2023-04-09, 19:20
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Han var väl inte direkt Richard Gere här heller?
Nej det var han inte, men nu på Dumpens chattlogg ser han ju grotesk ut, har han fått en stroke, hela ansiktet är förvridet.
Citera
2023-04-09, 19:29
Medlem
Men att sista gäddan påstår att hans beteende har med hans barndom att göra kan ju dels vara en ren och skär lögn. Och det spelar ingen som helst jävla roll vilken barndom han hade. Jag hade en vidrig barndom men inte våldtar jag barn för det.
Citera
2023-04-09, 19:51
Medlem
Var scout i samma förening som gymnasielärargäddan #209 för många år sedan och var/är ganska bekant med hans familj. Man märkte att något var lite "off" med honom men hade aldrig gissat på detta. Lite oförväntat så går det inte mycket snack här i byn (byn som han bor i), tror inte så många fått reda på det.
Citera
2023-04-09, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Så ”japp” står för misshandlad menar du !!
Riktig gangster du är, hörs på tugget ..!!

Såg att någon redan rättat dig, dagens garv hursom så tack för det!
Nej det gör det inte. Läs om tanten.
Citera
2023-04-09, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lodidodi
Nisse (213) är dessutom 70% indian, enligt följande inslag 😂

https://youtu.be/Bx2jcvYx80Y
Skämskudde ram. Och "indian" vafan inte ens för 10 år sen sa man väl så fortfarande? 1940-talet ringde och ville ha sitt lingo tillbaka (tyvärr tar 2020-talet bara emot textmeddelanden och gifar).
Citera
2023-04-09, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skwadra
Hur säkert är det att det är han som var med i Svenska rivieran 2013? Hans yngsta barn borde i så fall vara nära det han söker i ålder nu? 😢
Förundras mest över att han lyckats få någon att fortplanta sig med honom.
Citera
2023-04-09, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Dumpen borde följa upp detta med gäddan om barndomen, ställa mer ingående frågor om deras avsikt nu är att leverera något intressant och inte bara ge en jävla shitshow.
Personligen tycker jag inte det är vare sig på sin plats eller ens i närheten av Dumpens ändamål att ge gäddorna ett gnällforum.

Kanske något för gänget apologet-stjärnor här inne (varit borta et tag och jävlar vad tråden tagits över ev en kategori skribenter, obehagligt som fan) att starta upp, med Swish-nummer och allt.

Personligen är jag dock inte intresserad av att höra förövarna ursäkta och skylla ifrån sig för att rättfärdiga sina beslut att köpa eller för att förgripa sig på folk.
Citera
2023-04-09, 21:10
Medlem
Varför pratar Tweedy som en Blatte på videon? jag kännerrr fålk manneeeen, jag kräks fan
Citera
2023-04-09, 22:09
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddi74
Varför pratar Tweedy som en Blatte på videon? jag kännerrr fålk manneeeen, jag kräks fan
Även angriparna pratar som blattar, det är antagligen den nya dialekten i Ludvika.
Citera
2023-04-10, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knugen1414
Var scout i samma förening som gymnasielärargäddan #209 för många år sedan och var/är ganska bekant med hans familj. Man märkte att något var lite "off" med honom men hade aldrig gissat på detta. Lite oförväntat så går det inte mycket snack här i byn (byn som han bor i), tror inte så många fått reda på det.

Hur går det för den gäddan nu? Vet du mer?

Bor han kvar hemma? Gömmer han sig? Arbetslös? Livet bör bli totalt annorlunda. Den gäddan är i alla fall väldigt omtalad på Dumpens olika sociala medier. Många tidigare elever mm.

Jag trodde på psyket och vård för den gäddan.

Tar familjen avstånd?
Senast redigerad av Spritsson 2023-04-10 kl. 04:03.
Citera
2023-04-10, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson

Hur går det för den gäddan nu? Vet du mer?

Bor han kvar hemma? Gömmer han sig? Arbetslös? Livet bör bli totalt annorlunda. Den gäddan är i alla fall väldigt omtalad på Dumpens olika sociala medier. Många tidigare elever mm.

Jag trodde på psyket och vård för den gäddan.

Tar familjen avstånd?

Tyvärr har jag inte så mycket koll då han tagit bort mig och alla gemensamma på facebook (och verkar ha tagit bort sin facebook helt) men har hört att han inte befinner sig i byn nu iallafall. Han jobbar inte längre på gymnasiet, och skulle gissa på att det inte blir mer scouter för han heller. Verkar dessutom som han är skrubbad på alla sidor som hitta.se, eniro osv förutom ratsit. Nån som vet hur snabbt man kan byta namn?
Citera
2023-04-10, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knugen1414
Tyvärr har jag inte så mycket koll då han tagit bort mig och alla gemensamma på facebook (och verkar ha tagit bort sin facebook helt) men har hört att han inte befinner sig i byn nu iallafall. Han jobbar inte längre på gymnasiet, och skulle gissa på att det inte blir mer scouter för han heller. Verkar dessutom som han är skrubbad på alla sidor som hitta.se, eniro osv förutom ratsit. Nån som vet hur snabbt man kan byta namn?

Kan tilläggas att de flesta som brukade vara "hans" scouter verkar ha fått nys om hans uthängning, och har hört lite historier om honom nu i efterhand som i retrospekt kanske skulle varit röda flaggor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in