2023-04-09, 03:14
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Ja hon är väl hemlös och har nästan alltid varit det. Verkar som att hon får komma hem och sova hos mamma ändå. Och så svamlar hon ngt om att hon måste hitta lgh i samma stad som Alex är häktad. Hon vill va nära honom
Det är helt jävla sanslöst hur sjuk hon är! Ska hon söka ytterligare en lgh sen då när Alex ev flyttas till anstalt i en helt annan stad?! Finner inga ord för henne!
Tror inte Soc, iom de luffat runt genom halva Sverige, så kan hon knappast fixa med de åtagande soc kräver.
MEN! OF är nog nära, om hon inte redan börjat?! Hon kommer inte kunna tjäna pengar på ngt annat sätt. Helt säker på att det kommer sluta med OF!

Det var helt sjukt. Hörde ni att hon sa att hon behövde vara i samma stad för "man vet aldrig när han släpps, ibland blir det typ samma dag.." Heeeelt bindgalen alltså och ska alltså inte ens ge snubben två sekunder att andas innan hon ska klistra fast sig på honom om han nu släpps i väntan på rättegång ev. Hoppas de förflyttar honom så fort hon flyttat in i sin nya lägenhet
Citera
2023-04-09, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Tror han sitter med fulla restriktioner så han har det nog lugnt än så länge.. Blir värre när/om han hamnar på anstalt, verkar ha dragit på sig en hel del "ops" senaste året.

Hade hoppats på intagna som sett hans överdrivna Kumla videos ge han stryk men men…
Senast redigerad av imluvrgrl 2023-04-09 kl. 03:22.
Citera
2023-04-09, 10:10
Medlem
Citat:
Påstod hon inte att dom hade lägenhet där redan, att hon skulle tillbaka dit nu och bara va på besök i sthlm?
Jo det gjorde hon iofs. Men jag tror inte på ett ord som kommer ifrån hennes mun! Hon har inte ens råd till en halv hyra!
Mkt möjligt de hyrt ett rum i 2a hand, 1-2 månader typ. Men lgh har dom inte, inte i min vildaste fantasi kan jag tänka mig det!
Citera
2023-04-09, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imluvrgrl
Haha ingen fara! Jag hoppas förövrigt också att Nicole berättar mer om när han ”lagt hand” på henne när han nu sitter inne. Det blev så tyst om det. Hon har inget att förlora. Vad ska dvärg alvi alkis göra?

Vet att många i den här tråden sitter på mycket information. Dom måste exposas. Don't be shy share some more ni som läser 🤭🫢
Det hade varit dunder om Nicole berättar! Vad ska Alva göra? Hon är van vid att få på truten av sin ”man”!
Men hon rättfärdigar väl det, hon kanske tror det ingår i ett ”ÄKTENSKAP” ?! Hon vet inte bättre!
Citera
2023-04-09, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det är isåfall schysst av mamsen, hon vet att det är flickrummet eller gatan.

Vem hyr ut en lägenhet till en person utan inkomst?

Det bästa för Alva vore om Alex åker iväg flera år. Hon är så pass gammal nu att det är dags att växa upp, skaffa sig ett jobb och sluta springa runt och vara någon låtsasgangster, det är cringe.

Något säger mig att det här inte är det sista vi ser av Alva, hon lider av ett extremt bekräftelsebehov, snart gästar hon nästa youtubekanal och maler på om Alex.
Alva kommer försöka ett tag nu. Vem mer än Viktor och Lokal vill egentligen ha smutset på sin kanal? Hon fick sin chans förra gången när folk tyckte synd om henne. Kommer inte gå denna gång! Men får Alex ngr år. Då kommer intresset för Alva svalna snabbt, och om 2 månader måste hon skriva in sig på AF och söka aktivitetsstöd! Hoppas verkligen han får ett kännbart straff! Och hoppas verkligen inte han blir släppt i väntan på rättegång! Men det tror jag knappt, han är en risk och återfallsförbrytare av rang!
Hon kan glömma samtal och besök med sina papper! Är ganska 100% att hon hade gjort allt för att smuggla in till Alex! Hon brukar ju hålla hans ”skit” vanligtvis när han är paranoid. Hoppas KV är stenhårda med dessa två!
Citera
2023-04-09, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Det var helt sjukt. Hörde ni att hon sa att hon behövde vara i samma stad för "man vet aldrig när han släpps, ibland blir det typ samma dag.." Heeeelt bindgalen alltså och ska alltså inte ens ge snubben två sekunder att andas innan hon ska klistra fast sig på honom om han nu släpps i väntan på rättegång ev. Hoppas de förflyttar honom så fort hon flyttat in i sin nya lägenhet
Ja det va asså bland det sjukaste jag hört! Aldrig varit med om ngt liknande! Ska hon stå utanför häktet och skrika hans namn? Det roliga är, om han blir förflyttad kommer hon inte få reda på det förrän ett bra tag efter. De kommer bara o hämtar honom och kör iväg honom, inte ens han kommer få reda på vart han ska innan han anländer!
Så där kan hon ju bo, och tro att hon är i samma stad!
Fyfan för o va Alex i detta läget. Så jävla kvävd och trängd av denna jobbiga människa! Jag hade nog fan också tagit till droger! Hon ger inte honom minsta chans att andas. Vet inte vad han ska göra för o bli av med henne. Inget kommer funka. Det kan nog sluta riktigt smutsigt denna ”kärleks historia”
Citera
2023-04-09, 10:28
Medlem
Citat:
Tror han sitter med fulla restriktioner så han har det nog lugnt än så länge.. Blir värre när/om han hamnar på anstalt, verkar ha dragit på sig en hel del "ops" senaste året.
Ja han har fulla! Häktet är ingen fara. Som du säger anstalt blir värre. Och då är det inte bara hans skulder han behöver oroa sig för! Alla hans jävla ljugar story time, är absolut inte populärt bland intagna, som är ”riktiga” kriminella, och varit med om riktiga historier! Alex återberättar bara, och kryddar på vad andra varit med om! Sen är resten 70% lögner! Han kommer få det tufft!
Citera
2023-04-09, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Ett under att Alva ens vågar visa sig i Stockholm med tanke på Alex skulder. Nu för tiden verkar ju de kriminella inte sky att spränga/skjuta mot anhöriga om Alva nu får ses som en sådan.
Exakt! Finns inga koder för kvinnor, släktingar o barn längre. Kanske blir hon kidnappad som sin bästis Einar??! Men jag tror inte det. Finns ju inga pengar att hämta, Alex och Alva varken har eller kan skaffa pengar. Det är väl det som räddar dom, folk vet ju om det.
Citera
2023-04-09, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imluvrgrl
Hade hoppats på intagna som sett hans överdrivna Kumla videos ge han stryk men men…
Mm håller med! Tänkte exakt samma! Se mitt inlägg lite längre ner
Citera
2023-04-09, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Exakt! Finns inga koder för kvinnor, släktingar o barn längre. Kanske blir hon kidnappad som sin bästis Einar??! Men jag tror inte det. Finns ju inga pengar att hämta, Alex och Alva varken har eller kan skaffa pengar. Det är väl det som räddar dom, folk vet ju om det.

Jojo det har du rätt i! Men att ingen har gjort ett exempel av honom eller henne?
Citera
2023-04-09, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Indeed my friend indeed 💯

Även fast du sitter här o hatar på Alex och Alva så har du ändå umgåtts med Alex.
Så du är en groupie 😂, gissar på att du också pundat
Citera
2023-04-09, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
Även fast du sitter här o hatar på Alex och Alva så har du ändå umgåtts med Alex.
Så du är en groupie 😂, gissar på att du också pundat

Haha ja? Jag står ju upp för att jag umgåtts med Alex? Det va innan han spårade ur med sitt missbruk totalt. Hatar absolut inte på ngn utan spottar ut facts o lååååångt ifrån groupie men om du mår bättre att rättfärdiga ditt beteende av att försvara såna individer fine by me! Alex är otroligt musikaliskt begåvad det är ngt jag aldrig kmr säga emot men han är otroligt otacksam också. Det kliar i dig verkar de som, hade kunnat bevisa vem som är groupie t vem men du är absolut inte värd det! 😘
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in