2023-04-09, 09:26
Medlem
HaroldSnepstss avatar
Det är så många nya gäddor i omlopp nu att jag blir helt förvirrad Vem är gäddan ni pratar om med kylskåpsmagneten vars lägenhet ligger ute till försäljning? Vanligtvis söker jag rätt på såna saker snabbt men för tillfället har jag drabbats av gäddmigrän
Om någon kan hjälpa mig hitta rätt vore jag tacksam
Citera
2023-04-09, 09:44
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaroldSnepsts
Det är så många nya gäddor i omlopp nu att jag blir helt förvirrad Vem är gäddan ni pratar om med kylskåpsmagneten vars lägenhet ligger ute till försäljning? Vanligtvis söker jag rätt på såna saker snabbt men för tillfället har jag drabbats av gäddmigrän
Om någon kan hjälpa mig hitta rätt vore jag tacksam

Citera
2023-04-09, 09:51
Medlem
Tjatgäddan är i ett förhållande sedan maj 2022 enligt hans facebook... Måste vara önsketänkande?
Citera
2023-04-09, 10:18
Medlem
HaroldSnepstss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Tusen tack Crankyshake2
Citera
2023-04-09, 10:55
Medlem
Någon som har videon på ”tweedy” då han blir japp?
Misshandlad alltså
Citera
2023-04-09, 11:26
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harr.
inte hört talas om rektorn,vd:n eller han som var med i Robinson som de fångade?

Rektorsgäddan som flexade med hallus-valgus var en av de intressanta gäddorna. Visst är det duktigt av Dumpen med alla de fångar, men mojje-gädda är inte kul.
Citera
2023-04-09, 11:46
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Någon som har videon på ”tweedy” då han blir japp?
Misshandlad alltså
Medlemmen prinsessan-estelle har postat följande länk, och den fungerar:

https://anonfiles.com/jcKcg6ibze/Snapchat_1482749280_mp4
Citera
2023-04-09, 12:11
Medlem
brunnsangs avatar
Dom var inte lika aggressiva mot senaste gäddan. Tror det är nyckeln för en längre dialog. Ett stort lyft, kändes behagligare att titta på för en själv också istället för sedvanligt tjafs
Citera
2023-04-09, 12:16
Medlem
Tjatgäddan gjorde ändå något intressant, han måste vara den första som ger ett konkret svar på varför han gjort detta, han mumlade nämligen något om sin barndom, det hade Patrik och Sara gärna försökt få honom att vidareutveckla.
Citera
2023-04-09, 12:52
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Tjatgäddan gjorde ändå något intressant, han måste vara den första som ger ett konkret svar på varför han gjort detta, han mumlade nämligen något om sin barndom, det hade Patrik och Sara gärna försökt få honom att vidareutveckla.

Ja, det hade kunnat bli intressant content. Det är även märkligt att en gädda är medveten om att han har problem pga sin barndom men väljer att bejaka sin mörka sida istället för att ordna upp problemen på rätt sätt. Man förstår kanske valet av dekadens om gäddan är omedveten, men den här snubben vet ju.
Citera
2023-04-09, 13:00
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ja, det hade kunnat bli intressant content. Det är även märkligt att en gädda är medveten om att han har problem pga sin barndom men väljer att bejaka sin mörka sida istället för att ordna upp problemen på rätt sätt. Man förstår kanske valet av dekadens om gäddan är omedveten, men den här snubben vet ju.
Han kan väl ha ljugit om sin barndom? Han vet väl att det brukar funka att skylla på?
Citera
2023-04-09, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom

Det finns en hel människor som saknar tillit och inte vågar ta sig till vården för att de har ont i magen hela tiden och svettas och har feber i tre veckor. De går bara inte dit. Och gå till vården och säga jag drömmer om att våldta spädbarn tills de dör, kan jag får hjälp?

Om, som du säger, inser vidden av sina problematiska tankar och att de leder till handlingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in