2023-04-07, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Tror du Carola ville islamisera Sverige? Tror du att det var därför hon bjud in flyktingar till sitt hem?

Att hela etablissemanget i vårat land är extremt PK och Islamvänliga betyder inte att Carola själv skulle vara det.
Välgörenhet för alla kategorier är normalt. Att det utnyttjas av PK är helt annat.
Citera
2023-04-07, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alepheron
På vissa sätt ja, men sett till politiskt ställningstagande så ser jag inte Carolas hyckleri då hon, mig veterligen, aldrig uttalat sig positivt kring islamisering eller andra typer av religiös extremism.

Att adoptera ett barn med afrikanskt ursprung är inte heller ett sätt att motarbeta vårt kulturarv då svenskhet inte sitter i hudfärg utan snarare i sedvänjor och värderingar.
Så alla de tusentals år som folk har sorterat sig, världen över, är bara hittepå?!
Citera
2023-04-07, 17:36
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews

Återstår att se om hon blir cancelled. Men det är Carola hon kan inte bli cancelled.
Vilket kan innebära att hon i och med dessa uttalanden visar vägen för andra kändisar som vill ta bladet från munnen, och pendeln i opinionen går isåfall mer och mer åt det invandringskritiska hållet. En folkkär kändis måste ta första steget och sas öppna upp fördämningarna, och sen......

Tack Carola!
Senast redigerad av SalthavsStjaert 2023-04-07 kl. 17:42.
Citera
2023-04-07, 17:41
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Tror du Carola ville islamisera Sverige? Tror du att det var därför hon bjud in flyktingar till sitt hem?

Att hela etablissemanget i vårat land är extremt PK och Islamvänliga betyder inte att Carola själv skulle vara det.
Jag tror att carola valde världen framför Gud. Du vet, alla som tog emot "flyktingarna" fick mycket cred och pengar. Känner några som fick 30 000 i månaden för en afgan.

Carola struntade i Gud och valde världen.
Citera
2023-04-07, 17:43
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Det är så människor som Carola fungerar, det är därför de är så farliga.

De var mycket väl medvetna om konsekvenserna men för dessa personer är PK-poäng viktigare att inkassera. Hur ska de annars hålla sig vid liv och få utrymme i pressen?

Tanken har nog hela tiden varit att det kommer en dag då sanningen ska fram, men då har de redan ursäkten redo. Hon är så pass folkkär så hon kommer undan med den ursäkten.

Det är vi vanliga knegare som får ta rasiststämpeln.
Håller med. Men du, om du tror på Gud, så ser ju han till ditt hjärta och din lojalitet. Hon fick sin tid här på jorden, med all flärd och pengar.
Citera
2023-04-07, 17:46
Medlem
Rubrik på tråden borde istället vara;

"Carola har fått en uppenbarelse, kommer ut som rasist"

Det är så sjukt, det tog alltså 8 år för henne att förstå att hon gav bort Sverige.
Citera
2023-04-07, 17:47
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alepheron
På vissa sätt ja, men sett till politiskt ställningstagande så ser jag inte Carolas hyckleri då hon, mig veterligen, aldrig uttalat sig positivt kring islamisering eller andra typer av religiös extremism.

Att adoptera ett barn med afrikanskt ursprung är inte heller ett sätt att motarbeta vårt kulturarv då svenskhet inte sitter i hudfärg utan snarare i sedvänjor och värderingar.
Då ligger nog felet hos dig. Det är klart för gemene man att tar man inte 2 miljoner muslimer i ett land, så blir det islamiserat.

Men inte hos vissa, alltså de som ljuger sig till status. I detta fallet du och även Carola. Ni säger att ni inte vill islamisera, men ändå gör ni exakt det.

Jag vill inte supa, men ändå gör jag det. Blir det rätt då?
Citera
2023-04-07, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Storpattade Carola är otroligt sexig och säker asskön att sätta på, men är en total idiot som medverkat till kaoset i landet. Inte framstår hon som smartare med sina kristna vidskepelser.

Hon är väl en ganska typisk svensk kvinna, med tillhörande ideologiska programmering, pk, "godhetsknarkare" som direkt konsekvens lett till enorma lidanden för andra svenskar, samt svenska barn som nu för evigt har en gigantiskt problem framför sig, att tvingas leva i underkastelse till främmande kulturer, medans svenska kvinnor slänger runt med fittorna för dem.
Citera
2023-04-07, 17:50
Medlem
För de flesta har inte 8 år räckt för att inse fakta.

Själv insåg jag verkligheten redan för 25 år sedan då man började stänga ner åldringsboenden pga pengarna gick till annat.
Citera
2023-04-07, 17:50
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Japp, denna tråden blir någonstans mellan politik och religion, hoppas att moderatorerna tycker det är ok.

https://www.expressen.se/noje/inte-f...s-traditioner/

Carola, som har varit med på att importera människor från hela världen, börjar inse att den Svenska kulturen är på väg bort. Något som hon själv alltså varit med om att fixat fram. Och nu lipar hon att den Svenska kulturen försvinner- mer skottlossningar och jada jada. Det som vi andra som röstat på SD, insåg för länge sedan, att Sverige är en frukt utav dess befolkning. Är befolkningen ursvenskar, så blir det Svenskt. Är befolkningen araber, så blir det arabiskt.

Så, nu när hon alltså har skitit i det blå skåpet, då har hon mage till att gnälla över något som var fullkomligt givet. Frågan är alltså hur vi andra som redan fattar att det är kört, skall förhålla oss till våp som hon?

Vidare, jag utlovade en religiös sida utav detta och det är följande: Som kristen är du satt till att först och främst hålla Gud helig, DÄREFTER behandla människor såsom dig själv. Och här gick alltså många kristna fel politiskt som Carola, och släppte in en annan kultur, en annan religion och satte sig på piedestal. Och när vi ser politiskt vad det innebär för samhället, att bryta det första budordet, så bryr Carola sig. För då blir hon själv drabbad.

Vad tycker FB om Carolas omsvängning och vad skulle ni vilja säga till henne om hennes politiska hyckleri?

Kvinnor i ett nötskal. Ta bort rösträtt för kvinnor.
Citera
2023-04-07, 17:54
Medlem
SoberZealots avatar
https://www.sandaren.se/nyhet/380-pa...ngsfientlighet

Och här har vi mer förrädare. Läs alltså vad de skriver:
Citat:
Invandringen och invandrare lyfts fram som en viktig orsak till ett antal svenska problem, som ökad arbetslöshet, ökad kriminalitet, ökad islamisering och ökad gettoisering av vissa områden i våra större städer m.m. Sorgligt nog så har dessa tankar även fått ett fäste ibland kristna.

Här har alltså ytterligare 380 personer gjort som carola, stått och ljugit rakt av. Att invandring inte orsakar islamisering. En ren lögn. Och många av dessa Guds förrädare, har alltså jobb i frikyrkorna idag. Och tycker att de är såå kristna och Gudfruktiga.

Det finns en speciell plats för kristna som väljer världen framför Gud, som väljer PK, godhetspoäng som arbetar för en annan gud. Det är inget bra stället, men Gud får bestämma.

Frikyrkorna och människor som Carola är idag skyldiga till lögn, islamisering och att det skjuts i Sverige. Carola kan flytta till botkyrka eller något. För mig är hon inte värd vatten.
Citera
2023-04-07, 18:01
Medlem
Hon vänder kappan efter vinden, inte mer än så. Tyvärr är våra kändisar oftast nästan alltid tvåa på bollen, med ett fåtal undantag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in