2023-04-07, 12:35
Medlem
Brevbäraren i Kalmar har bytt namn och finns ingen ny adress .
Citera
2023-04-07, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag får känslan av att gäddan egentligen vill fortsätta prata. Han liksom stänger inte dörren och går. Han håller kvar den och står där och ser totalt förvirrad ut. Här fanns mycket mer content att hämta.

Ser dessutom ut som att han för ett ögonblick tänker hålla upp dörren för Patrik ich Sara, men ändrar sig och väljer att fly.
Citera
2023-04-07, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gittan1960
Då skulle han ha funnits kvar på åtminstone ratsit och mrkoll. Eller ser du honom där? Han har nog flyttat och fått skyddade personuppgifter, bytt namn kan han väl även ha gjort i samband med det också.
Citera
2023-04-07, 12:57
Medlem
Sniper3Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bythetracks
Spegelvänt i chatten bara.
Eftersom mäklarfirmans bilder e rätt högupplösta, ta tillfället i akt och kika vad det står på kylskåpsmagneten bredvid pride flaggan. Joråsatte.

He he, lite humor. Snubben vekar helt insnöad i leksaker.
Citera
2023-04-07, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bythetracks
Spegelvänt i chatten bara.
Eftersom mäklarfirmans bilder e rätt högupplösta, ta tillfället i akt och kika vad det står på kylskåpsmagneten bredvid pride flaggan. Joråsatte.
Har den bilden tagits bort? Ser inte ens ett kylskåp. Visst är det pappagäddans lägenhet ni pratar om? Eller någon annans, blir lite förvirrande när det diskuteras olika gäddor samtidigt.
Citera
2023-04-07, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingLamb
Har den bilden tagits bort? Ser inte ens ett kylskåp. Visst är det pappagäddans lägenhet ni pratar om? Eller någon annans, blir lite förvirrande när det diskuteras olika gäddor samtidigt.

Nej 211, leksaksgäddan
Citera
2023-04-07, 13:15
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Jag har också suttit och letat efter pappagäddan från Kalmar i några dagar nu. Min favoritgädda med stor marginal. Som jag förstått det kan man plocka bort sig själv från vissa av söktjänsterna som hitta och eniro medan tex. mrkoll kan man endast få sin adress dold på men inte bli helt bortplockad från. Dock går han inte hitta på mrkoll längre vilket skulle kunna tyda på att han fått riktig skyddad identitet från myndigheterna. Eller dött men då brukar det stå avliden en tid innan de plockas bort.

Den här notisen från ratsit fick jag för två veckor sedan men tänkte inte mer på det. Han finns inte kvar på ratsit sedan notisen.
https://i.imgur.com/Dh0BOfw.jpeg

Rekommenderar också som alltid att lyssna på pappagäddans ljudfiler som han skickade till fiskaren. Det är fantastisk lyssning som jag ofta återkommer till som finns här: https://rumble.com/v1qczlz-pappasperman-bonusltarna.html
Pappagäddan, visst var det han som sprang?
Om det är så såg jag klippet igår och av någon anledning tyckte jag att det var stor komik, visserligen verkar alternativet att rusa ifrån konfrontationen på något sätt rimligast men det såg ut som något från en tecknad film 😄

Han sprang liksom oväntat och nästan overkligt fort och först såg man honom rusa där inne och sedan i olika klipp genom fönstret, det såg ut som att han bara sprang och sprang och fortfarande springer i panik!

Finns det någon info om vad som hänt med honom efter konfrontationen eller springer han ännu?
Citera
2023-04-07, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av germanflag
Nej 211, leksaksgäddan
Tack, såg det också nu att det gäller #212. Lyckades inte zooma in kylskåpet alls, vad står det?
Citera
2023-04-07, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingLamb
Tack, såg det också nu att det gäller #212. Lyckades inte zooma in kylskåpet alls, vad står det?
En kylskåpsmagnet med texten ”I have sex toys”
Citera
2023-04-07, 13:29
Avslutad
Jävlar vad det måste ha piskats barn i den där lägenheten. Kan ingen ta sig på visning och rota fram ngn rövdildo ur nattfuksbordslådan?
Citera
2023-04-07, 13:46
Medlem
Crankyshake2s avatar
Fattar inte varför dom flesta kör med ursäkten ”Det var han/hon som ville träffa mig” 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
Citera
2023-04-07, 13:55
Medlem
DrSpankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gittan1960
Har du hans nya namn?
Han förtjänar inte att bara kunna försvinna under ny mantel och fortsätta jaga barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in