2023-04-10, 07:29
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Tycker Warren Buffet förklarar bitcoin rätt bra i denna videon.

https://youtu.be/HVm7Pfb0ilY

En total sågning. Vad är värdet egentligen? Ingenting.

Blir bitcoin omöjligt att växla eller använda i framtiden, lär det bli betraktat som århundradets största scam.
Värdet är närmare 30 tusen dollar per Bitcoin, det är fakta. Värdet består i förtroende, precis som värdet på en 100 lapp.

Men det är OT för i denna tråd bemödar man sig spendera tid på vad en känd konspirationsteoretiker och mupp har för åsikt om Bitcoin.
Citera
2023-04-10, 07:36
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Värdet är närmare 30 tusen dollar per Bitcoin, det är fakta. Värdet består i förtroende, precis som värdet på en 100 lapp.

Men det är OT för i denna tråd bemödar man sig spendera tid på vad en känd konspirationsteoretiker och mupp har för åsikt om Bitcoin.

Så hur växlar du din bitcoin till usd? Vem växlar och hur? Har du testat med framgång?
Senast redigerad av Mullret 2023-04-10 kl. 07:38.
Citera
2023-04-10, 07:37
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Så hur växlar du din bitcoin till usd? Vem växlar och hur?
Vet du inte hur en marknad funkar eller vad?
Citera
2023-04-10, 07:41
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Vet du inte hur en marknad funkar eller vad?

Nej, upplys mig. Vem växlar bitcoin idag till usd eller annan valuta? SEB, Forex eller någon märklig web tjänst i Ryssland?

Gärna svar från någon som utfört en sådan transaktion.
Citera
2023-04-10, 07:51
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
* Priset
Citera
2023-04-10, 07:51
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Nej, upplys mig. Vem växlar bitcoin idag till usd eller annan valuta? SEB, Forex eller någon märklig web tjänst i Ryssland?

Gärna svar från någon som utfört en sådan transaktion.
Bitcoin kommer från miners som säljer det på marknaden. Inte helt olikt hur guld marknaden fungerar.

Jag har köpt Bitcoin på flera olika marknadsplatser. Vart vill du komma och vad har dina frågor med konspirationsteoretikerns svagt grundade åsikter i topic att göra?
Senast redigerad av Leaston 2023-04-10 kl. 07:58.
Citera
2023-04-10, 07:58
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Bitcoin kommer från miners som säljer det på marknaden. Inte helt olikt hur guld marknaden fungerar.

Jag har köpt Bitocoin på flera olika marknadsplatser. Vart vill du komma och vad har dina frågor med konspirationsteoretikern svagt grundade åsikter i topic att göra?

Jag vill veta hur man säljer bitcoin som det sägs i tråden. Var säljer man dessa och hur får man ut de 30k usd per bitcoin. Går det att växla i Sverige ens?

Kennedy har väl en poäng i att bitcoin kan frysas eller bannas. Blir det så är bitcoin historia.
Citera
2023-04-10, 08:00
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Jag vill veta hur man säljer bitcoin som det sägs i tråden. Var säljer man dessa och hur får man ut de 30k usd per bitcoin. Går det att växla i Sverige ens?

Kennedy har väl en poäng i att bitcoin kan frysas eller bannas. Blir det så är bitcoin historia.
Jag har sagt tidigare att det är ointressant att diskutera vad som KAN ske. Det intressanta är att diskutera vad som är TROLiG att ske.

Dina bankkonton KAN också frysas….
Citera
2023-04-10, 08:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Medlarn
Så fortsätt gärna diskutera kryptovaluta och hur man blir rik, men ni är inte redo för en diskussion om Bitcoin som en officiell valuta världen över.
Hmm...menar du att du ser en framtid för Bitcoin som global valuta?
Citera
2023-04-10, 08:08
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Hmm...menar du att du ser en framtid för Bitcoin som global valuta?
Den är global redan. Men en framtid där allt jämförs i Bitcoin snarare än dollar är inte otrolig, nej. Säg 5 till 10 år till. Kanske snabbare än så.
Citera
2023-04-10, 08:20
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Den är global redan. Men en framtid där allt jämförs i Bitcoin snarare än dollar är inte otrolig, nej. Säg 5 till 10 år till. Kanske snabbare än så.

Börjar den utmana usd, euron, och andra större valutor blir den snart historia. Tappar usa sin position som världsvaluta blir bitcoin historia.

Det är usd som styr politiken, krig och annat.
Citera
2023-04-10, 08:30
Medlem
Så klart "freedom" landet ska banna Bitcoin. otippat not.

USA kommer få annat att tänka på snart. landet slås sönder inifrån och dom tror att banna Bitcoin är sista räddningen. haha

vilka absoluta loosers. finns många svenskar som kommer följa dom i graven.

vi får hoppas USA får annat att tänka på snart. hoppas innerligen att dom får det dom förtjänar. det är satans land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in