Citat:
Ursprungligen postat av
DanOwe
Njae, hon säger att hon själv inte var säker eller visste vid det läget, ... det är ju hennes lögner för att de ska stämma med JJs berättelse och att hon inte är med när hon mördas osv ...och kan ju därför inte veta om T är död eller inte....
Men enligt JJ kände de båda efter hennes puls men " visste inte hur man gör" (SÅÅÅ SJUKT uttalande!!!) så ingen av de visste riktigt. Lögnare. Känner man efter Puls på någon och inte hittar den eller har panik så man tror man kanske känner eller inte känner eller på fel ställe.... (Det kommer aldrig fram vad jag vet VAR de kände efter TTs puls.). ( bara spekulation, har själv inte varit i det läget) brukar det vara förknippat med att ringa ambulans, återupplivnings försök oavsett fel eller rätt sätt.... Och om man känner efter puls som JJ säger att de gör så slutar man ju inte känna för att man inte vet hur man gör, man fortsätter ju tills man känner eller inte känner.... Så efter hennes svar på det är det tydligt att hon inte tänkt hjälpa T och att planen var att döda henne...
Hon kände enbart efter pulsen för att vara säker på att hon dödat henne.
Därtill kommer väl frågan från förhörsledare och även Rullaman, till MH om hon frågade JJ vad som hänt innan hon ska bära.... han frågar flera ggr om just det här men smarta MH står på sig att hon var i chock o bar på.......
oavsett chock eller rädsla tror jag det är naturligt för typ vem som helst att fråga vad som hänt, om hon lever, är död, varför osv....
Näääe MH är för chockad att ställa frågan, äter sin hamburgare och hjälper till, tycker T känns kall o antar hon är död....
Jag hoppas innerligt att de båda får livstid!