara går upp i rök. Hoppas att hon så småningom åker dit rejält, hennes man med. Men räknar inte med det p.g.a vårat skit-rättssystem.
Citera
2023-04-10, 11:17
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DemandJustice
Det förklarar saken. Men försvinner man verkligen från folkbokföringen när man sitter i fängelse? Kan tänka mig att man får en c/o adress men inte bara går upp i rök. Hoppas att hon så småningom åker dit rejält, hennes man med. Men räknar inte med det p.g.a vårat skit-rättssystem.

Jag vet inte hur det där funkar, det krävs säkerligen en handpåläggning av en själv med adressändring. Enligt Lexbase är hon fortfarande skriven på Hällnäs med Tobias.
Citera
2023-04-10, 21:51
Medlem
https://norran.se/nyheter/skelleftea/artikel/knark-och-stoldgodscentral-huvudman-rojde-sig-sjalv/lz3xnxzj

Wtf?
Citera
2023-04-10, 22:06
Medlem
Citat:
Jag vet inte hur det där funkar, det krävs säkerligen en handpåläggning av en själv med adressändring. Enligt Lexbase är hon fortfarande skriven på Hällnäs med Tobias.

Nej det är hon inte. Klicka på länken med hennes namn så får du se. Därav min undran var hon tagit vägen. De är dessutom vräkta från den lägenheten men de struntar alltid i att adressändra. Gissar att det är lite jobb att få bort de från den adressen särskilt om de blivit hemlösa och inte går att få tag i.
Citera
2023-04-10, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obama77
https://norran.se/nyheter/skelleftea/artikel/knark-och-stoldgodscentral-huvudman-rojde-sig-sjalv/lz3xnxzj

Wtf?

Vem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in