2023-04-07, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soperent
Nu kan man pusta ut, dykarn är tillbaka efter en rage quit och en rant om hur dyrt allt är. Dessutom har han för säkerhets skull varit på bolaget och köpt bärs.

Det framgick med önskvärd tydlighet i dagens sammanträde i lunchklubben
Citera
2023-04-07, 11:32
Medlem
Soperents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2
Det framgick med önskvärd tydlighet i dagens sammanträde i lunchklubben
Han satt och sluddrade och ögonen var knappt öpnna. Muggen som han satt och drack ur hela tiden var givetvis fylld med öl.
Citera
2023-04-07, 23:16
Medlem
Jävla fyllskalle,, Han har ju ingen aning om vad han snackar om.
Sprängämnen, Nordstream blablabla
Äcklet har aldrig haft en dykardräkt på sin slappa lekamen.
Har en bekant som varit rökdykare som jag visade några av fyllots klipp för.
Hahahaha
Det blev ett gott skratt.
Och denna Fyllskallen ska vi "skattebetalare" sörja för....
Ok, det vore bättre att ge hen, kärringen, ett frikort på bolaget.
Citera
2023-04-08, 13:41
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Han satt och sluddrade och ögonen var knappt öpnna. Muggen som han satt och drack ur hela tiden var givetvis fylld med öl.

Har lunchklubben alltid varit så här?
Citera
2023-04-08, 18:58
Medlem
Soperents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Har lunchklubben alltid varit så här?
Har inte sett så många Lunchklubben men jag har kollat igenom några till i Januari ungefär. Det "normala" är att Håkan (som ser hyfsat nykter ut) tar upp något ämne och sedan går Öystein igång med diverse konspirationsteorier eller så sitter de och klagar på politiker. Det värsta jag sett är Öystein's teori om vad han kallar hårddiskar i maten som åker upp i hjärnan och sedan styrs av 5G-nätet.
Senast redigerad av Soperent 2023-04-08 kl. 19:18.
Citera
2023-04-08, 19:31
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Har inte sett så många Lunchklubben men jag har kollat igenom några till i Januari ungefär. Det "normala" är att Håkan (som ser hyfsat nykter ut) tar upp något ämne och sedan går Öystein igång med diverse konspirationsteorier eller så sitter de och klagar på politiker. Det värsta jag sett är Öystein's teori om vad han kallar hårddiskar i maten som åker upp i hjärnan och sedan styrs av 5G-nätet.

Minns du var du hittade just det? Orkar inte kolla igenom dessa gaggande herrar från början till slut.
Citera
2023-04-08, 19:42
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
Minns du var du hittade just det? Orkar inte kolla igenom dessa gaggande herrar från början till slut.

Är väl stört omöjligt att hitta rätt bland dessa tokstollars alla simpla youtubes.
Citera
2023-04-08, 19:54
Medlem
Soperents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
Jag har för mig att han nämner det i flera olika lunchklubbar men en gång är lite efter 9 minuter in på https://youtu.be/excacRVVV50
Citera
2023-04-08, 20:02
Medlem
Citat:

Det är ju en vanlig teori på bla SwebbTube, det är nanobots eller transistorer gjorda av grafenoxid och som injiceras via mRNA-vaccin och de här tingestarna kontrolleras alltså av 5G. Det florerar sådana hiskeliga historier att det är nästan omöjligt att tro att det är vuxna människor som framför dem och Rönne är långtifrån ensam. Öystein Rönne har svalt de flesta av de här konspirationsteorierna med hull och hår och säger man emot honom blir han helt skogstokig, kallar en för idiot och hotar med avstängning från hans konto. Mig har han slängt ut 3ggr. Enligt honom är också Bill Gates, Klaus Schwab och Joe Biden jordens fiender nr 1 alla kategorier.
Citera
2023-04-08, 20:12
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Det är ju en vanlig teori på bla SwebbTube, det är nanobots eller transistorer gjorda av grafenoxid och som injiceras via mRNA-vaccin och de här tingestarna kontrolleras alltså av 5G. Det florerar sådana hiskeliga historier att det är nästan omöjligt att tro att det är vuxna människor som framför dem och Rönne är långtifrån ensam. Öystein Rönne har svalt de flesta av de här konspirationsteorierna med hull och hår och säger man emot honom blir han helt skogstokig, kallar en för idiot och hotar med avstängning från hans konto. Mig har han slängt ut 3ggr. Enligt honom är också Bill Gates, Klaus Schwab och Joe Biden jordens fiender nr 1 alla kategorier.

De tre personerna har han ju faktiskt rätt i.
Citera
2023-04-08, 20:20
Medlem
Soperents avatar
Citat:
Jaha det är där han får saker ifrån. Undra om Håkan också tror på alla dessa saker. Det kan ju inte vara bra för hans egen trovärdigheten tänker jag.
Senast redigerad av Soperent 2023-04-08 kl. 20:36.
Citera
2023-04-09, 08:17
Medlem
Citat:
Jaha det är där han får saker ifrån. Undra om Håkan också tror på alla dessa saker. Det kan ju inte vara bra för hans egen trovärdigheten tänker jag.

Håkan verkar ju vara mer sansad vad det gäller den här typen av konspirationsteorier, även om han också surrade en hel del om grafenoxid och 5G förr. Numera nickar han endast instämmande eller mumlar nåt som skall låta som att han håller med Öystein. Det finns ett antal videokreatörer i det här gänget som är inne på samma linje, ingen nämnd, ingen glömd och samtliga hänvisar alltid till samma "läkare/doktorer" som alla blivit av med legitimationen eller avstängda för sina vilda fantasier. I slutändan för det ju med sig en aldrig sinande ström av uppenbart lågbegåvade följare som tror att detta är dagsens sanning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in