Citat:
Ursprungligen postat av
Timo91
Lägg ner bara.. du har ingen som helst koll, de hör jag. Du vet sånt märks rätt omgående här inne. Känns totalt meningslöst att överhuvudtaget gå in på de där med dig men jag gör ett undantag nu.
När jag uttrycker mig ”tyngsta” i såna här sammanhang så syftar inte jag på kroppsvikt men där tänker du och jag uppenbarligen helt annorlunda. Att man sen såg att dom skulle få så jävla mycket pisk säger sig självt när dom kliver in där med sina undernärda pojkkroppar. Som du själv är inne på, totalt chanslösa med sina 75 kilon. Men att man fortfarande hade handplockat sina grabbar bland toppledet kvarstår fortfarande. Allting annat är lögn och blir därför otroligt tröttsamt att höra på. Däremot att man med sina 75 kilo faktiskt tar fighten mot den som väger säg de dubbla är i mina ögon så otroligt jävla vackert. Vinst eller förlust, de spelar ingen roll. Viljan att vilja slåss och inte visa den minsta fruktan. Där pratar vi äkta rätt igenom. Med de sagt, att dom ställer upp är respekt på alla sett och vis. Har inte påstått något annat. Men att dom åkte runt som en smutstvätt i en torktumlare är fakta och svarar för de jag ville få sagt där och då!
Jag har ingen koll på scenen, helt korrekt. Jag förstår vad du menar med "tyngsta" men om detta är det tyngsta en av de ledande firmorna i Sverige har att erbjuda (eller hade att erbjuda när klippet spelades in) så undrar man ju lite var nivån ligger och det var dit jag ville komma. Uttryckte mig säkerligen oklart.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sagodjur
varför tjatar ni om dom där mma-fighterna? det var väl åratal sen?
Jag blev bara lite förvånad över hur WMs "topboys" såg ut. Här har man gått runt med någon bild att de bästa av de bästa i Sverige ska vara 185+, väga över 90kg, se hårda ut med tatueringar och vara uppumpade på roids osv så kraschas bilden totalt av att det är massa undernärda innebandyspelare och en av de som slängs in i den polska köttkvarnen är en 168 cm lång dvärg som väger typ 65. Herrejösses så fel man kan ha!