Citat:
Ursprungligen postat av
Vattendealaren
Det verkar ju ändå som Nato-vännerna tror de kan följa kriget genom sådana svenskspråkiga som Wilderäng som ju båda sitter och följer ukrainska konton kopplade till ukrainska säkerhetstjänsten. Ta vilka bedömmare av kriget som helst - INGA litar på deras totalt lögnaktiga uppgifter. Ukrainska armens generaler uttalar sig ganska ofta men de duger inte för de här stackars Grägg och Wilderäng.
Den absolut enda orsaken jag kan komma på att Nato-vänner lyssnar på Grägg och Wilderäng är ju faktiskt att de är svenskspråkiga. Vet något särskilt eller har kontakter har de ju inte. Några "hjälparbetare"=affärsidkare verkar vara de enda de har kontakt med.
Nu lyssnar jag inte till någon av dem.
Försöker få en bild och den bilden är att du och dina kamrater försökt förklara att Backmut nu fallit mer en ett halvår, och det senaste informationen som jag hittar via några media är att det pågår strider där fortfarande.
Men du kanske har annan information.
Att jag förstår engelska bättre än du bildar jag min uppfattning på att du tror att Ukraina startat kriget, antingen p.g.a grava problem med läsuppfattning på annat språk en Rysska, alternativt att du är en lättledd lågbegåvad person.
Frågor på det?