2023-04-08, 22:53
Medlem
Forskarna har hittat inslag av neandertal-DNA i oss européer och inslag av Denisova-människor i asiater, australiska urinvånare och melanesier. Detta tyder på att våra avlägsna förfäder en gång i tiden hade sexuellt samröre med dessa människotyper.

Med tanke på de rekonstruktioner av neandertalare (och denisovaner) som ni har sett skulle ni kunna tänka er att dejta en av dem, speciellt om hon/han klädde sig i moderna kläder, badade och fixade till sig?
Citera
2023-04-08, 22:58
Avstängd
Sagodjurs avatar
Javisst, vi moderna män är desperata.
Citera
2023-04-08, 23:07
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasaw15
Forskarna har hittat inslag av neandertal-DNA i oss européer och inslag av Denisova-människor i asiater, australiska urinvånare och melanesier. Detta tyder på att våra avlägsna förfäder en gång i tiden hade sexuellt samröre med dessa människotyper.

Med tanke på de rekonstruktioner av neandertalare (och denisovaner) som ni har sett skulle ni kunna tänka er att dejta en av dem, speciellt om hon/han klädde sig i moderna kläder, badade och fixade till sig?
Tror kvinnliga neandertalare hade mycket större pattar än homo sapiens. Klart man smygjuckade när ingen såg.
Förmodligen var de inte så vackra dock. 🫣
Man kan göra DNA-TEST. Jag har 0%.
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Javisst, vi moderna män är desperata.
Som fan.
Senast redigerad av SuspiciusMind 2023-04-08 kl. 23:09.
Citera
2023-04-08, 23:13
Medlem
-Andreas-s avatar
Rätt i prutten, dessutom, kuken är blind.
Det torde även finnas get-DNA inom vissa kring ett specifikt geografiskt område.
Citera
2023-04-08, 23:14
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasaw15

Neanderthalare, absolut. Dom hade stora penisar om jag inte minns fel.
Citera
2023-04-08, 23:19
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Neanderthalare, absolut. Dom hade stora penisar om jag inte minns fel.
Kanske därför majoriteten av alla människor inte har stora bröst och kukar. Tänk om vi har neandertalare att tacka för att det finns?
Citera
2023-04-08, 23:21
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuspiciusMind
Man kan göra DNA-TEST. Jag har 0%.

Så du är Afrikan?
Alla människor med rötterna utanför Afrika har cirka 2% neanderthalar-DNA i sig.
Citera
2023-04-08, 23:23
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Så du är Afrikan?
Alla människor med rötterna utanför Afrika har cirka 2% neanderthalar-DNA i sig.
Allt är norra polcirkeln. Renligt va?
Jag utgår från resultatet jag fick.
Citera
2023-04-08, 23:25
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuspiciusMind
Allt är norra polcirkeln. Renligt va?
Jag utgår från resultatet jag fick.

Resultatet är liknande på alla kontinenter, utom då Afrika, så det låter som att det var ett blufftest du tog.
Citera
2023-04-08, 23:25
Medlem
Var någon som skrev här på flashback att det var neandertalarmän som hade sex med homo sapienskvinnor. Detta eftersom man inte kunde hitta mitokondrier (?) från neandertalarna hos människor. Hur sant detta är har jag ingen aning om.
Kvinnorna kanske tände på det djuriska?

Att ha sex med en hårig neandertalarkvinna är inget som lockar mig direkt.
Citera
2023-04-08, 23:29
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Resultatet är liknande på alla kontinenter, utom då Afrika, så det låter som att det var ett blufftest du tog.
My heritage. De har skrivit en notis att det kommer synas på resultatet om man är neandertalare. Oftast får man några enstaka procent.

Man kollar territorium. Sen vet man inte vad som hände innan istiden. (10k år sedan utvandrade människor till Skandinavien.)
Citera
2023-04-08, 23:33
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Var någon som skrev här på flashback att det var neandertalarmän som hade sex med homo sapienskvinnor. Detta eftersom man inte kunde hitta mitokondrier (?) från neandertalarna hos människor. Hur sant detta är har jag ingen aning om.
Kvinnorna kanske tände på det djuriska?

Att ha sex med en hårig neandertalarkvinna är inget som lockar mig direkt.
Äsch.
Har väl hänt efter en spritångande kväll med kuk-piller inblandat, att man vaknat upp bredvid värre kreatur än detta? (tyvärr)
https://cdn.the-scientist.com/assets/articleNo/66299/aImg/33103/neanderthal-article-l.png
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in