Citat:
Ursprungligen postat av
Soperent
Har inte sett så många Lunchklubben men jag har kollat igenom några till i Januari ungefär. Det "normala" är att Håkan (som ser hyfsat nykter ut) tar upp något ämne och sedan går Öystein igång med diverse konspirationsteorier eller så sitter de och klagar på politiker. Det värsta jag sett är Öystein's teori om vad han kallar hårddiskar i maten som åker upp i hjärnan och sedan styrs av 5G-nätet.
Det är ju en vanlig teori på bla SwebbTube, det är nanobots eller transistorer gjorda av grafenoxid och som injiceras via mRNA-vaccin och de här tingestarna kontrolleras alltså av 5G. Det florerar sådana hiskeliga historier att det är nästan omöjligt att tro att det är vuxna människor som framför dem och Rönne är långtifrån ensam. Öystein Rönne har svalt de flesta av de här konspirationsteorierna med hull och hår och säger man emot honom blir han helt skogstokig, kallar en för idiot och hotar med avstängning från hans konto. Mig har han slängt ut 3ggr. Enligt honom är också Bill Gates, Klaus Schwab och Joe Biden jordens fiender nr 1 alla kategorier.