Minns någon om JJ sa i något förhör i början att hon och Tove gick och satt sig i köket?
Det är jävligt snabba ryck efter hon strypt Tove...
Finns så mycket man hakar upp sig på...
De 30 min från att de kommer "hem" till den höga dunsen...... Förstår inte VARFÖR polisen inte frågar något om det? Visst de behöver väl inte täcka varje sekund men borde ju vara viktigt.
Toves gylf...kiss på golvet... Antingen har de suttit i köket och överfaller T på toaletten när hon ska kissa innan hon går hem... Jag tror inte på rundvisning till badrummet...
Eller så slår de henne, hotar och ställer henne "mot väggen" och ska skrämma henne och ger henne några slag eller så de 30 min...och när hon försöker slå tillbaka så fäller J henne och det går över styr med JJs ilska som hon inte har någon gräns till.
Såg att någon skrev om TTs fall, att det inte stämmer med Rättsläkarens utlåtande osv.
Det gör det enligt rättsläkaren som säger ett litet trubbigt föremål (om jag minns rätt) men fall mot platt underlag. Jag förstod inte om det är duschstänger eller andra tillbehör som ligger på golvet från vittnet "målaren" och även från J. Läkaren säger att Toves skador på huvudet är förenligt med att ramla hårt motgolvet och dessa under huvudet. Dock kan man fundera hur runda plaststänger anses som "trubbigt litet föremål" men det kanske var rören till blandaren i stål?
Några till frågor och orkar inte återvända till FUP igen...
Hur förklaras TTs skada av örat? Tinningen? Ögat?
Tacksam för teorier och svar!