Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
Tack och verkligen right back at you! Så glad att du är här och ger kvitto på allt.
Så Alva beefade typ med Alex's mamma? Fy fan vilken liten självisk råtta. Det sitter liksom två små barn och väntar på sin pappa. Och Alva skiter totalt i dem... Tvi
Vad tror du om det där Alex sa när han hade gjort slut med Alva? Det kändes ju sant det han sa, att han inte älskade henne, att hon bara ljuger osv.. Han menade nog det väl? Varför tror du han gick tillbaka? För karriären och att han bränt alla andra vänner och kontakter?
Tydligen ska han ha slagit Nicole? Känns det som han är en kvinnoboxare som framkommit från flera håll?
Så glad att ni alla har sett igenom dom, men som de brukar sägas äkta känner igen äkta eller hur 🥰
Nja hon beefade nt riktigt med hans mamma hon är med känd för att göra fitna, hon liksom grät ut hos Alex pga att Alex mamma hade åkt ner till sjukhuset han låg i koma på med mamman till hans barn o Alva tog då åt sig! Man ba gumman hur har du ens tid att ta åt dig av en sån sak när din såkallade man ligger i koma o SJÄLVKLART SKA HANS BARNS MAMMA vara involverad??
Det Alex sa om Alva stämmer till 200% Alex har aldrig o kmr aldrig att bli kär i Alva. Han såg att han kan styra henne o utnyttja henne genom att hon gör exakt allt för hnm, hon är ju hans assistent. O i gengäld räcker de för henne att hon får calima hans efternamn lr tvinga han o ta kort med henne mellan varven o han bröstar det som ”betalning” hahaha… Märkte på Alex hur skönt han tyckte det va att äntligen få prata ut om henne o därav trodde han att hans video om henne skulle bli hypad för han trodde att 99% av svenska befolkningen kände som honom 😭 sen insåg han att han kmr ha de svårt rent praktiskt utan henne.
Vet inte om de stämmer att han slagit Nicole hon verkar ju vara i samma kaliber som Alva men däremot vet jag att han är en stolt kvinnomisshandlare att han själv benämnt flertal gånger ”jag slår kvinnor, gamlingar handikappade, spelar ingen roll om den är berättigad att få vev så ska den få vev” jag har sj bevittnat o fått stoppa när han attackerat av de motsatta könet.