Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-07, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brott81
Orka bry sig att de tycker om varandra!
Har du hört att folk skaffar barn efter 2 dejt på tinder?

Har jag sagt ngt om att de (vilka då?) tycker om varandra? Erik är en lam och patetisk figur, en nolla helt enkelt....
2023-04-07, 21:37
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Man får väl chansen till en duell som vid vinst garanterar minst en vecka till i R? Ja om man väljer rätt kruka, annars blir det bara en blodshämnd man får som tröst att dela ut.

Mm, men väljer man fel kruka hamnar man ju i Gränslandet ändå. En utröstning betyder i stort sett ingenting längre.
2023-04-07, 21:41
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Jag tycker att Christina har rätt att känna sig kränkt, men att hon borde fått höra Peters tankar och ursäkt på plats och bestämt sig därefter vart hon står.

Hayes borde verkligen fått ha åkt ut när han hotade folk. Kan inte fatta att han fick vara kvar med dealen att han skulle lägga sig i en tävling. En eloge till dem som bojkottade programmet efter det.

Zeki har inte hotat om att skada någon, dock om man ska var pk så har han ju kommenterat att Christina borde gå ner i vikt vilket är mycket kränkande och omodernt sagt.

Varför ska man känna sig kränkt för något man inte hört själv? Negress är ju dessutom inte lika laddat som neger. Skulle säga att det är ett fint ord.

Zeki sa att Sanna och Peter inte var ärliga och att Sanna indirekt är rasist och tog ut Zeki bara för att han är invandrare. De kanske blev väldigt kränkta av det.
2023-04-07, 21:44
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Jag tycker om Anders och och att säsongen är bra.

Det blir så här lugnt eftersom alla på ön är mentalt stabila, relativt smarta och väldigt vanliga människor utan jobbig personlighet som sticker ut allt för mycket. Då blir det relativt fritt från drama.

Man får utvärdera efter säsongen.

Valigtvis brukar man kasta in några galningar för att få fart på det. De andra upptäckte att Zeki var en sådan och valde bort ju bort honom direkt vilket var helt korrekt gjort.

Vem görs programmet för? Deltagarna eller tittarna? Vi tittare vill ha drama och konflikter. Inte bara några som ligger och sjunger "Idas sommarvisa" tillsammans och har mysigt och trevligt. Zeki är den enda som bidrar med detta i dagsläget och därför hoppas jag att han är kvar ett tag till även om han är en pain in the ass.
2023-04-07, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Varför ska man känna sig kränkt för något man inte hört själv? Negress är ju dessutom inte lika laddat som neger. Skulle säga att det är ett fint ord.

Zeki sa att Sanna och Peter inte var ärliga och att Sanna indirekt är rasist och tog ut Zeki bara för att han är invandrare. De kanske blev väldigt kränkta av det.

Neger, asiat, nordbo, skandinav, indian... Vad fan är skillnaden? Orden innebär enbart ursprung. Finns ingen laddning i ordet neger, enbart vänster/pk som förfulat ordet.
2023-04-08, 06:38
Medlem
thrasherradios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Tror tjejpakten med Alva, Carro, Chris, Sophie och kanske Sanna också är så hoplimmade nu att de tar sig till plankan.

Alva ser dock oroande trött ut. Hon kanske blir utröstad på egen begäran snart?

Idiotisk jävla pakt. Att skapa en pakt mot Dennis, Oscar och de tidigare Amanda x2 är rent ut sagt idiotiskt.
Om inte tidigare nämnda deltagare hade funnit på deras strand skulle tjejerna sitta och svälta. Dennis presterar ju otroligt starkt både på stranden och i tävlingar så kan inte fatta att han är den som ligger illa till i nästa öråd...
2023-04-08, 08:34
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thrasherradio
Idiotisk jävla pakt. Att skapa en pakt mot Dennis, Oscar och de tidigare Amanda x2 är rent ut sagt idiotiskt.
Om inte tidigare nämnda deltagare hade funnit på deras strand skulle tjejerna sitta och svälta. Dennis presterar ju otroligt starkt både på stranden och i tävlingar så kan inte fatta att han är den som ligger illa till i nästa öråd...
Att Dennis ligger taskigt till för att åter röstas ut i örådet har enkom att göra med att de liksom du och jag med flera ser att Dennis mycket väl kan vara den som till slut vinner R-statyetten. Därför tar de varje tillfälle att gemensamt kvitta sig med honom.
2023-04-08, 12:06
Medlem
Citat:
Att Dennis ligger taskigt till för att åter röstas ut i örådet har enkom att göra med att de liksom du och jag med flera ser att Dennis mycket väl kan vara den som till slut vinner R-statyetten. Därför tar de varje tillfälle att gemensamt kvitta sig med honom.
Precis, hade jag varit på ön hade jag velat få bort honom illa kvickt. Jag tror ju att han vinner Robinson.
2023-04-08, 14:28
Medlem
greta75s avatar
Citat:

Jag tror den pakten är riktigt farlig.

De kör låg profil, är tajta, smarta och lagom många.
2023-04-08, 15:32
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:

Snarast smart att bilda pakt med dem man kan slå i final. Såväl Dennis som Oscar som den kvarvarande Amandan skulle sopa banan med tjejpaktens medlemmar i hinderbana individuellt Sanna möjligen undantagen.
2023-04-08, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Jag tror den pakten är riktigt farlig.

De kör låg profil, är tajta, smarta och lagom många.

Får de med sig Sanna och lyckas motivera Alva att vara kvar, så tror jag de tar sig ända fram.
2023-04-08, 15:41
Medlem
Citat:

Det var Marcus som blev utröstad tidigare inte Dennis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in