2023-04-10, 08:17
Medlem
johnny_viciouss avatar
Hur illa var det med Sadiq i häcken nu då? Läste något om att han fått problem med baksida lår men den kan ju betyda vad som helst.

För övrigt undrar jag vad som har hänt med Mange Eriksson? Två starka säsonger bakom sig, men nu verkar han blek?
Citera
2023-04-10, 08:27
Medlem
eternussermos avatar
Hur länge blir föredetti borta?
Dabo med!
Senast redigerad av eternussermo 2023-04-10 kl. 08:31.
Citera
2023-04-10, 09:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Hur illa var det med Sadiq i häcken nu då? Läste något om att han fått problem med baksida lår men den kan ju betyda vad som helst.

För övrigt undrar jag vad som har hänt med Mange Eriksson? Två starka säsonger bakom sig, men nu verkar han blek?
Förra våren var han borta 2 månader när han drog baksidan.
Citera
2023-04-10, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious

Han har ju dock varit på gång neråt ett tag nu. Skulle nog säga att det bara är åldern som kommit i fatt till sist.
Citera
2023-04-10, 09:20
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Dabo med!

världens längsta försäsong den andra har nog aldrig haft en försäsong
Citera
2023-04-10, 09:27
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Dabo med!
Bra jävla fråga. Detta blir bara bättre å bättre å det skulle inte förvåna mig ett skit om han bommar Hammarby också.

Tre poäng är ett jävla måste idag. Då får vi iaf lite andrum inför derbyt men vid annat än vinst är vi fan seriens krislag tillsammans med Göteborg.
Citera
2023-04-10, 09:30
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Bra jävla fråga. Detta blir bara bättre å bättre å det skulle inte förvåna mig ett skit om han bommar Hammarby också.

Tre poäng är ett jävla måste idag. Då får vi iaf lite andrum inför derbyt men vid annat än vinst är vi fan seriens krislag tillsammans med Göteborg.
Förvånad över att Dabo är med, Brännan sa ju att han inte höll allsvensk klass för typ en vecka sedan. Har gått i raketfart?
Citera
2023-04-10, 09:33
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Förvånad över att Dabo är med, Brännan sa ju att han inte höll allsvensk klass för typ en vecka sedan. Har gått i raketfart?
Utfyllnad. Jag själv har säkert lika god chans till speltid.

Men det här med Guidetti är bra konstigt, för nån dag sen lät det mer å mer positivt kring speltid i dagens match och nu är han inte ens med i truppen. Frustrerande som fan.
Citera
2023-04-10, 09:42
Avslutad
Gnagarna som försvarade Guidettivärvningen och viftade bort faktumet att han är "skadebenägen" lyser idag med sin frånvaro.

Jag kvarstår vid att det var ett troligt slöseri med resurser att gå all in på honom.

Berisha för dom summorna var också tveksamt, men han var iat ett fysiskt monster muskulärt, hade levererat på hög nivå de senaste åren samt att han var två år yngre. Dvs raka motsatsen till Guidetti.

Sportcheferi på högsta pajasnivå i Aik.
Citera
2023-04-10, 09:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av swburton
Han måste utredas för matchfixning ju, finns inte många andra förklaringar. Om han inte kunde se skillnad på straffpunkten och bollen så borde han inte ha sett bollen ordentligt någon gång under matchen.

https://svt.se/sport/fotboll/hammarbys-malvakt-oliver-dovin-med-en-dundertabbe-mardrom
Brukar folk kalla dig för idiot?

https://twitter.com/Bundesliga_EN/status/926860188904124416?s=20
Citera
2023-04-10, 10:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Brukar folk kalla dig för idiot?

https://twitter.com/Bundesliga_EN/status/926860188904124416?s=20
Det är inte så ofta du och jag når samsyn om något. Men att kalla den missen för matchfixning är så urbota jäkla dumt att man får ont i huvudet. "Shit happens". Tror knappast att unge Dovin var särskilt sugen på att bli gjord till åtlöje i hela fotbollsvärlden.
Citera
2023-04-10, 10:08
Medlem
mishimas avatar
Ska man syssla med matchfixning är man väl inte så uppenbar. Lättare att slänga sig lite sent på ett långskott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in